aftanaki
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Masina trage...cand o scot pe autostrada se simte...la ainceput prina data sa oprit la 130 parca era setata si nu mai mergea mai mult aprinzunduse in bord marorul ala cu cheia ....apoi peste o luna cam asa am atins si 160so cred ca mai mergea da nu mai aveam eu unde....masina porneste la keie!nicioadata figuri...mai greu cateodata o calc si ii ia cv timp sa se infinga dar dupa cw intra turbo se simte....am sa fac un test fara debimetru...poate e cv dar nu stium..e prima diesel care o detin...fara martori aprinsi....nu stiu ce sa zic..am sa o mai scot la drum lung...o las sa se incalzeasca nu plec decat dupa 10 min...nu o turez peste 2000 pt inceput...nu stiu si nu cred ca motorina de aici e de vina!
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
offff..........@aftanaki -------- sa o luam pe rand :
- n-ai nici un fel de limitare la 130km/h .....daca fenomenul cu martorul aprins a disparut de la sine si ulterior ai putut merge cu 160 inseamna ca doar ai avut niste depuneri care s-au curatat.
- lasa motorina in pace , alimenteaza de unde alimenteaza toata lumea
- pricepe ca un diesel se conduce diferit de un benzinar ! Dupa ce se incalzeste motorul ( ma repet a 3 oara) da-i talpa si schimba treptele la 3000 ture ! Altfel risti sa infunzi EGR-ul si galeria admisie cu depuneri din cauza mersului subturat.
Dupa ce ai rulat 100-200 km cu schimbari de trepte la 3000 ture mai faci calculul unui consum si vezi ce-ti iese.
Bafta !
- n-ai nici un fel de limitare la 130km/h .....daca fenomenul cu martorul aprins a disparut de la sine si ulterior ai putut merge cu 160 inseamna ca doar ai avut niste depuneri care s-au curatat.
- lasa motorina in pace , alimenteaza de unde alimenteaza toata lumea
- pricepe ca un diesel se conduce diferit de un benzinar ! Dupa ce se incalzeste motorul ( ma repet a 3 oara) da-i talpa si schimba treptele la 3000 ture ! Altfel risti sa infunzi EGR-ul si galeria admisie cu depuneri din cauza mersului subturat.
Dupa ce ai rulat 100-200 km cu schimbari de trepte la 3000 ture mai faci calculul unui consum si vezi ce-ti iese.
Bafta !
aftanaki
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
M0rt3x
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2016
- Mesaj Privat
[quote="ag10tit"]
I-ti sta vre-un martor aprins, ceva similar mi-a facut mie , la150/h sa aprins masinuta cu cheie si nu mai avea putere sa traga asta pana am oprit si oprit motorul iar martorul a disparur
dancuciureanu a scris:Termostat
Debitmetru, are si senzor temperatura aer
Sonda temperatura antigel
Sonda temperatura motorina, e in pompa
Regulator presiune motorina, tot in pompa
Rezistenta incalzire motorina + releu
Senzor barometric
Calculator injectie
EGR
Deci sa inteleg ca trebuie sa duc cu ea la un tester sa-mi spuna care din ele este de vina.Dar mie masina mi-a cosumat la drum intins,si pana acum nu am avut probleme...ieri am fost la Craiova si nu mi-a mai consumat asa mult masina,cred ca am iesit pe undeva pe la 6%(tot e mult tinand cont ca am mers cu maxim 100,in rest 90 constant)dar...cred ca o berlina mai bine intretinuta ma facea sigur,cand vroiam sa depasesc un tir trebuia sai dau 4 si atunci tot ca un trabant depaseam usor asa..nu stiu ce sa fac,tind sa cred ca e de la debitmetru dar s-ar putea sa nu.
Nu inteleg un aspect,uneori merge masina de sparge,consuma putin si trage dar doar uneori.
Debitmetru, are si senzor temperatura aer
Sonda temperatura antigel
Sonda temperatura motorina, e in pompa
Regulator presiune motorina, tot in pompa
Rezistenta incalzire motorina + releu
Senzor barometric
Calculator injectie
EGR
Deci sa inteleg ca trebuie sa duc cu ea la un tester sa-mi spuna care din ele este de vina.Dar mie masina mi-a cosumat la drum intins,si pana acum nu am avut probleme...ieri am fost la Craiova si nu mi-a mai consumat asa mult masina,cred ca am iesit pe undeva pe la 6%(tot e mult tinand cont ca am mers cu maxim 100,in rest 90 constant)dar...cred ca o berlina mai bine intretinuta ma facea sigur,cand vroiam sa depasesc un tir trebuia sai dau 4 si atunci tot ca un trabant depaseam usor asa..nu stiu ce sa fac,tind sa cred ca e de la debitmetru dar s-ar putea sa nu.
Nu inteleg un aspect,uneori merge masina de sparge,consuma putin si trage dar doar uneori.
I-ti sta vre-un martor aprins, ceva similar mi-a facut mie , la150/h sa aprins masinuta cu cheie si nu mai avea putere sa traga asta pana am oprit si oprit motorul iar martorul a disparur
M0rt3x
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2016
- Mesaj Privat
florinbfp a scris:si mai e ceva se pune 1% ptr aer conditionat, iar la turatii se urareste de cand intra turbo.
normal pe distante lungi consumul e mai mic
in privinta puterii motorului, nu are viata, e sigur debitmetrul, eu l-am schimbat si problema e rezolvata, dar tot buc-constanta consumul e 6,5 - 7%, motor de 2000
normal pe distante lungi consumul e mai mic
in privinta puterii motorului, nu are viata, e sigur debitmetrul, eu l-am schimbat si problema e rezolvata, dar tot buc-constanta consumul e 6,5 - 7%, motor de 2000
Pentru aerul conditionat cred ca se pune 10%
M0rt3x
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2016
- Mesaj Privat
I-ti sta vre-un martor aprins, ceva similar mi-a facut mie , la150/h sa aprins masinuta cu cheie si nu mai avea putere sa traga asta pana am oprit si oprit motorul iar martorul a disparur[/quote]
Exact asa i-mi face si mie la corsa c 1.7 dti, la 130-140 km/h imi ia puterea si pana nu opresc motorul nu mai trage. Specific ca am eroare 0110 ( debitmetrul de aer).
Exact asa i-mi face si mie la corsa c 1.7 dti, la 130-140 km/h imi ia puterea si pana nu opresc motorul nu mai trage. Specific ca am eroare 0110 ( debitmetrul de aer).
- Catalin13ro
- *
- 4 mesaje
- din 11 Sep 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Ilfov
Catalin13ro
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
De ceva vreme am un consum cam mare, m-am gandit sa cat pe forum sa vad daca cineva mai aee aceasta problema, dar se pare ca voi stati bine. La mine un drum Clinceni-vitan. Aproximativ 17km. Dus- intors 1/4 din rezervor. Schimbat la 2500, 60km/h si fara aglomeratie. Consuma zici ca este avion. Pe tester totul bine, nici-o problema.