astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
KnX a scris:De curiozitate dezactiveaza ESP (nu traction control) si vezi daca mai face.
Am dezactivat ESP-ul vreo saptamana si nu a mai facut, dar poate fi intamplare....nu stiu ce sa zic.
Astazi nu stiu ce mi-a venit si l-am activat din nou si am ramas din nou fara acceleratie.
Sant si mai in nori pentruca acum ma gandesc la acest ESP.
Exista vreoun senzor ceva?
Pe computerul de bord nu imi apare nici u n fel de mesaj
Ultima modificare făcută de astralhd la Lun 30 Mai, 2016 4:14 pm
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
oache81 a scris:pare a fi de la pedala de acceleratie.nu stiu daca merge la astra sa maresti vitreza din cruise control dar data viitoare incearca daca e posibil.la mine la c4 se putea are buton de + -
Astazi cum am spus deja mai sus mi sa intamplat din nou.
Din pacate nu a functionat nici cu acesta solutia adica sa acecelerez di butonul de pilot automat.
Ca si solutie era geniala dar nu a functionat.
Ma apuc sa caut senzori de desfacut si curatat.
Solutiile vostre sant intotdeauna binevenite!
Ultima modificare făcută de astralhd la Lun 30 Mai, 2016 4:11 pm
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
Nu sant chiar asa de pregatit cu aceste ELM-uri.
Imi spui te rog in primul rand de ce nu bluetooth? Ma gandesc ca daca trebuie sa il am conectat in mers ar fi mai simplu demonitorizat, vad in internet ca transmit datele si pe smartphone android.
Cu un laptop nu ar fi mai dificil in mers?
Multtumesc pt.sfaturi!
Imi spui te rog in primul rand de ce nu bluetooth? Ma gandesc ca daca trebuie sa il am conectat in mers ar fi mai simplu demonitorizat, vad in internet ca transmit datele si pe smartphone android.
Cu un laptop nu ar fi mai dificil in mers?
Multtumesc pt.sfaturi!
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare la C4 la inceput, am avut volanta stricata (defect de fabricatie) si uneori acceleram si nu facea nimic masina, intra un fel de protectie dar fara nimic pe bord.
Trebuia sa o scot din viteza si sa o turez pe liber ca sa isi revina.
Insa in afara de asta mai avea si alt simptom, cand tineam pedala la ambreiaj la jumate se auzea un zgomot si o usoara vibratie, pentru ca volanta avea joc axial adica juca in axul ei, nu stiu cum sa explic, cam cum e un disc de pick-up asa.
Oricum faza naspa e ca nu o sa iti apara astfel de erori de la piese mecanice nicaieri pe tester, trebuie sa le iei prin eliminare.
Mie de exemplu mi-a crapat un furtun la turbo si astia ma puneau sa schimb juma de masina, pana cand si-au dat seama ca era spart furtunul, ca le dadea tot felul de erori pe toti senzorii dar nu era nicio piesa defecta, doar un furtun amarat.
Trebuia sa o scot din viteza si sa o turez pe liber ca sa isi revina.
Insa in afara de asta mai avea si alt simptom, cand tineam pedala la ambreiaj la jumate se auzea un zgomot si o usoara vibratie, pentru ca volanta avea joc axial adica juca in axul ei, nu stiu cum sa explic, cam cum e un disc de pick-up asa.
Oricum faza naspa e ca nu o sa iti apara astfel de erori de la piese mecanice nicaieri pe tester, trebuie sa le iei prin eliminare.
Mie de exemplu mi-a crapat un furtun la turbo si astia ma puneau sa schimb juma de masina, pana cand si-au dat seama ca era spart furtunul, ca le dadea tot felul de erori pe toti senzorii dar nu era nicio piesa defecta, doar un furtun amarat.
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Pai am fost si mi au facut un update de soft pentru egr dar daca mai tin bine minte problema s a rezolvat abia dupa ce am schimbat volanta.Faza e ca se si auzea rau cand facea figuri cam cum fac rulmentii uzati ceva de genul.
Oricum altceva nu am schimbat si turbina si egr-ul au facut inca 200.000 de km de atunci fara nici macar o curatare.
Oricum altceva nu am schimbat si turbina si egr-ul au facut inca 200.000 de km de atunci fara nici macar o curatare.
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Pai daca nu ti-a gasit nimic pe tester inseamna ca este un defect mecanic (furtun crapat, clapeta blocata sau care agata intr-o anumita pozitie, sau cand citeste pozitia pedalei de acceleratie de exemplu nu o citeste corect si tu apesi de pomana ca masina nu-si da seama).De asta era bine cu cabluri, o calcai si se deschidea clapeta la maxim si aia e.Acuma sta sa se gandeasca poluez nu poluez, da oare cate grade are aeru si tot felul de bazaconii de genul asta).
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
pedala de acceleratie trebuie sa dea eroare in caz ca nu merge cum trebuie.
poate gresesc, dar switch-ul de la ambreiaj, frana sunt cu dublu contact.
posibil si pedala de acceleratie sa aiba 2 potentiometre pe ea...
tocmai pentru a putea sa functioneze macar unul daca celalalt se buseste si sa avem eroare in cazul in care e defect ceva acolo...
daca acceleratia era cu cabluri inca ne chinuiam cu 80 cp la motor de 2 litri...
nu e vorba de poluat ci e vorba de optimizarea amestecului, a consumului si cresterea puterii...
legat de problema colegului, eu zic ca e strict mecanica, pe undeva e un furtunel crapat sau pierde pe undeva presiune sau vacuum, etc.
chestia asta este aproape imposibil sa se diagnosticheze pe forum...
poate gresesc, dar switch-ul de la ambreiaj, frana sunt cu dublu contact.
posibil si pedala de acceleratie sa aiba 2 potentiometre pe ea...
tocmai pentru a putea sa functioneze macar unul daca celalalt se buseste si sa avem eroare in cazul in care e defect ceva acolo...
daca acceleratia era cu cabluri inca ne chinuiam cu 80 cp la motor de 2 litri...
nu e vorba de poluat ci e vorba de optimizarea amestecului, a consumului si cresterea puterii...
legat de problema colegului, eu zic ca e strict mecanica, pe undeva e un furtunel crapat sau pierde pe undeva presiune sau vacuum, etc.
chestia asta este aproape imposibil sa se diagnosticheze pe forum...
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
In final dupa 1000 de peripetii am reusit sa rezolv problema.
La ultima diagnoza facuta in Opel cu Tech2 a reiesit ca valvola Egr da erroare si deci trebuie schimbata.
Am inlocuit-o si masina cred ca sa schimbat radical (mult mai nervoasa) in afara de faptul ca acel gol de acceleratie a disparut.
In schimb am observat ca motorul este putin mai zgomotos si nu prea intekeg din ce cauza.............
Sper ca aceasta experienta sa fie de folos pentru toti prietenii acestui forum.
Va salut.
La ultima diagnoza facuta in Opel cu Tech2 a reiesit ca valvola Egr da erroare si deci trebuie schimbata.
Am inlocuit-o si masina cred ca sa schimbat radical (mult mai nervoasa) in afara de faptul ca acel gol de acceleratie a disparut.
In schimb am observat ca motorul este putin mai zgomotos si nu prea intekeg din ce cauza.............
Sper ca aceasta experienta sa fie de folos pentru toti prietenii acestui forum.
Va salut.