- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
La cum arata turbina ta este mai mult decat evident ca-ti pierde ulei. Lagarele axului sunt uzate si uleiul este aruncat in admisie.
Pe tipul tau de motor Z 17 DTH s-au montat suflante japoneze pentru care nu exista kit de reparatie. Inlocuieste turbo, de prferat cu o piesa noua, varianta sh personal nu o agreez.
Bafta
Pe tipul tau de motor Z 17 DTH s-au montat suflante japoneze pentru care nu exista kit de reparatie. Inlocuieste turbo, de prferat cu o piesa noua, varianta sh personal nu o agreez.
Bafta
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
bscblue
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra OPC 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare.cam acceasi problemã am si eu la opelul meu astra h 2004 model 1.7 diesel.acum cateva zile dupã un drum de 200 de km am observat ca pe la garniturile de capacul motorului iese ulei la greu.când am ridicat busonul de la ulei am observat ca suflã gaze cu putere.am observat ca si turbo e plin de ulei care a ajuns acolo prin filtrul care ar trebui sa scoatã gazele înspre turbo cat si prin scurgere de pe capac.furtunele sunt toate murdare de ulei,iar turbo are putin joc.in rest motorul merge bine fara zgomote,porneste usor ,scoate putin fum albastru cenusiu.totodatã am observat ca la vitezã mare nu mai trage la fel de puternic ca inainte.niste sfaturi sau pãreri daca imi puteti da pânã sã mã apuc sa merg la un mecanic
- 61pry
- **
- 126 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Astra 2011 1.7
- Iasi
61pry
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
Crede-ți sau nu, sunt peste 6 luni de zile în care mi-am bãgat în ea de mașinã cã am încercat eu s-o demontez, am început, dar apoi mi-am prins urechile pt cã nimeni nu mi-a dat un rãspuns concret, iar eu am început s- o demontez înainte de a mai merge la vreun tester. Deci, i-am scos uleiul, cã mi-au spus sa- l scot ca o etapã in schimbarea turbo, furtunile de la turbo, si egr, am vazut ca axul de la turbo nu are joc, apoi..... M-am pierdut! Pt cã, ca sã scoți turbo trebuie sã demontezi și galeria, ca sã demontezi galeria trebuie sã demontezi și compresorul de la aer condiționat, pt asta trebuie sa desfaci si instalația si sa pierzi freonul, si sã dai jos și cureaua auxiliarã care antreneazã compresorul, slãbind întinzatorul de acolo, care a dracului sa fiu dacã i-am vazut mãcar șurubul de prindere, așa cã mi-am bãgat in ea si am cumpãrat altã mașinã, iar Astra aia sta de jumãtate de an cuminte in parcare cu o caprã dedesubt, si chiar dacã ma împiedic de ea in fiecare zi, credeți-ma cã deja uitasem de ea. Noroc cu activarea asta cã mi-am adus aminte s-o arunc dracului la fier vechi!
A! Când eram gata-gata convins sã mã lupt cu ea, am primit o informație sigurã, cã cicã ar fi garniturile de la supape, cã turbo n-are nimic!
Vã dați seama cã dacã auzi de atâta muncã, sã mai fie si degeaba, știți continuarea: mi-am bãgat în ea, iarbã pe lingã ea, mucegai înãuntru, etcetera..... etcetera....
Și nu-s nici curios sã aflu ce a avut!
A! Când eram gata-gata convins sã mã lupt cu ea, am primit o informație sigurã, cã cicã ar fi garniturile de la supape, cã turbo n-are nimic!
Vã dați seama cã dacã auzi de atâta muncã, sã mai fie si degeaba, știți continuarea: mi-am bãgat în ea, iarbã pe lingã ea, mucegai înãuntru, etcetera..... etcetera....
Și nu-s nici curios sã aflu ce a avut!
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu am demontat galeria de evacuare cu tot cu turbina fara sa pierd freonul din instalatia A/C. Compresorul il demontezi si apoi il agheti cu 3 coliere de plastic de traversa fata in care se inchide capota. DA, este destul de mult de lucru sa demontezi acolo, trebuie sa ai timp, scule si sa fii determinat sa reusesti. Documentatie este cata vrei pe net, doar sa ai timp sa citesti ca sa intelegi si nu trebuie sa fii mecanic ca sa o poti face.
Intinzatorul de la cureaua de accesorii este rabatabil, il tine un arc care preseaza bratul intinzator spre exteriorul curelei. Ai nevoie de o cheie inelara cu cot de 15 pe care o pui pe surubul rolei intinzatoare si tragi de capatul celalalt al cheii inspre interior, o tii trasa asa doar pâna scoti cureaua de pe intinzator.
Intinzatorul de la cureaua de accesorii este rabatabil, il tine un arc care preseaza bratul intinzator spre exteriorul curelei. Ai nevoie de o cheie inelara cu cot de 15 pe care o pui pe surubul rolei intinzatoare si tragi de capatul celalalt al cheii inspre interior, o tii trasa asa doar pâna scoti cureaua de pe intinzator.