Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
collina
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz a scris:Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
Vreo motorizare, ceva, sau e secret?
collina
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
Dakryzz a scris:Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
EGR blocat se vede usor la diagnoza
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
collina , eu am avut problema asta din cauza filtrului de motorina , pornea tot cam asa (stiu ca eram la liceu si m-am facut de ras din cauza asta ) ) si nu puteam sa depasesc o dacia 1310 iar la o rampa relativ medie dadea sa moara motorul
bibu16v , Opel Corsa D, diesel,2008,tip motor Z13DT de 90 ponei
Ultima modificare făcută de Dakryzz la Mar 31 Jan, 2017 2:23 pm, modificat de 2 ori în total
bibu16v , Opel Corsa D, diesel,2008,tip motor Z13DT de 90 ponei
Ultima modificare făcută de Dakryzz la Mar 31 Jan, 2017 2:23 pm, modificat de 2 ori în total
collina
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
tin sa precizez ca scoate mult fum alb si cand incearca sa o tureze la relanti acul se opreste la 2000 chiar mai putin.
iar cu motorul rece la prima cheie a dat sa moara la relanti iar din a 2-a incercare statea la relanti .
iar la motor spune ca parca merge in "3" sau ca se aude ceva la el.
edit: nu mai porneste deloc si motorul face ca un tractor si se aude un sunet gen tzuit
si apare in bord un omulet cu un x intr-un cerc si scrie 2 langa el si palpaie (ala stiu ca era pt airbag dar nu l-am vazut cu 2)
iar cu motorul rece la prima cheie a dat sa moara la relanti iar din a 2-a incercare statea la relanti .
iar la motor spune ca parca merge in "3" sau ca se aude ceva la el.
edit: nu mai porneste deloc si motorul face ca un tractor si se aude un sunet gen tzuit
si apare in bord un omulet cu un x intr-un cerc si scrie 2 langa el si palpaie (ala stiu ca era pt airbag dar nu l-am vazut cu 2)
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat