- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pai du-te la reprezentanta daca este asa mare graba ca aia sigur au liber cum vrei tu... si la bani nu mai povestim.
orice service in perioada asta este plin de programari, multi sunt cei care se intorc din strainatate in tara in concediu si se programeaza din timp pentru asta ca sa rezolve cat au concediu. Deci daca este plin si poate mai sunt si concedii ale angajatiilor nu poti blama pe cineva ca nu ti-au raspuns tie la telefon. Poate conteaza si la ce ora ai sunat...
Daca tot esti din Bucuresti de ce nu mergi pana la ei la Service sa vorbesti direct ca doar nu e la capatul lumii si atunci iti faci si o idee despre atmosfera si cum se lucreaza. Eu asa as proceda in locul tau si abia apoi poti improsca cu noroi. Dar la noi in Romania asa se procedeaza cum se vede si mai sus la un alt coleg care intai a improscat cu noroi privind pretul de manopera si apoi a lins si pupat in fund...
Am o intrebare pe care fiecare din cei care merg sa apeleze la niste servicii indiferent de natura lor: "Cati bani as accepta eu sa fac treaba respectiva?..."
Multi vorbesc aiurea fara ca macar sa se documenteze inainte mai ales ca acum exista internet si informatie este din plin. Ce presupune o anumita operatiune fie ca este vorba de masina fie de un implant dentar de exemplu, care sunt riscurile si cheltuielile neprevazute ce pot sa apara (suruburi care nu se desfac sau se rup, implant care nu se fixeaza bine si trebuie pus altul dinnou) si atunci poate vor intelege ca orice prestator de servicii isi ia niste masuri de precautie cand spun pretul inainte de operatiune ca sa nu pateasca sa iti spuna un pret si apoi pe el sa il coste dublu si tu pleci fericit ca te-a rezolvat dar el ramane cu gaura in buzunar (pentru ca este parolist) si din cateva astfel de operatii se trezeste in faliment si mai multi oameni in somaj.
Astea sunt cateva din lucrurile la care oricine se poate gandi si le poate analiza inainte de arunca cu noroi. Dar cum multi nu au schimbat poate in viata lor nici macar un bec singuri nu avem ce sa cerem mai mult... (si nu acuz pe nimeni si nici nu fac referire la cineva anume doar spuneam la modul general).
Succes tuturor in rezolvarea problemelor si ca sa fie inteles ca nu fac nici reclama si nici nu arunc cu noroi spre nimeni. Daca as avea o operatiune delicata la care nu am posbilitatea sa o fac singur as apela la ei cu siguranta (cei care ma cunosc stiu ca mesteresc singur la masina si nu am doua maine pe stanga).
orice service in perioada asta este plin de programari, multi sunt cei care se intorc din strainatate in tara in concediu si se programeaza din timp pentru asta ca sa rezolve cat au concediu. Deci daca este plin si poate mai sunt si concedii ale angajatiilor nu poti blama pe cineva ca nu ti-au raspuns tie la telefon. Poate conteaza si la ce ora ai sunat...
Daca tot esti din Bucuresti de ce nu mergi pana la ei la Service sa vorbesti direct ca doar nu e la capatul lumii si atunci iti faci si o idee despre atmosfera si cum se lucreaza. Eu asa as proceda in locul tau si abia apoi poti improsca cu noroi. Dar la noi in Romania asa se procedeaza cum se vede si mai sus la un alt coleg care intai a improscat cu noroi privind pretul de manopera si apoi a lins si pupat in fund...
Am o intrebare pe care fiecare din cei care merg sa apeleze la niste servicii indiferent de natura lor: "Cati bani as accepta eu sa fac treaba respectiva?..."
Multi vorbesc aiurea fara ca macar sa se documenteze inainte mai ales ca acum exista internet si informatie este din plin. Ce presupune o anumita operatiune fie ca este vorba de masina fie de un implant dentar de exemplu, care sunt riscurile si cheltuielile neprevazute ce pot sa apara (suruburi care nu se desfac sau se rup, implant care nu se fixeaza bine si trebuie pus altul dinnou) si atunci poate vor intelege ca orice prestator de servicii isi ia niste masuri de precautie cand spun pretul inainte de operatiune ca sa nu pateasca sa iti spuna un pret si apoi pe el sa il coste dublu si tu pleci fericit ca te-a rezolvat dar el ramane cu gaura in buzunar (pentru ca este parolist) si din cateva astfel de operatii se trezeste in faliment si mai multi oameni in somaj.
Astea sunt cateva din lucrurile la care oricine se poate gandi si le poate analiza inainte de arunca cu noroi. Dar cum multi nu au schimbat poate in viata lor nici macar un bec singuri nu avem ce sa cerem mai mult... (si nu acuz pe nimeni si nici nu fac referire la cineva anume doar spuneam la modul general).
Succes tuturor in rezolvarea problemelor si ca sa fie inteles ca nu fac nici reclama si nici nu arunc cu noroi spre nimeni. Daca as avea o operatiune delicata la care nu am posbilitatea sa o fac singur as apela la ei cu siguranta (cei care ma cunosc stiu ca mesteresc singur la masina si nu am doua maine pe stanga).
- CatalinTeodor
- *
- 1 mesaje
- din 07 Aug 2016
- Astra 2011
- Bucuresti
CatalinTeodor
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
Va salut. Sunt nou pe acest forum si destul de nou proprietar de Opel. Mai am o masina VW si sunt foarte multumit de ambele. Prima experienta intr-un service Opel a fost la service-ul autorizat Opel de pe Fundeni. A fost foarte ok, manopera si preturi consumabile mult mai ieftine decat la VW, baietii din service mult mai prientenosi decat cealalta marca. Anul asta am fost la AutoA si vreau sa va spun ca sunt complet dezamagit de ei. In opinia lor trebuie sa te duci de 3 ori in service sa rezolve/repare un senzor de parcare( as intelege de 2 ori: prima oara sa constate si a 2 a oara sa repare/inlocuiasca). Parerea mea ca este o alternativa foarte buna fata de a face reparatiile singur in fata blocului, dar nu il putem numii un service ok Opel. Pentru mine nu se merita timpul pierdut. Si nici macar nu am avut cine stie ce problema. Nu imi imaginez cu rezolva problemele mult mai complicate. Si apropo, ca nu am vazut scris de nimeni, eu am avut un mic soc, service-ul este unul improvizat, intr-o hala dezafectata, au 4 elevatoare inghesuite plus 2 rampe in alt garaj pentru electrica.
O sa ma intorc la service-ul autorizat Opel de pe Fundeni
O sa ma intorc la service-ul autorizat Opel de pe Fundeni
- silentmouse
- *
- 3 mesaje
- din 23 Oct 2016
- Astra 2007
- Bucuresti
silentmouse
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am fost la AutoA pentru o resigilare baie ulei. Pe drum mi s-a aprins martorul de ulei in bord. )
Ma gandesc ca dupa ce se efectueaza o astfel de operatiune este de bun simt sa verifici nivelul de ulei.
A trebuit sa opresc si sa cumpar ulei la suprapret pentru a completa.
Nu mai spun ca la ultima revizie efectuata tot la AutoA am cumparat un bidon de 5l din care nu am primit inapoi o picatura. Ar fi fost util azi
Concluzia: rumunski & autoservice )
Ma gandesc ca dupa ce se efectueaza o astfel de operatiune este de bun simt sa verifici nivelul de ulei.
A trebuit sa opresc si sa cumpar ulei la suprapret pentru a completa.
Nu mai spun ca la ultima revizie efectuata tot la AutoA am cumparat un bidon de 5l din care nu am primit inapoi o picatura. Ar fi fost util azi
Concluzia: rumunski & autoservice )
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Din pacate va trebui sa subscriu, AutoA incepe sa dea rateuri
Acum ~1 luna am cautat o bobina de inductie. Am gasit pe site la AutoA, OEM, 399 RON. Am sunat, in ideea de a face comanda telefonic si a clarifica niste detalii cu ocazia asta. Mi s-a spus ca pretul pe site e gresit, ca au uitat sa il actualizeze. ca pretul corect e de 530 RON. Si mi-au spus ca, valoarea fiind peste 500 RON, am transportul gratuit.
A doua zi a ajuns bobina la mine. Da, transportula fost gratuit, dar de achitat am avut 535 RON. Pe undeva pe parcurs au mai aparut 5 RON la factura.
Azi m-am uitat la ei pe webshop, guess what? bobina tot la 399 RON apare...
http://www.autoa.ro/produs/...9-bobina-inductie
Acum ~1 luna am cautat o bobina de inductie. Am gasit pe site la AutoA, OEM, 399 RON. Am sunat, in ideea de a face comanda telefonic si a clarifica niste detalii cu ocazia asta. Mi s-a spus ca pretul pe site e gresit, ca au uitat sa il actualizeze. ca pretul corect e de 530 RON. Si mi-au spus ca, valoarea fiind peste 500 RON, am transportul gratuit.
A doua zi a ajuns bobina la mine. Da, transportula fost gratuit, dar de achitat am avut 535 RON. Pe undeva pe parcurs au mai aparut 5 RON la factura.
Azi m-am uitat la ei pe webshop, guess what? bobina tot la 399 RON apare...
http://www.autoa.ro/produs/...9-bobina-inductie
blade_flo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o problema la Opel Astra J 2010 - motor A14XER
mesaj in bord "Engine power is reduced" - puterea motorului se reduce in timpul mersului.
Mi s-a mai intamplat o singura data anul acesta in februarie si atunci am fost la Opel Dibas unde doar am curatat clapeta de acceleratie...insa ieri am constatat la "frig" aceeasi problema de acum aproximativ 9 luni.
La acel moment dat am fost atentionat de catre un mecanic de la Dibas ca trebuie inlocuita clapeta, aceasta fiind foarte scumpa.
Am primit o oferta de la AutoA - clapeta acceleratie BOSCH - 320 RON
Mentionez faptul ca originala GM este 1850 RON.
Ce parere aveti?
Multumesc anticipat.
Zi buna.
Am o problema la Opel Astra J 2010 - motor A14XER
mesaj in bord "Engine power is reduced" - puterea motorului se reduce in timpul mersului.
Mi s-a mai intamplat o singura data anul acesta in februarie si atunci am fost la Opel Dibas unde doar am curatat clapeta de acceleratie...insa ieri am constatat la "frig" aceeasi problema de acum aproximativ 9 luni.
La acel moment dat am fost atentionat de catre un mecanic de la Dibas ca trebuie inlocuita clapeta, aceasta fiind foarte scumpa.
Am primit o oferta de la AutoA - clapeta acceleratie BOSCH - 320 RON
Mentionez faptul ca originala GM este 1850 RON.
Ce parere aveti?
Multumesc anticipat.
Zi buna.
- silentmouse
- *
- 3 mesaje
- din 23 Oct 2016
- Astra 2007
- Bucuresti
silentmouse
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
silentmouse a scris:Am fost la AutoA pentru o resigilare baie ulei. Pe drum mi s-a aprins martorul de ulei in bord. )
Ma gandesc ca dupa ce se efectueaza o astfel de operatiune este de bun simt sa verifici nivelul de ulei.
A trebuit sa opresc si sa cumpar ulei la suprapret pentru a completa.
Nu mai spun ca la ultima revizie efectuata tot la AutoA am cumparat un bidon de 5l din care nu am primit inapoi o picatura. Ar fi fost util azi
Concluzia: rumunski & autoservice )
Ma gandesc ca dupa ce se efectueaza o astfel de operatiune este de bun simt sa verifici nivelul de ulei.
A trebuit sa opresc si sa cumpar ulei la suprapret pentru a completa.
Nu mai spun ca la ultima revizie efectuata tot la AutoA am cumparat un bidon de 5l din care nu am primit inapoi o picatura. Ar fi fost util azi
Concluzia: rumunski & autoservice )
aventura mea cu AstraH continua:) revin cu un update la cele prezentate mai sus...
Am urmat recomandarea celor de la AutoA si am completat pe banii mei niv. de ulei pana aproape de max...insa becul tot se aprindea. Al dracu bec.
Prin urmare am sunat iar domnul Madalin mi-a spus sa vin cand am eu timp ca se rezolva problema.
Am ajuns cu masina la ora 9 a 2 a zi. Deoarece nu si-au putut da seama pe loc ce se intampla, mi-au spus ca trebuie sa las masina acolo.
Dupa doua zile de investigatii "asiduue" concluzia a fost ca este vorba de cablul senzorului care facea contact imperfect in urma interventiei lor.
Cand am luat masina de la AutoA am observat ca la pornire se aprinde martorul de baterie din bord, insa acesta s-a stins dupa cateva secunde.
dupa cateva zile in care am mers cu masina normal si 100% nu am lasat niciun consumator deschis, bateria moarta total. baterie Premium de 65A, cumparata de 9 luni.
nu sunt foarte versat in serviceurile auto (am avut logan hehe) insa cred ca AutoA au depasit orice asteptari negative pe care le aveam de la un service din republica noastra...
Ar fi utila si parerea voastra...insa eu nu m-as mai duce la ei nici pentru un simplu schimb de placute de frana...dar fiecare pe riscul lui
blade_flo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Blackburn21
- **
- 56 mesaje
- din 19 Oct 2015
- Astra 2004 Z14XEP
- Bucuresti
Blackburn21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Si eu am patit-o la autoA. Prima data am fost pt o diagnoza si mi-au zis k e sonda lambda defecta:reprogramare+comanda de sonda lambda (pt proba sa vada daca e chiar asta cauza), in ziua programarii constata ca da,sonda lambda avea cablul rupt si m-au reprogramat iar, pe motivul ca nu au sonda lambda deja comanda prima data pt ca au pus-o pe alta masina.Deci pentru o schimbare a sondei lambda 3 programari/invoiri serviciu/drumuri. Problema la masina a continuat in sensul ca avea masina un tremur,dupa alte verificari si diagnoze concluzia lor a fost:segmentare motor.Am facut si asta la ei insa iar cu probleme:a durat 4 sau 5 saptamani plus ca la sfarsit cand sa o ridic tot tremura si au trebuit sa desfaca iar motorul pt ca au pus gresit o garnitura.Am platit 3000 lei (manopera+piese) si am primit 3 luni garantie. Intre sarbatori(dupa craciun) au aparut iar probleme:nu pornea,acul la relanti tremura...am fost la ei,dupa 2 zile imi spun ca e eletromotorul si trebuie desfacut si schimbat ce e defect acolo,dupa alte 2 zile imi spun ca trebuie schimbat electromotorul cu totul,dupa inca 2 zile imi spun ca nu e de la electromotor(l-au pus pe cel nou si face la fel) si ca peste 2 zile sigur e gata(trebuie sa verifice partea electrica cabluri etc) si uite asa se fac 2 saptamani si nu stiu daca se rezolva problema, sper doar sa nu apara alte probleme(create de ei) decat cele vechi.Trebuie sa mentionez ca trebuie sa suni de 50 de ori la ei si primesti raspuns a doua zi.Am imbatranit 10 ani cu ei de nervi,suparare,asteptare si nu mai stiu ce sa fac....
- Dragos.smd
- *
- 43 mesaje
- din 15 Mar 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
Dragos.smd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
Service-ul AutaA a ajuns la acel nivel la care nu-i mai intereseaza daca toti clienti care pleaca de acolo sunt multumiti, vara trecuta am fost la ei pentru inlocuirea radiatorului acc,lucrurile au inceput prost din momentul programari am sunat pe 20.06 si m-au programat pe 04.07 ora 13(o zi de marti)am inteles situatia au mult de munca bunn,vine ziua cu pricina duc masina la ei,o las acolo deoarece intervine o deplasare in interes de munca , le explic situatia si ne intelegem ca vin joi sa iau masina.
A venit ziua de joi hoop ma duc sa iau masina,ajung in curtea din spatele service-ului surpriza imi vad masina in acelasi loc in care am lasato(am crezut ca este o coincidenta),intru in dialog cu responsabilul service-ului "Catalin" care imi spune cu o fata senina ca masina nu este gata si in curand se apuca cineva de ea,dupa jumatate de ora imi pierd rabdarea discut cu patronul service-ului care imi explica ca trebuie sa mai astept ca sunt oameni care au programari(programarea mea îi trecuse randul) ,dupa 3 ore de asteptat plec cu masina de acolo ajung in fata blocului unde ridic capota sa arat prietenilor ca am radiator nou si ce constat ca cele doua piulite dupa fata radiatorului au fost puse la misto,nestranse sau le-au lasat intentionat asa.
Ca un bun roman ce sunt le-am trimis un mail cu niste poze atasate la care nici in ziua de azi nu am primit un raspuns.Mentionez ca am fost un foarte vechi client al lor dar degeaba,ca orice lucru bun nu dureaza mult...Preturile pieselor si preturile manoperei pentru anumite operatiuni sunt nejustificat de mari.
A venit ziua de joi hoop ma duc sa iau masina,ajung in curtea din spatele service-ului surpriza imi vad masina in acelasi loc in care am lasato(am crezut ca este o coincidenta),intru in dialog cu responsabilul service-ului "Catalin" care imi spune cu o fata senina ca masina nu este gata si in curand se apuca cineva de ea,dupa jumatate de ora imi pierd rabdarea discut cu patronul service-ului care imi explica ca trebuie sa mai astept ca sunt oameni care au programari(programarea mea îi trecuse randul) ,dupa 3 ore de asteptat plec cu masina de acolo ajung in fata blocului unde ridic capota sa arat prietenilor ca am radiator nou si ce constat ca cele doua piulite dupa fata radiatorului au fost puse la misto,nestranse sau le-au lasat intentionat asa.
Ca un bun roman ce sunt le-am trimis un mail cu niste poze atasate la care nici in ziua de azi nu am primit un raspuns.Mentionez ca am fost un foarte vechi client al lor dar degeaba,ca orice lucru bun nu dureaza mult...Preturile pieselor si preturile manoperei pentru anumite operatiuni sunt nejustificat de mari.
dre
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 idh17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
Mai mereu am luat piesele de la ei . Anul trecut am schimbat plãcute frâna fata , ulei si filtre tot la ei . Oamenii sunt amabili ,respectã programarile . Acum sunt la ei pentru schimb de distributie si ulei . Inițial nu voiam sã schimb si pompa de apa , dar aveam o pierdere si mecanicul a depistat pompa ca fiind cauza .
- silentmouse
- *
- 3 mesaje
- din 23 Oct 2016
- Astra 2007
- Bucuresti
silentmouse
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut,
revin cu detalii referitoare la re-etansarea baii de ulei pentru AstraH realizata de catre "Service" ul AutoA descrisa cateva posturi mai sus.
In urma schimbului de anvelope am descoperit ca baia scapa din nou ulei. Poza cu detalii atasata.
Practic arata la fel ca in momentul in care am dus masina la cei de la AutoA. Nu a trecut nici macar un an, este posibil ca problema sa fi aparut mai devreme. Abia acum am observat eu...
Oare nu poate nimeni inchide/retrage autorizatia acestui service? RAR?
Parerea mea este ca mai mult rau fac decat sa repare
Am mai multe exemple de acest fel cu AutoA,..dar incidentul cu baia de ulei este cel mai grav...
revin cu detalii referitoare la re-etansarea baii de ulei pentru AstraH realizata de catre "Service" ul AutoA descrisa cateva posturi mai sus.
In urma schimbului de anvelope am descoperit ca baia scapa din nou ulei. Poza cu detalii atasata.
Practic arata la fel ca in momentul in care am dus masina la cei de la AutoA. Nu a trecut nici macar un an, este posibil ca problema sa fi aparut mai devreme. Abia acum am observat eu...
Oare nu poate nimeni inchide/retrage autorizatia acestui service? RAR?
Parerea mea este ca mai mult rau fac decat sa repare
Am mai multe exemple de acest fel cu AutoA,..dar incidentul cu baia de ulei este cel mai grav...
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
In fiecare an fac revizia/reviziile la ei si sunt multumit, altfel as merge in alta parte, intr-adevar trebuie sa astept putin mai mult, insa eu cand merg la service nu ma grabesc, imi las o marja de timp mai mare si prefer sa vad pe cat posibil ce se face la masina mea.
Am vazut ca @Dragos.smd a scris: ".Preturile pieselor si preturile manoperei pentru anumite operatiuni sunt nejustificat de mari. ", acum am ridicat piesele pentru revizie si pot spune ca preturile de la autoa sunt simtitor.mai mici decat la alte magazine , cel putin din ce am comandat eu, cred ca daca iei fiecare reper si il compari cu alte oferte poti cere ulterior alta marca si iesi bine pentru ca fiecare service (cred) are preturi mai bune la anumite marci.de consumabile.
Am vazut ca @Dragos.smd a scris: ".Preturile pieselor si preturile manoperei pentru anumite operatiuni sunt nejustificat de mari. ", acum am ridicat piesele pentru revizie si pot spune ca preturile de la autoa sunt simtitor.mai mici decat la alte magazine , cel putin din ce am comandat eu, cred ca daca iei fiecare reper si il compari cu alte oferte poti cere ulterior alta marca si iesi bine pentru ca fiecare service (cred) are preturi mai bune la anumite marci.de consumabile.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- dragoselu12
- *
- 13 mesaje
- din 15 Apr 2018
- Astra 2010 A16XER
- Bucuresti
dragoselu12
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2018
- Mesaj Privat
Am fost si eu ieri la ei pt a schimba la al meu Astra H 1.6 benzina kit distributie si curea accesorii, toate marca Contitech
Am platit cam 710 lei (319 manopera si 390 piese). Se poate platit si cu cardul.
Mecanicul a fost ''stresat'' de mine cu intrebari mai mult sau mai putin profesionale, dar nu a comentat
Atmosfera e ok .
Am mers stresat de anumite comentarii de pe acest topic, dar eu ma declar multumit
Am platit cam 710 lei (319 manopera si 390 piese). Se poate platit si cu cardul.
Mecanicul a fost ''stresat'' de mine cu intrebari mai mult sau mai putin profesionale, dar nu a comentat
Atmosfera e ok .
Am mers stresat de anumite comentarii de pe acest topic, dar eu ma declar multumit
Pitic.exe
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut
Din 2008 am avut numai opel si vreau sa spun ca la inceput mergeam numai la Radacini, dupa ce a venit "criza" au inceput sa plece toti mecanicii buni de la ei...asa ca m-am reorientat catre alt service (dupa multi bani cheltuiti pe vorbe la radacini, tipic REPREZENTANTA)
Am ajuns la autoA, pot spune ca pentru chestii marunte sunte OK, daca ai ceva mai putin simplu (scartait la pornire, ceva banal).....te pun sa schimbi piese degeaba (kit accesorii, d/m alternator, 2 curele accesorii etc, treaba nu se rezolva si bani cheltuiti pentru constatari luate la ghici), am dat un search pe google si am gasit in zona mea (nerva traian) un service cu review-uri bune, am sunat m-am programat, ce sa vezi ? multi din vechii mecanici de la radacini la acel service. Problema rezolvata: volanta blocata (constatarea m-a costat mai mult timp decat bani pentru ca am fost nevoit sa las masina peste noapte la service, pentru ca ei sa o porneasca dimineata la rece sa auda sunetul acuzat, verdictul s-a dat fara a demonta cutia, in curtea service-ului).
Am facut la ei, ambreiaj, reconditionat turbina si inlocuit cabluri timonerie, sunt foarte multumit si voi ramane cu ei.
PS: service-ul se numeste nafi motors si-l recomand pentru posesorii de opel, intrebati de Aurica (din 1994 pana in 2011 CV la radacini)
Masina este un vectra c 2008, 1.9CDTI, 110kw (nu luati in seama masina din semnatura, a 2a iubire a mea dupa mama)
Seara buna.
Din 2008 am avut numai opel si vreau sa spun ca la inceput mergeam numai la Radacini, dupa ce a venit "criza" au inceput sa plece toti mecanicii buni de la ei...asa ca m-am reorientat catre alt service (dupa multi bani cheltuiti pe vorbe la radacini, tipic REPREZENTANTA)
Am ajuns la autoA, pot spune ca pentru chestii marunte sunte OK, daca ai ceva mai putin simplu (scartait la pornire, ceva banal).....te pun sa schimbi piese degeaba (kit accesorii, d/m alternator, 2 curele accesorii etc, treaba nu se rezolva si bani cheltuiti pentru constatari luate la ghici), am dat un search pe google si am gasit in zona mea (nerva traian) un service cu review-uri bune, am sunat m-am programat, ce sa vezi ? multi din vechii mecanici de la radacini la acel service. Problema rezolvata: volanta blocata (constatarea m-a costat mai mult timp decat bani pentru ca am fost nevoit sa las masina peste noapte la service, pentru ca ei sa o porneasca dimineata la rece sa auda sunetul acuzat, verdictul s-a dat fara a demonta cutia, in curtea service-ului).
Am facut la ei, ambreiaj, reconditionat turbina si inlocuit cabluri timonerie, sunt foarte multumit si voi ramane cu ei.
PS: service-ul se numeste nafi motors si-l recomand pentru posesorii de opel, intrebati de Aurica (din 1994 pana in 2011 CV la radacini)
Masina este un vectra c 2008, 1.9CDTI, 110kw (nu luati in seama masina din semnatura, a 2a iubire a mea dupa mama)
Seara buna.