Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pai am stat deoarece aceasta optiune n-am vazut-o decat pe cateva masini, si normal ca sunt mai scumpe avand mult mai multe dotari ( printre care si asta ), si pana m-am documentat mai mult.
Skip ads

  • BulgaruC

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pentru Romania, unde nu prea avem drumuri si nici disciplina in trafic...nu prea se merita. Daca faci drumuri lungi, in special pe autostrazi atunci se merita.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pt ro, cat si pt afara, eu zic ca e arhisuficient tempomatul normal, fara a fi adaptiv.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu rar fac drumuri in afara orasului. Totodata merg si foarte putin. Spre exemplu in ultmiul an am mers 4717km( dovedit cu poze). Asa ca ar fi doar un moft acest ACC pentru mine si inutil. Dar daca masina ce-as achizitiona-o ar avea asa ceva nu m-ar deranja.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
evident. daca are, e binevenit ( desi cu cat mai multa electronica si senzori cu atat mai multe posibile probleme Laughing )
sper ca te uiti la o benzinara la 5000km/an Very Happy
macar stii o treaba Wink
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dupa 1.6 de 170cp ma uit, dar la noi n-am gasit nimic pe benzina. Bine ca vreau si din 2014. Tot de afara sa-mi aduc. Numai ca ce vreau eu sare de 17000 si nu cred ca am sa dau atatia bani pe o masina. Zic eu ca m-as incadra la un 14000-14500 maxim. Am sa vad la anu ce va fi. Deocamdata asta merge exceptional si parca am o strangere asa sa ma despart de ea si tare mie ca am sa regret.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
stiu senzatia. si eu inca regret Astra H-ul de 150cp ( din cateva puncte de vedere ) dar in rest m-am impacat si cu J-ul Laughing
pana la anul se mai ajusteaza clar preturile, cu Insignia II de anul asta, sigur mai scad Smile
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
lcm a scris:
BulgaruC a scris:Trimite-mi nr tau de tel si iti fac un filmulet.

Hai fa un filmulet , pas cu pas cum setezi optiunea , dar sa prinzi faza cu acceleratul si franatul automat ....

Salut...Fa-mi o poza cu ce ai tu la meniul ,,VEHICLE,,
  • BulgaruC

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Luni iti pot face. Sper sa nu uit.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi de ales, ce ati alege?
A20DTR - Biturbo 195cp/400nm sau B20DTH - Whisper Diesel 170cp/400nm
Ambele automate.
Avand in vedere si dimensiunile si greutatea modelului Insignia, balanta se inclina foarte tare si catre 4x4. Credeti ca ar fi obligatoriu?
An 2014-2015+
Ma intereseaza strict dpdv al motorizarii.
Oare A20DTR, are aceeasi pb cu Oringul ca si A20DTH ( fiind acelasi motor la baza, daca am inteles eu bine )?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu as merge pe B20DTH... e de conceptie mai noua, are o turbina mai putin (deci o problema mai putin), are acelasi cuplu. Doar ca cel biturbo tine cuplul mai sus in plaja superioara de turatie, de unde si diferenta de putere.
DTR e la fel ca DTH la oring.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Merita 4x4? Masina e totusi grea, automata, si dupa o posibila remapare la 190/200cp si 420/430nm... cred ca doar tractiunea fata nu prea ar face fata... vorbim de siguranta nu de liniute sau raliu... ( mai ales daca e Combi/Country Tourer )
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Merita dpdv al sigurantei, al tractiunii (demaraje, viraje, carosabil alunecos etc), dar asa cum am spus mai sus... o problema in plus (cardan, Haldex, diferential spate, planetare spate)!
  • tothelimit

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
ska a scris:Merita 4x4? Masina e totusi grea, automata, si dupa o posibila remapare la 190/200cp si 420/430nm... cred ca doar tractiunea fata nu prea ar face fata... vorbim de siguranta nu de liniute sau raliu... ( mai ales daca e Combi/Country Tourer )


Salutare,

Eu detin una Biturbo 4x4, automat, fabricat in octombrie 2012.
Masina este grea intradevar, dar acest lucru nu se simte. La 194cp, cred ca tractiunea fata doar, ar fi fost putin, dar nu as fi refuzat o masina care ar fi fost echipata doar asa.
  • OAdrianVasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Detin insignia biturbo de 195 cp de aproximativ douã sãptãmâni am o dilemã la pornire dar si la relanti imi arata consum de 9 . Normal nu ar trebui sã plece de de la 0? Este din 2013. Manualã si nu este 4×4
  • ASirbu36

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2023

  • Mesaj Privat
Salut!
Mi s-a rupt un picioruș din plastic și a picat prin suportul de pahar la opel insignia, cutie automata. Poate sã blocheze ceva in timpul mersului sau iasa pe dedesubt și scap de el pe stradã. Macar putui sã il imping spre portbagaj. Ce aș putea sã fac?
Rog un rãspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR