marcone1
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2002 1.8 l 122 hp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna seara! Sunt posesorul unui vectra c 2.0 dti din 2003 din vara. Rugamintea mea este sa imi spuneti daca pot sa pun in loc de butoanele false din consola butoane cum ar fi esp-ul incalzirea in scaune si butonul pentru senzorii de parcare. Tin sa precizez ca eu nu am decat butonul de alarma instalat si restul sunt false dar cele care le-am enumerat mai sus au mufele unde sa bag butonul sub plasticele false.
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,944 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,944
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Este posibil sa mearga, daca firele au continuitate! Intai faci rost de scheme, si vezi unde duc firele si le cauti daca au continuitate, eu aveam la esp masa intrerupta pe traseu! Mai dai o cautare si pe forum, si poate mai gasesti ce-ti trebuie! In principiu merge, dar trebuie sa te documentezi si sa achizitionezi piesele, cred ca si o programare ar trebui la sfarsit pentru esp off si senzori!
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu am un Signum..Am scos butonul fals si am vazut ca am mufa de Esp..Am cumparat un buton si l-am montat..
Dar nu functioneaza..
Nu ma pricep la electronica ..Am identificat mufa ABS .. dar nu stiu unde sa pun pinul 3 la masa..Care este masa..etc...Va rog sa-mi explicati unde bag pinul ala...Daca se poate si cateva poze.
Multumesc anticipat
Dar nu functioneaza..
Nu ma pricep la electronica ..Am identificat mufa ABS .. dar nu stiu unde sa pun pinul 3 la masa..Care este masa..etc...Va rog sa-mi explicati unde bag pinul ala...Daca se poate si cateva poze.
Multumesc anticipat
Danny_ovc
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Italia
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut, si eu am stat si am citit foarte mult acest topic despre esp, sunt posesor de Opel Vectra C 2003
Dupa mult lecturat pe site am descoperit pinul 3 al mufei ABS si l-am pus la masa masinii (respectiv legat pe borna de - de la baterie daca am gresit rog sa fiu corectat nu vreau sa daunez masinii prin aceasta chestie )
totul merge perfect martorul se aprinde in bord si ramane aprins iar dupa dezactivare (din buton dupa care oprit si pornit motor) ESP redevine activ (martorul din bord disparand).
Butonul pe care l-am folosit este un simplu intrerupator micut aftermarket nu cel original de opel dar functioneaza perfect.
Tin sa multumesc celor ce au creat acest subiect si detaliile oferite de catre ceilalti colegi , conducatori de opel .
P.S. pentru cei nedumeriti am atasat o poza cu pinul 3 al mufei ABS daca acordati atentie mufei vezi vedea numerotat pinul 1 pe mufa mult succes( fiti atenti la mufele voastre dupa pinul 1 poate difera )
Dupa mult lecturat pe site am descoperit pinul 3 al mufei ABS si l-am pus la masa masinii (respectiv legat pe borna de - de la baterie daca am gresit rog sa fiu corectat nu vreau sa daunez masinii prin aceasta chestie )
totul merge perfect martorul se aprinde in bord si ramane aprins iar dupa dezactivare (din buton dupa care oprit si pornit motor) ESP redevine activ (martorul din bord disparand).
Butonul pe care l-am folosit este un simplu intrerupator micut aftermarket nu cel original de opel dar functioneaza perfect.
Tin sa multumesc celor ce au creat acest subiect si detaliile oferite de catre ceilalti colegi , conducatori de opel .
P.S. pentru cei nedumeriti am atasat o poza cu pinul 3 al mufei ABS daca acordati atentie mufei vezi vedea numerotat pinul 1 pe mufa mult succes( fiti atenti la mufele voastre dupa pinul 1 poate difera )
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna seara! Am si eu un opel vectra c 2.0 dti din 2003. Masina are si esp si tc adica iarna cand patineaza se aprinde in bord intermitent esp-ul..numai va nu am buton de dezactivare in bord..am luat buton sh, mufa era montata in bord am pus butonul, butonul se aprinde si el cand aprind farurile dar cand apas pe el nu se intampla nimic..ma poate ajuta si pe mine un coleg generos cu sfaturi, pareri de ce nu merge?
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am gasit aceste informatii pe un site german..
Sper sa nu fie luata ca o reclama..Dar consider ca sunt informatii care ajuta pe cei care doresc sa monteze Esp-ul pe Vectra C.
http://www.motor-talk.de/bi...0-i205920517.html
Sper sa nu fie luata ca o reclama..Dar consider ca sunt informatii care ajuta pe cei care doresc sa monteze Esp-ul pe Vectra C.
http://www.motor-talk.de/bi...0-i205920517.html
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- GCatalin280
- *
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2017
- Vectra 2008
- Braila
GCatalin280
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
Buna seara,cum pot proceda sa dezactivez si eu esp-ul,detin o vectra 1.9 din 2008,in locasul pentru esp nu are nici o mufa trasa,doar acel capac de forma,la pinul 3 de la mufa abs e legat un fir ce intra in tot manuchiul acela de fire.cum pot proceda,leg un fir de la masa la acel fir deja existent la pinul 3 sau il tai pe acela si leg separat la masa ?daca poate cineva sa imi explice mai bine,multumesc
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Legat pinul 3 de la mufa abs la masa ,montat butonul esp la opel signum cu buton sport dar ramane aprins mereu martorul esp in bord....nu mi pot da seama de
Ce ramane mereu aprins martorul in bord...pareri?
Mentionez ca daca nu l mai pun la masa pinul 3 martorul din bord se stinge...este
posibil ca butonul esp ,luat din dezmembrari sa nu fie bun?
Ce ramane mereu aprins martorul in bord...pareri?
Mentionez ca daca nu l mai pun la masa pinul 3 martorul din bord se stinge...este
posibil ca butonul esp ,luat din dezmembrari sa nu fie bun?
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Reînviu topicul cu ceva informatii mai precise, poate mai sunt interesati, ptr montarea butonului ESP...
Metoda 1(recomandatã celor care nu au mufa/conectorul butonului ESP cablatã la instalatia electricã):
Pinul 3 din mufa modului ABS/ESP (cum este câteva postãri mai sus, ele sunt numerotate, poate nu chiar toate, dar suficient cât sã deduci ordinea tuturor) se poate duce direct, printr-un fir, în butonul ESP (off), iar celãlalt terminal al switchului(vorbim strict de partea de ESP on/off, nu de iluminarea butonului) se pune la masã(-).
Bineînteles cã se poate folosi orice switch simplu, cu on/off, varianta cu butonul original ESP este mai elegantã si mai esteticã.
Metoda 2(recomandatã celor care au mufa butonului ESP prezentã în bord, dar lipseste conexiunea cu modulul ABS/ESP):
Pare cã solutia cea mai elegantã (nu neapãrat mai simplã) ar fi:
- se trage fir din pinul 3 mufã ABS în pinul 26 al mufei X1(aflatã la baza stâlpului A stânga);
- se trage fir din pinul 25 al mufei X1 la masã(-).
Bineînteles cã se foloseste butonul original ESP.
Metoda 3(recomandatã celor care au totul instalat/precablat, dar nu au buton ESP):
Se instaleazã butonul ESP, pur si simplu.
Imagini ajutãtoare
O schemã de principiu:
Tipul de papuc de montat în mufa modulului ABS/ESP ptr pinul 3:
Executie practicã ptr Metoda 1:
Metoda 1(recomandatã celor care nu au mufa/conectorul butonului ESP cablatã la instalatia electricã):
Pinul 3 din mufa modului ABS/ESP (cum este câteva postãri mai sus, ele sunt numerotate, poate nu chiar toate, dar suficient cât sã deduci ordinea tuturor) se poate duce direct, printr-un fir, în butonul ESP (off), iar celãlalt terminal al switchului(vorbim strict de partea de ESP on/off, nu de iluminarea butonului) se pune la masã(-).
Bineînteles cã se poate folosi orice switch simplu, cu on/off, varianta cu butonul original ESP este mai elegantã si mai esteticã.
Metoda 2(recomandatã celor care au mufa butonului ESP prezentã în bord, dar lipseste conexiunea cu modulul ABS/ESP):
Pare cã solutia cea mai elegantã (nu neapãrat mai simplã) ar fi:
- se trage fir din pinul 3 mufã ABS în pinul 26 al mufei X1(aflatã la baza stâlpului A stânga);
- se trage fir din pinul 25 al mufei X1 la masã(-).
Bineînteles cã se foloseste butonul original ESP.
Metoda 3(recomandatã celor care au totul instalat/precablat, dar nu au buton ESP):
Se instaleazã butonul ESP, pur si simplu.
Imagini ajutãtoare
O schemã de principiu:
Tipul de papuc de montat în mufa modulului ABS/ESP ptr pinul 3:
Executie practicã ptr Metoda 1: