- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Da,se zice :"cand iti arde casa ce mai conteaza gardul?!"Da am vazut si GM-parca 475 insa am vazut si reticente fata de GM...Odata cu distributia nu ar fi oportun si un schimb de filtru si de ulei?
Si de fapt intrebarea care ma macina este :-care e urgenta de grad zero? Distributia sau volanta?!
Multumesc
Si de fapt intrebarea care ma macina este :-care e urgenta de grad zero? Distributia sau volanta?!
Multumesc
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut 3 Corse pana acum, toate pe lant. La nici una nu am avut probleme cu distributia, le-am schimbat dupa 160.000 de KM la toate. La toate sunt convins ca m-ar mai fi dus linistit pana in 200.000 de KM. Dar e adevarat, masinile au fost superingrijite.
Ideea e ca o distributie dusa se simte destul de usor (pornire zgomotoasa - se aude lantul destul de metalic daca e intins, la primele rotiri, cel putin 2-3 secunde pana cand intinzatorul se amorseaza complet cu ulei, si tzacane tare la cald).
Daca n-ai nici unul din simptomurile de mai sus, fa-ti volanta. Eu n-am prea auzit de lanturi rupte, decat daca masina a fost manarita rau de tot.
Am auzit Corse cu motor de 1L benzina care faceau mai rau ca un diesel, lantul super lung si totusi au mers asa zeci de mii de km in plus, fara sa pateasca ceva....
Nu vreau sa fiu inteles gresit, dupa parerea mea 160.000 de km e ideal pt o corsa sa-i schimbi distributia, nu e o chestie de joaca, dar la Opel distributiile astea pe lant sunt destul de reusite (in comparatie cu VW care sunt niste plesneli - vezi problemele vechi cu 1.2 tsi) iar daca nu ai problemele descrise mai sus fa-ti volanta.
Ideea e ca o distributie dusa se simte destul de usor (pornire zgomotoasa - se aude lantul destul de metalic daca e intins, la primele rotiri, cel putin 2-3 secunde pana cand intinzatorul se amorseaza complet cu ulei, si tzacane tare la cald).
Daca n-ai nici unul din simptomurile de mai sus, fa-ti volanta. Eu n-am prea auzit de lanturi rupte, decat daca masina a fost manarita rau de tot.
Am auzit Corse cu motor de 1L benzina care faceau mai rau ca un diesel, lantul super lung si totusi au mers asa zeci de mii de km in plus, fara sa pateasca ceva....
Nu vreau sa fiu inteles gresit, dupa parerea mea 160.000 de km e ideal pt o corsa sa-i schimbi distributia, nu e o chestie de joaca, dar la Opel distributiile astea pe lant sunt destul de reusite (in comparatie cu VW care sunt niste plesneli - vezi problemele vechi cu 1.2 tsi) iar daca nu ai problemele descrise mai sus fa-ti volanta.
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Ei bine kilometrajul real al fieroteniei mele este 228.000 km,zgomot inca nu face la pornire si nici in mers....simptoma de volanta e o "bataie usoara"
Daca apas usor ambreiajul bataia dispare....Sunt in dileme atat cu volanta cat si cu distributia ca este masina de femeie...Si nu stiu daca jumatatile noastre-nu vreau sa jignesc pe nimeni-asculta mai mult motorul sau mai mult radioul....Apoi e vorba si de repartizarea judicioasa a bugetului.Se pare ca ambele operatii sunt destul de costisitoare.
multumesc si drumuri bune.
Daca apas usor ambreiajul bataia dispare....Sunt in dileme atat cu volanta cat si cu distributia ca este masina de femeie...Si nu stiu daca jumatatile noastre-nu vreau sa jignesc pe nimeni-asculta mai mult motorul sau mai mult radioul....Apoi e vorba si de repartizarea judicioasa a bugetului.Se pare ca ambele operatii sunt destul de costisitoare.
multumesc si drumuri bune.
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Recomand ca si posesor de corsa d 1.3 cdti sa inlocuiesti distributia la 230.000 km ,verifica si curea accesorii .
La mine volanta are o bataie infima de pe la 80.000 km ,deci volanta poate sa mai astepte. si cauta un ulei de calitate gen Motul dexos 2,Liqui Molly dexos 2 ,Havoline 5w30 dexos 2 ,repsol 5w30,filtre ulei si aer numai originale gm
La mine volanta are o bataie infima de pe la 80.000 km ,deci volanta poate sa mai astepte. si cauta un ulei de calitate gen Motul dexos 2,Liqui Molly dexos 2 ,Havoline 5w30 dexos 2 ,repsol 5w30,filtre ulei si aer numai originale gm
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La Z13xxx distributia conform producator se schimba la 150,000km, e drept ca mai tine putin peste dar circuli cu morcovul. Poate crapa cu consecinte grave inclusiv financiar chiar la schimb ulei deoarece intinzatorul este cu arc dar si hidraulic.
corsicanulD acum greseala este a ta ca ai cumparat o masina cu ochii larg inchisi. Preotul evident ca era un mincinos precum majoritatea care vand locuri in rai. El stia de km, distributie, volanta si cine mai stie cate. De ce sa o faca cu bani grei, mai bine o vinde si asa fac toti indiferent de ocupatie.
Alegerea ta a fost gresita din start, un diesel care 99% are si DPF fiind din 2008, pentru o femeie care abia face 10km pe zi ?
Urgenta la tine este distributia si aici trebuie doar bani, programare la cei doi din Bucuresti (vezi publicitate) si atat. Nu te doare pe tine de achizitie piese, au ei di tati, seara esti acasa cu masina ok.
Sa ai cu tine si o rezerva de bani, cine stie ce mai gasesc ei pe acolo...o pompa apa, bujii, fulie alternator pe duca...
corsicanulD acum greseala este a ta ca ai cumparat o masina cu ochii larg inchisi. Preotul evident ca era un mincinos precum majoritatea care vand locuri in rai. El stia de km, distributie, volanta si cine mai stie cate. De ce sa o faca cu bani grei, mai bine o vinde si asa fac toti indiferent de ocupatie.
Alegerea ta a fost gresita din start, un diesel care 99% are si DPF fiind din 2008, pentru o femeie care abia face 10km pe zi ?
Urgenta la tine este distributia si aici trebuie doar bani, programare la cei doi din Bucuresti (vezi publicitate) si atat. Nu te doare pe tine de achizitie piese, au ei di tati, seara esti acasa cu masina ok.
Sa ai cu tine si o rezerva de bani, cine stie ce mai gasesc ei pe acolo...o pompa apa, bujii, fulie alternator pe duca...
dazzy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
salutare,
cu 1000 de euro deficit am reusit urmatoarele:
-schimbat kit ambreiaj cu volanta cu masa dubla in kit ambreiaj cu volanta cu masa simpla(si rulment de presiune) Valeo
-schimbat distributia(kit GM),pompa apa,filtru ulei,ulei,semering arbore,curea si intinzator alternator,fulie,completat antigel...
Deocamdata nu sesizez vibratii mai puternice ale motorului....peste vreo saptamana-doua intentionez o deplasare mai lunga(300km0 si va tin la curent despre comportament.
drumuri bune.
cu 1000 de euro deficit am reusit urmatoarele:
-schimbat kit ambreiaj cu volanta cu masa dubla in kit ambreiaj cu volanta cu masa simpla(si rulment de presiune) Valeo
-schimbat distributia(kit GM),pompa apa,filtru ulei,ulei,semering arbore,curea si intinzator alternator,fulie,completat antigel...
Deocamdata nu sesizez vibratii mai puternice ale motorului....peste vreo saptamana-doua intentionez o deplasare mai lunga(300km0 si va tin la curent despre comportament.
drumuri bune.
nikecris
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2015
- Mesaj Privat
Pff, ce de discutii pe aici, se pare ca am uitat sa mai raspund si eu , daca tot am inceput am fost la service cu masina, si airbag-urile sunt la locul lor, iar centurile se pare ca nu sunt pretensionate, e totul din calculatorul de airbag-uri, care am inteles ca trebuie umblat la soft(a inghitit ceva cafea nu gluma) .Concluzia mea: cei de la Opel n-au nici o treaba cu tehnica:)) masina merge intr-adevar perfect si i-am rezolvat si problemutele la tinichigerie:) am ajuns chiar pe la 70.000 km cu ea , deci sa zicem ca sunt multumita de ea.
Multumesc pentru pareri, celor care mi-au raspuns:).
Multumesc pentru pareri, celor care mi-au raspuns:).
- Cosmin alexandru
- *
- 49 mesaje
- din 23 Sep 2015
- Corsa 2009 Z13DTH
- Bucuresti
Cosmin alexandru
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2015
- Mesaj Privat
Si eu am avut patania sa iau o corsa lovita in spate si altele care le-am descoperit pe parcurs, cert e ca motorul era intact...dar m-am lacuit cu opelurile astea.Oricum am bagat ceva bani calumea in masina, ba probleme cu cutia, cu rulmentii, cu flanse etc toate le-am rezolvat.De ceva timp m-am gandit sa o vand insa cum sa o vand cand aproape am facut-o ca noua si am pus doar piese scumpe...acum parca sunt retinut la cati bani am bagat sa o mai vand pentru ca oricum ma gandesc ca nu o sa imi scot veci banii bagati....
nikecris
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2015
- Mesaj Privat
florind67
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2012
- Mesaj Privat
nikecris
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2015
- Mesaj Privat
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut,
n-am mai intrat demult pe aici si din lipsa de timp si pentru ca fierotenia nu mi-a mai facut neplaceri...asa cum ziceam mai demult am facut cateva deplasari mai lungi si pare a se comporta destul de decent.Adica sunt multumit de demaraje,de consum,de comportamentul de drum...ar mai trebui pentru linistea mea sa ii schimb placutele de frana si sabotii si pentru orice eventualitate am achizitionat si flansele cu rulmenti pentru amortizoare.
Totusi cand motorul este rece(la mine n-a plecat iarna inca) cateva minute fumega ,incriminez supapa EGR usor infundata.
s-avem drumuri bune!
n-am mai intrat demult pe aici si din lipsa de timp si pentru ca fierotenia nu mi-a mai facut neplaceri...asa cum ziceam mai demult am facut cateva deplasari mai lungi si pare a se comporta destul de decent.Adica sunt multumit de demaraje,de consum,de comportamentul de drum...ar mai trebui pentru linistea mea sa ii schimb placutele de frana si sabotii si pentru orice eventualitate am achizitionat si flansele cu rulmenti pentru amortizoare.
Totusi cand motorul este rece(la mine n-a plecat iarna inca) cateva minute fumega ,incriminez supapa EGR usor infundata.
s-avem drumuri bune!
- corsicanulD
- *
- 17 mesaje
- din 05 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Prahova
corsicanulD
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salutare,de cateva zile ma confrunt cu alta belea:cateodata se incuie ,cateodata nu.Telecomanda e incorporata in cheie.Am dat pe broaste cu spray cu olio de vaseligna...Daca incui cu cheia se incuie doar usa stanga...Daca incui cu telecomanda usa stanga ramane cand si cand descuiata.....o fi descarcata bateria de la cheie?!Atunci de ce cu cheia se incuie doar usa stanga(singura cre are locas de cheie)?!
Stiti cum se poate reseta cheia?Multumesc!
Stiti cum se poate reseta cheia?Multumesc!
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
CorsicanulD e normal ca sa se incuie doar usa de pe partea soferului asa e prevazuta masina , daca inchui masina din butonul de inchidere se inchid toate usile , si daca bagi cheia pe partea soferului sa descui o sa se deschida doar aceasta la fel si pe inchis, deci pe partea soferului deschuie independent de celelalte, ca sa resetezi cheia (eu mai patesc sa ma trezesc cu geamurile lasate jos e defect de soft ceva de genu si mai resetez cheia din cand in cand,) scot borna de la baterie o las cateva minute, pun borna, bag cheia in contact, dau sa mi se aprinda martorii tinand apasat simultat timp de 15 secunde sau mai mult pe butonul de inchidere centralizata si apoi iar o scot si apas pe deschidere timp de 15 sec apoi iar pe inchis si asa functioneaza la mine. poate eu nu procedez corect dar in felul asta merge de fiecare data.
Alt sfat ar fi sa iei un spray de contacte (contact cleaner gasesti prin magazinele de bricolaj la standul auto , as da nume dar sper sa nu fiu suspendat )sa cureti cu un smirghel sau hartie abraziva fin de 100 sau 120 granulatie , bornele de la baterie si eu am curatat cu acel spary si mufele ce duc la calculatorul masinii, si apoi te bagi la cele de la portiere care le scoti si le cureti cu spray lasi sa se usuce si le pui la loc. sper sa functioneze. in caz contrar desfaci manerul de la usa cu un imbus si cureti si acolo cu sprey poate sa intarit vaselina pe acolo datorita prafului.
Numai bine!
Alt sfat ar fi sa iei un spray de contacte (contact cleaner gasesti prin magazinele de bricolaj la standul auto , as da nume dar sper sa nu fiu suspendat )sa cureti cu un smirghel sau hartie abraziva fin de 100 sau 120 granulatie , bornele de la baterie si eu am curatat cu acel spary si mufele ce duc la calculatorul masinii, si apoi te bagi la cele de la portiere care le scoti si le cureti cu spray lasi sa se usuce si le pui la loc. sper sa functioneze. in caz contrar desfaci manerul de la usa cu un imbus si cureti si acolo cu sprey poate sa intarit vaselina pe acolo datorita prafului.
Numai bine!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am vazut ca ati discutat de kit distributie si as vrea sa stiu daca contine si garnituri,am 155000 km si ar cam trebui sa imi programez si aceasta lucrare de service. Am inteles ca sunt mai multe tipuri de kit distributie dar in realitate nu este nici unul complet. Domnu Dan ne puteti ajuta cu coduri GM pentru toate accesoriile distributiei? Am facut distributia la dvs la o corsa c si stiu ce inseamna profesionalism imi pare rau ca nu mai faceti la corsa d,stiu ca la c se schimba si niste suruburi,rolele xep raman,sunt mai multe secrete pe care unii mecanici nici nu le-au auzit. Numai bine!