- dragosh84
- OP
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua.Rog membrii clubului sa ma ajute in urmatoarea problema caci simt ca nu-i mai dau de cap.
Astra G Z16XE 2002.recent GPL.
Problemele au inceput,cred eu de circa 2 luni,cam in perioada in care am montat gpl.
Relanti instabil,imaginati-va motorul mergand la 750 rot\min,iar dintr-o data porneste un consumator si scade turatia la 730,insotita de trepidat motor,pentru 2-3 secunde,sta asa,iar dupa alte 2-3 secunde urca la loc,relanti stabil inca 3-4 secunde si tot asa.
In mers,in frana de motor mai am putin si intru cu capu in volan,atat de tare smuceste.,la mers pe drup drept,sa zicem a 2-a la 1400 rot\min,smuceste,turometru la fel oscileaza,cand sus 1500,cand jos,1300.
Pusa pe tempomat,intr-a 2-a la 2000 rot\min,acul turometru sta fix,dar simt cum masina trage 2-3 secunde,pe urma iara 2-3 secunde nu mai trege,si tot asa.deci iarasi oscileaza.
Si pe benzina si pe gpl la fel,doar ca pe gpl se simt un pic mai tare.
-curatat corp clapeta de"mi fac freza in el,nici nou nu cred ca era asa
-curatat egr,la fel e luna
-bujii noi,interfier de 0.9 toate 4
-pedala de acceleratie nu-i deoarece si pe tempomat face la fel
-singura eroare stocata e 0170 amestec sarac lambda2 dar e de la gpl
-am scos mufa de la egr si am mers asa 40 km,acelsi mers,identic
-am masurat incarcarea pe baterie in relanti 14v,am masurat la iesirea din alternator,14v,deci e in regula.
Singura varianta,corp clapeta acceleratie cu bube
Imi vine sa ma pun cu un ciocan pe ea,poate asa isi revine.
Astra G Z16XE 2002.recent GPL.
Problemele au inceput,cred eu de circa 2 luni,cam in perioada in care am montat gpl.
Relanti instabil,imaginati-va motorul mergand la 750 rot\min,iar dintr-o data porneste un consumator si scade turatia la 730,insotita de trepidat motor,pentru 2-3 secunde,sta asa,iar dupa alte 2-3 secunde urca la loc,relanti stabil inca 3-4 secunde si tot asa.
In mers,in frana de motor mai am putin si intru cu capu in volan,atat de tare smuceste.,la mers pe drup drept,sa zicem a 2-a la 1400 rot\min,smuceste,turometru la fel oscileaza,cand sus 1500,cand jos,1300.
Pusa pe tempomat,intr-a 2-a la 2000 rot\min,acul turometru sta fix,dar simt cum masina trage 2-3 secunde,pe urma iara 2-3 secunde nu mai trege,si tot asa.deci iarasi oscileaza.
Si pe benzina si pe gpl la fel,doar ca pe gpl se simt un pic mai tare.
-curatat corp clapeta de"mi fac freza in el,nici nou nu cred ca era asa
-curatat egr,la fel e luna
-bujii noi,interfier de 0.9 toate 4
-pedala de acceleratie nu-i deoarece si pe tempomat face la fel
-singura eroare stocata e 0170 amestec sarac lambda2 dar e de la gpl
-am scos mufa de la egr si am mers asa 40 km,acelsi mers,identic
-am masurat incarcarea pe baterie in relanti 14v,am masurat la iesirea din alternator,14v,deci e in regula.
Singura varianta,corp clapeta acceleratie cu bube
Imi vine sa ma pun cu un ciocan pe ea,poate asa isi revine.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
p0170 : fuel trim malfunction
cumva calculatorul nu-ti poate face corect amestecul carburant.... deci nu primeste informatii corecte de la sonda lambda I, MAP, senzor temperatura motor/aer aspirat.. masoara acesti senzori...
vezi sa nu traga aer fals pe undeva pe la admisie, da MAP-ul jos si vezi daca nu-i obturata gaurica
EGR-ul trebuie masurat si verificat nu doar curatat..
poate instalarea GPL-ului nu s-a facut bine... daca de atuci apar problemele...
cumva calculatorul nu-ti poate face corect amestecul carburant.... deci nu primeste informatii corecte de la sonda lambda I, MAP, senzor temperatura motor/aer aspirat.. masoara acesti senzori...
vezi sa nu traga aer fals pe undeva pe la admisie, da MAP-ul jos si vezi daca nu-i obturata gaurica
EGR-ul trebuie masurat si verificat nu doar curatat..
poate instalarea GPL-ului nu s-a facut bine... daca de atuci apar problemele...
- dragosh84
- OP
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ok.p0170 imi apare doar la mersul pe gpl.am sters eroarea,am scos borna de la baterie pentru 10-15 min si am mers numai pe benzina.nu mai apare eroarea.oscilatiile sunt in continuare dar nu asa puternice.Imi aduc aminte ca si inainte de a monta gpl erau prezente,dar mai slabe. Spune-mi te rog cum masor cei doi senzori?MAP si senzor temperatura aer aspirat,eventual si egr-ul,chiar si sonda lambda,crede-ma k le-as lua pe fiecare in parte dar nu stiu cum anume se fac operatiile de masurare.Totusi suspectez egr-ul,dar de ce am avut acelasi mers cu mufa scoasa?oare trebuia sa-i scot borna la baterie 10-15 minute?nu stiu,zic si eu...Apropo,si la esapament,apropiind palma de esapament se simte cum oscileaza mersul motorului.merge normal 3-4 secunda,dupa ,alte 3-4,scade puterea de emisie a gazelor.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
gasesti pe forum cum se masoara si se verifica EGR-ul
ptr. MAP si senzor temp. trebuie sa improvizezi cu o clema de birou bagata la pinul de semnal din mufa si sa masori cu un multimetru tensiunea fata de masa la relanti si la turatie.... gasest pe youtube o gramada de tutoriale..
dar mai bine faci o diagnoza si acolo se vad toti parametrii
cu scosul bornei de la baterie stergi erorile dar nu repari cauza aparitie lor
ptr. MAP si senzor temp. trebuie sa improvizezi cu o clema de birou bagata la pinul de semnal din mufa si sa masori cu un multimetru tensiunea fata de masa la relanti si la turatie.... gasest pe youtube o gramada de tutoriale..
dar mai bine faci o diagnoza si acolo se vad toti parametrii
cu scosul bornei de la baterie stergi erorile dar nu repari cauza aparitie lor
- dragosh84
- OP
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dragosh84
- OP
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Revin cu informatii... Acelasi mers. Schimbat filtre, bujii, egr... Aceleasi simptome. Am fost la un baiat la service si a stat saracu 40 min cu testerul pe ea. Oscilatiile relanti sunt in felul urmator: 750 rot/min-720-780-710-800-700-740-750-700-720-800- si tot asa, complet aleatoriu. Astept un sfat, o sugestie ceva...
Rog un coleg de forum binevoitor cu un z16xe in mintile lui sa ma ajute sa probez de la el una alta poate-i dau de cap.
Rog un coleg de forum binevoitor cu un z16xe in mintile lui sa ma ajute sa probez de la el una alta poate-i dau de cap.
fl0ryn
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2014
- Mesaj Privat
- dragosh84
- OP
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buun, in lipsa de pareri,incep a face prostii. Am scos mufa de la lambda 1,pornit fara... Acelasi mers, s-a aprins 'motorasul' de noxe, bagat mufa la loc, becul s-a stins dar a ramas stocata p0135,care nu se mai sterge. Acum cateva zile, din senin, s-a aprins masinuta cu cheita. Trag pe dreapta, citesc codul, p0340.pornesc,martorul se stinge, masina merge la fel, dar eroarea persista. What the fuck?
Wolff
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
motor z16xe an 2001bezina +gpl reconditio motorul ,nu trage pe benzina pe gpl merge bine .am luat egr nou buji curatat acceleratia nu aiva orifici infundate ,la 3500rpm treideaza si mai rau o las putin mai uso talpa da mai bine sa fuga dupa ,oare injectoare , sau senzor map pe test nu apare nimic nu afuma buji si nici unde nu sunt ,sa faca din ecu oare ...din pricina asta am refacut motorul nu e bine nici asa
Wolff
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
aflorin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna seara
Sunt nou pe acest forum si cred ca am nimerit bine aici , am si eu o problema la un astra g 1,6, z16xe , ....deunazi pe autostrada la 120km la ora s-a oprit motorul , nu mai spun prin ce am trecut , cert este ca dupa 20 min a pornit din nou , abia am ajuns acasa si s-a oprit iar .A doua zi am pornit motorul si dupa 10 min , stind pe loc , s-a oprit iar . Mentionez ca am ceva notiuni de electrica , nu am rezistat si am inceput verificarile / masuratorile .....concluzia finala a fost ca bobina releului de la pompa de benzina nu se mai alimenteaza atunci cind se opreste motorul , nu mai primeste semnal de la calculator , respectiv nu-i da un minus bobinei . Am recurs la un mic artificiu , am intrerupt cele doua fire care alimenteaza bobina releului , le-am izolat ( am lasat releul in soclul lui )am adus un plus 12V de la sig. care este in aceeasi cutie cu cele 2 relee ( acest 12V apare numai cind este cheia in contact pe pozitia pornit ) si un minus de la borna minus . In aceasta situatie masina merge perfect . Imi poate spune cineva daca este in regula ce am facut , se poate intimpla ceva intre timp . Mentionez ca am pus testerul pe ea si singura eroare a fost pompa de benzina defecta .
Va multumesc .
Sunt nou pe acest forum si cred ca am nimerit bine aici , am si eu o problema la un astra g 1,6, z16xe , ....deunazi pe autostrada la 120km la ora s-a oprit motorul , nu mai spun prin ce am trecut , cert este ca dupa 20 min a pornit din nou , abia am ajuns acasa si s-a oprit iar .A doua zi am pornit motorul si dupa 10 min , stind pe loc , s-a oprit iar . Mentionez ca am ceva notiuni de electrica , nu am rezistat si am inceput verificarile / masuratorile .....concluzia finala a fost ca bobina releului de la pompa de benzina nu se mai alimenteaza atunci cind se opreste motorul , nu mai primeste semnal de la calculator , respectiv nu-i da un minus bobinei . Am recurs la un mic artificiu , am intrerupt cele doua fire care alimenteaza bobina releului , le-am izolat ( am lasat releul in soclul lui )am adus un plus 12V de la sig. care este in aceeasi cutie cu cele 2 relee ( acest 12V apare numai cind este cheia in contact pe pozitia pornit ) si un minus de la borna minus . In aceasta situatie masina merge perfect . Imi poate spune cineva daca este in regula ce am facut , se poate intimpla ceva intre timp . Mentionez ca am pus testerul pe ea si singura eroare a fost pompa de benzina defecta .
Va multumesc .
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
In cazul tau @aflorin este ECU de vina. Nu mai inchide la minus releul pompei de benzina. Se reconditioneaza ECU. Cauta pe www.ecu.ro detalii si preturi
Improvizatia facuta nu iti garanteaza un somn linistit!
Improvizatia facuta nu iti garanteaza un somn linistit!