- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
marcel26
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:Degeaba este turbina cu geometrie variabila daca ECU nu stie sa gestinoeze presiunea la turatii joase
daca prinzi parghia de la westgate impreuna cu cea la g.variabila si sa o deschida aia?si desigur un remap.zic si eu
Ultima modificare făcută de ardeleanovidiu la Joi 21 Jan, 2016 9:40 pm
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
aceleasi injectoare.acelasi bloc motor pana si raportul compresie la fel.doar vibrochen cu "pas" mai mare cursa lunga la piston sa zic asa.cantitatea mai mare de combustibil este data de pompa si respectiv din harta din ECU.poti sa ai inj de locomotiva daca pompa nu baga mai mult degeaba.codul de care spui tu e specific modelului motorului dupa care cumperi piesa.si normal ca nu e acelasi cod daca difera tipul, capacitate, motor. dar e acelasi injector.cel mai simplu remap.dai cantitate per cyclu din remap.
ortomega25(subiect Motorizarea 2,2 DTI (Y22DTR) Vectra B) : hai sa.ti dau ceva de gandit.... diferente si asemanari intre y20dth si y22dtr sunt: biele mai lungi cu 8 mm, injectoare la fel, turbina la y22dth/dtr este GT1849v( tgv-turbina cu geometrie variabila), chiuloasa identica, scobitura pistonului difera, codul de pompa de injectie difera, la 2.2 diesel are 016 in coada si se poate pune pe 2.0 diesel insa nu si vice-versa si cum era normal de asteptat softul. P.S.- eu am 2.0 diesel cu turbina si soft de 2.2 diesel dupa ce am schimbat motorul( fierul) si pur si simplu decoleaza, mi se pare ca raspunde muuuuuult mai bine decat 2.2-ul...
ortomega25(subiect Motorizarea 2,2 DTI (Y22DTR) Vectra B) : hai sa.ti dau ceva de gandit.... diferente si asemanari intre y20dth si y22dtr sunt: biele mai lungi cu 8 mm, injectoare la fel, turbina la y22dth/dtr este GT1849v( tgv-turbina cu geometrie variabila), chiuloasa identica, scobitura pistonului difera, codul de pompa de injectie difera, la 2.2 diesel are 016 in coada si se poate pune pe 2.0 diesel insa nu si vice-versa si cum era normal de asteptat softul. P.S.- eu am 2.0 diesel cu turbina si soft de 2.2 diesel dupa ce am schimbat motorul( fierul) si pur si simplu decoleaza, mi se pare ca raspunde muuuuuult mai bine decat 2.2-ul...
- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
De ce ai schimba codul injectorului daca ar fi identic? Poti sa bagi cu pompa de motorina daca dusa injetorului nu permite mai mult. y22dth are geometrie fixa, y22dtr are geometrie variabila, pompele nu pot fi schimbate intre ele din cauza softului, daca schimbi ecu+immo+cip poti schimba si pompele. Pompa si injectoarele de 2.0 tin peste 160cp oricum..
- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
De ce ai schimba codul injectorului daca ar fi identic? Poti sa bagi cu pompa de locomotiva daca duza injetorului nu permite mai mult. y22dth are geometrie fixa, y22dtr are geometrie variabila, pompele 016 si 015 nu pot fi schimbate intre ele din cauza softului, daca schimbi ecu+immo+cip poti schimba si pompele. Pompa si injectoarele de 2.0 tin peste 160cp oricum..
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
poi daca faci un calcul simplu cei 200cm3 in plus impartit la 4 ai 50cm3 per cilindru aia inseamna ca injectorul iti baga in plus o cantitate poate nici 1ml in plus/cyc.o sa caut harta de la 2.2 si o sa fac o comparatie de cantitati cu cea de 2.0 sa vedem ca sunt curios .aia cu locomotiva e o comparatie funny☺m-am referit inj de locomotiva si pompa de opel
- dew
- ****
- 1,077 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sunt satul de softuri in procente. Chiar de la firme cu renume, unele prezente aici pe forum cu reclama cat china.
Sunt curios, din toti "cunoscatorii", cati au studiat comressor map-ul turbinei inainte sa se apuce de treaba. Cati au verificat starea turbinei mai mult decat un log cu op-com.
Apoi cati au verificat cat cuplu poate tine ambreiajul sau chiar cutia safe, etc.
Era cineva pe facebook ce se lauda ca are 115CP din Y17DT stock. Cand vreodata turbina va putea sustine acea putere? Va spun eu... NICIODATA !
Inainte sa ajunga turbina la limita nu mai poate citi senzorul presiunea, deci o sa stai blind la boost, care poate urca periculos de mult, el nemaifiind reglat de nimic. Odata cu overboost-ul nu mai ai control pe injectie si puterea cade in cap. Facut test pe dyno, deci stiu ce zic. Daca mergi asa masina o sa traga bine, la un momentdat o sa scoata fum, pana se satura turbina si-si ia zborul spre o lume mai buna. Asta daca nu a luat-o chiulasa inainte.
Un soft corect se face modificand cel putin:
- Driver wish
- SOI
- Turbo
- N75 pentru corectia de overboost/slow boost response
- Smoke limiter
- SVBL
- Torque limiter
Pe langa asta se extind axele acolo unde este necesar si se interpoleaza valorile catre noua valoare de pe axe.
Cu hartile astea faci putere, dar nu corect. de aici incepe distractia, zeci de loguri/run-uri pe dyno, aparent fara nici un efect, dar in realitate aceste reglaje fine au cel mai mare impact asupra motorului pe termen lung.
Sa ne intelegem, putere poti obtine doar din 2 directii:
- Cantitate injectata
- Avans mai mare, in detrimentul EGT-ului si a noxelor
Ambele sunt limitate, din a doua directie se obtine acel "consum mai mic". De fapt este irelevant atata timp cat turatia de cuplu maxim se schimba si e posibil ca la turatia la care aveati inainte cuplu maxim acum sa aveti cu 10-15% mai putin si sa creasca violent dupa (daca 2-300 Nm se poate numi violent)
Sunt curios, din toti "cunoscatorii", cati au studiat comressor map-ul turbinei inainte sa se apuce de treaba. Cati au verificat starea turbinei mai mult decat un log cu op-com.
Apoi cati au verificat cat cuplu poate tine ambreiajul sau chiar cutia safe, etc.
Era cineva pe facebook ce se lauda ca are 115CP din Y17DT stock. Cand vreodata turbina va putea sustine acea putere? Va spun eu... NICIODATA !
Inainte sa ajunga turbina la limita nu mai poate citi senzorul presiunea, deci o sa stai blind la boost, care poate urca periculos de mult, el nemaifiind reglat de nimic. Odata cu overboost-ul nu mai ai control pe injectie si puterea cade in cap. Facut test pe dyno, deci stiu ce zic. Daca mergi asa masina o sa traga bine, la un momentdat o sa scoata fum, pana se satura turbina si-si ia zborul spre o lume mai buna. Asta daca nu a luat-o chiulasa inainte.
Un soft corect se face modificand cel putin:
- Driver wish
- SOI
- Turbo
- N75 pentru corectia de overboost/slow boost response
- Smoke limiter
- SVBL
- Torque limiter
Pe langa asta se extind axele acolo unde este necesar si se interpoleaza valorile catre noua valoare de pe axe.
Cu hartile astea faci putere, dar nu corect. de aici incepe distractia, zeci de loguri/run-uri pe dyno, aparent fara nici un efect, dar in realitate aceste reglaje fine au cel mai mare impact asupra motorului pe termen lung.
Sa ne intelegem, putere poti obtine doar din 2 directii:
- Cantitate injectata
- Avans mai mare, in detrimentul EGT-ului si a noxelor
Ambele sunt limitate, din a doua directie se obtine acel "consum mai mic". De fapt este irelevant atata timp cat turatia de cuplu maxim se schimba si e posibil ca la turatia la care aveati inainte cuplu maxim acum sa aveti cu 10-15% mai putin si sa creasca violent dupa (daca 2-300 Nm se poate numi violent)
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
sunt de acord cu tine tre urmarit cuplu(si alte valori) daca il sti sti si cati cai ai.un dyno ar fi aur.
da n75duty--low rpm boost
Driver wish
- SOI
- Turbo
- Smoke limiter
- SVBL
- Torque limiter
merg mana in mana
pe partea de turbo cred ca ar trebui un garret 1849v sau un gt20""+intercooler ca nu are rost sa chiniui gt 15-pele (aici aventura pe partea de softare)
poi tu i spui la "Ion" ce se intampla pe termen lung sau termen scurt cu motorul in functie de CP si stil de condus.piesa aia dintre scaun si volan
da n75duty--low rpm boost
Driver wish
- SOI
- Turbo
- Smoke limiter
- SVBL
- Torque limiter
merg mana in mana
pe partea de turbo cred ca ar trebui un garret 1849v sau un gt20""+intercooler ca nu are rost sa chiniui gt 15-pele (aici aventura pe partea de softare)
poi tu i spui la "Ion" ce se intampla pe termen lung sau termen scurt cu motorul in functie de CP si stil de condus.piesa aia dintre scaun si volan
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut.revin cu un update am fost curios sa testez programul ECM Titanium am modificat fisierul din ECU si extras cu Interfata Galletto 1260.am modificat doar ce mi-a afisat ca pot sa modific(se vede in poza) ,am rescris softul si rezultatul 0 Zero.masina merge la fel inainte chiar si martorul check engine apare la fel ca inainte.totusi trebuia sa dea cv semne totusi