Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dai pe triunghi si cere si sigur se vor inchide. Asa topicuri nu vor sta sa citeasca, dar cererile de acolo le vad 100% si le rezolva.
Skip ads

  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am si eu o problema asemanatoare, am un Z16SE, la fel borna de plus se incalzeste, se incalzeste foarte tare cand folosesc incalzirea in scaune, precizez ca se incalzeste foarte tare unul din cablurile care vin pe borna plus(asta am sesizat acum pe timp de iarna), bateria este o varta de 75amperi cumparata acum 3luni. Problema aceasta am sesizat-o din vara cand statea foarte putin calda cand foloseam AC-ul si farurile. Mentionez ca borna de minus (-) este rece tot timpul. Ce ar trebui sa fac, sa schimb si eu papucul de pe cablu? Bornele sunt curatate si am pus si vaselina! !Stima colegi!
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am si eu o problema asemanatoare, am un Z16SE, la fel borna de plus se incalzeste, se incalzeste foarte tare cand folosesc incalzirea in scaune, precizez ca se incalzeste foarte tare unul din cablurile care vin pe borna plus(asta am sesizat acum pe timp de iarna), bateria este o varta de 75amperi cumparata acum 3luni. Problema aceasta am sesizat-o din vara cand statea foarte putin calda cand foloseam AC-ul si farurile. Mentionez ca borna de minus (-) este rece tot timpul. Ce ar trebui sa fac, sa schimb si eu papucul de pe cablu? Bornele sunt curatate si am pus si vaselina!
  • gaby_opc

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
schimba papucul cu incredere
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
aceeași problemã am avut-o și eu
cauza: unde cablul este insertizat în bornã apare un contact imperfect motiv pentru care se încãlzește la consum mai mare.
rezolvare: am presat borna refãcând sertizarea
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Am rezolvat problema cu borna de plus incinsa. Tin sa mentionez ca de ceva vreme nici incarcarea nu era "ca la carte", fara consumatori era 13, 85/90 iar daca puneam consumatori: faruri, AC scadea la 13,60/65. Bun, prima data am facut si eu cum a spus un coleg mai sus prin restragerea mufei unde este sertizat cablul(am dat si cu sprei de contacte, asta in iarna), a tinut inventia pana acum 2saptamani cand am pus iar mana pe borna si frigea destul de tare. Asadar, am cumparat o borna noua, am taiat cablurile(cea din sertizare si papucul de la celalat cablu), am refacut imbinarile, la cablul care pleaca spre masina dupa ce l-am prins in papuc l-am si cositorit, am pus cositor si peste cablul care vine de la alternator. Am curatat cu smirghil si bornele bateriei si bornele de pe cabluri si le-am strans. Am pornit masina(sfert), am pus aparatul de masura si....surpriza 14,14Volti! (iar cu, consumator: faruri, ac, scaun incalzit 14,10). Deci unde este contact imperfect, acolo este si necaz! Succes la toata lumea!
  • bebytza08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
de cateva zile am observat ca se incinge firul de plus care vine de la alternator la baterie. am pus multimetrul iar cu consumatori aveam 12,7 initial am crezut ca e de la alternator, bine ca nu l-am dat jos ca sa il duc la reparat.

rezolvare= am fost cu masina la un electrician si a gasit ca erea firul cam subred la intrarea in papuc,a schimbat papucul, la cositorit,iar problema a disparut,acum incarca 14,06 cu toti consumatori porniti. Cost 50 ron si o ora a durat totul.
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
deci tot un contact imperfect strica treaba, bn ca s-a rezolvat Smile
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La ce papuc te referi poate ne ajuti si cu o poza.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
firu care se leaga la borna plus a bateriei,cu timpu se oxideaza in borna ce se prinde pe baterie
al fel se antampla si cu borna minus
  • bebytza08

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
poze nu am dar de borna + mai e legat un fir cu surub de 13 ala e.
  • plesuvescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Aceasi problema si la mine! Astra h 1.7dth se incing bornele, bateria si ECU de nu poti sa tii mana pe ele, bornele de pe cabluri au fost gaurite si umplute cu cositor la service dar degeaba! Se incing in momentul in care apa ajunge la 90 grade si cupleaza ventilatorul de racire al radiatorului. Verdictul electricianului din service - se incinge de la aerul tras de ventilatorul radiatorului in interior! Azi am vizitat un alt °electrician° si am primit recomandarea sa schimb bateria! cumparat baterie noua dar simptomele au ramas.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu încãrcarea cum stai? Bateria se încãlzește dar e departe de a nu putea pune mana pe ea. Eu zic cã o fierbi mai degrabã: încãrcare excesiva.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Masoara incarcarea sa nu fie peste 15v
  • plesuvescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Incarcarea este normala 14.4~14.2 fara consumatori, cu consumatori: faruri, treapta7 clima nu scade sub 13,8 la relanti. Insa cand auto pornesc ventilatorul de pe radiatiator si cel de pe condensatorul ac pe cea mai turata treapta scade sub 13 la relanti si urca normal turata la 1500
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si turatã la 3000, cat încarca?
Sa urce turatia la 1500 , nu e ok.
  • plesuvescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cu faruri si clima pe treapta 7 relanti 12,6. Turata la 3000 13,7
  • marse10

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 W0L0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Referitor la încinsul bornei de + am avut și eu problema asta la un astra h de 150 Cp motor 1.9cdti, am rezolvat problema a fost din borna era oxidata, am strâns mai bine borna și acum nu mai am probleme... S-au puteți sa schimbați borna.
  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceasta problema acum 1 saptamana si am rezolvato la un electrician cu curatarea bornei + si dat cu cositor si este rece si dupa 10 km, inainte se incalzea si pe loc.
Eu zic sa rezolvi problema rapid ca din ce am vorbit cu acest electrician a zis ca iti poate termina alternatorul ca plus ca la mine cred ca sa dus bateria ( care are decat un an) si nu se mai incarca cum trebuie.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Confirm ce zice colegul mai sus.Mie mi-a crapat alternatorul(punte diode+releu) dupa ce am avut probleme cu incalzirea bornei minus.M-a lasat masina in drum dupa ce am facut vreo 300 km.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR