Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mabzii

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare
azi am intampinat aceeasi problema iar acest tutorial m-a ajutat foarte mult!
acum ma intereseaza concret sa stiu ce se poate intampla daca merg asa in continuare?
mai exact ma intereseaza daca am sanse sa stric ecu iremediabil?
multumesc anticipat
Skip ads

  • arisgigi

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic daca am avut eu ghinion da la cateva saptamani dupa ce am rezolvat cu pedala cu tutorilaul asta a picat tensiunea catre releul care comanda pompa de benzina. Cu senzorii de pedala mai e cum mai e . pica unu scade viteza maxima , pica al doilea mergi la relanti da cand a picat tensiunea din ecu catre releul pompei de bezina am ramas pe loc in trafic si nu sa mai miscat de acolo(si culmea eram in drum spre service sa ii fac revizia) ...
Acum am ecu la reconditionat , deci probabil daca a inceput o problema cu ecu nu o sa fie singura .
  • didiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de tutorial imi dadea batai de cap aceea eroare
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
arisgigi a scris:daca faci ce sa facut in tutorial se rezolva insa e doar o carpeala asa temporara . Marti ajung si eu prin service cu masina si verific acolo mufa de la ecu sa nu fie vreun fir desfacut dar cel mai probabil trebuie sa trimit ecu la reconditionat ca are vreo lipitura in interior desfacuta



Am facut aceasta carpeala temporara cu 3 luni inainte de a face tutorialul si inca merge perfect, in speranta ca se vor limita cei amagiti cu reconditionarea ECU! Aceeasi carpeala se poate face si in ECU! Am mai spus si in alt topic, cine pune o poza cu aparatul cu care se refac lipiturile reci ii trimit o lada de bere pe curier insa nimic. An nou fericit tuturor!
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Iti dau adresa sa trimiti lada de bere? Very Happy
Am pus eu un mic tutorial cu refacere lipituri reci din ECU, ca m-am inervat ca multi repara dar nu arata cum......
Cand am timp o sa fac si pentru ECU de Z18XE.

Citeste aici cam pe la jumatatea paginii.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380

Oricum fac figuri si pedalele, dar si ECU. Problemele de ECU se verifica ffff usor, la cald sau la rece.Sau cand este ECU cald si face figuri, se raceste ECU fortat cu un spray cu CO2 si daca nu mai face si se accelereaza bine, e clar cine este vinovatul.
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tutoraialul tau este foarte bun insa eu m-am referit la "aparat". Cand am desfacut si eu ECU cineva mi-a recomandat pasta insa am preferat sa nu dau gelul jos pentru ca ar fi putut aparea alte probleme la alti pini care sunt oricum subrezi de vreme. Oricum mana unui robot este foarte greu de inlocuit cu mana unui om.
  • Florin 3108

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
turația nu scade sub 1500 și nu trece de 2000,indiferent de temperatura motorului.vectra b 1.6.x16v.2001.ce pot sã fac?


Ultima modificare făcută de Florin 3108 la Mar 17 Feb, 2015 7:41 pm
  • Florin 3108

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
s-e poate face același lucru chiar dacã turația nu scade sub 1500 și nu crește peste 2000?
  • 2ndLt

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am si o problema.
Problema mea este urmatoare, cand pornesc motorul si vreau sa accelerez, pedala de acceleratie pur si simplu nu isi mai face serviciul. Adica degeaba apas pedala, ca motorul nu se accelereaza, ramana le ralanty (mentionez ca in bord am aprins martorul de masinuta cu cheita)
Azi am verificat-o cu un electrician, si la diagnoza mi-au aparut codurile astea:
P1122 - (0) Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Corelation - ......(mai scria ceva, nu mai stiu exact ce)
P1120 - (1) Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input - Present
P1122 - (1) Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input - Present

Am uitat sa mentionez faptul ca masina mea este un Corsa C z12xe 2004
Puteti sa-mi spune-ti o idee ceva? Este necesar sa cumpar cumva o noua pedala de acceleratie?
Astept un raspuns!
Multumesc!
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic prima data sa cureti clapeta de acceleratie. S-ar putea sa fie blocata. Mi s-a intamplat,
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ecu de z10 xe si z12xe nu se poate repara.
Ai nevoie de alt Ecu.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca se poate incerca reparatia.
Se curata tot gelul cu solutie,apoi se verifica toate firele.
Daca si la rece ai problema cu acceleratia e clar ca cel putin un fir e desprins de tot si e mai usor de gasit decat cele care fac figuri doar la cald.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Adrian, firele din acest tip de Ecu sunt cu mult mai subtiri decat cele de la z16xe. Ca sa nu mai vb. de z18xe la care firele sunt mai subtiri ca la z16 si care este extrem de greu de reconditionat.
Si mai e ceva, ai ambele iesiri de masa picate,ceea ce nu cred ca e din fire. Personal, in astfel de cazuri, am inlocuit Ecu. Un astfel de Ecu este de la 150euro (daca nu este xep ca atunci e minim 200e) iar o reparatie in jur de 100euro, crezi ca merita reparat ? Sansele de reusita oricum vor fi minime...
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Stiu ce zici Marius,dar daca tot e mort merge incercat.omul oricum il arunca daca nu.
Stiu cum este si la z18 ca am reusit sa resuscitez unul.
Eu de obicei nu rup firul de tot.
Sau daca e cazul pun alt fir dar tot de Al.
  • 2ndLt

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ok, am inteles!
Intai o sa incerc sa curat clapeta de acceleratie, cum a zis si "cotocgeorge". Daca nu e asta, inseamna ca este ECU, am inteles bine?!
Se poate intampla sa fie cumva si de la pedala de acceleratie?!

Multumesc pentru raspunsuri
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Ecu de z10 xe si z12xe nu se poate repara.
Ai nevoie de alt Ecu.

merg si la astea reparat,chinuiala mare si sansele de reusita scazut.
am avut cateva la care am reusit,d-ar deobicei astea pica mai greu si pretul altuia este mai mica...nu prea merita chinuiala.
firul la astea pur si simplu se arde vizibil cu ochi . astea ori merg,ori nu merg...nu fac figuri cald sau rece..
eu recomand verificarea firelor intre ecu si pedala,cam greu de crezut ca ambele mase sa pice deodata in ecu sau in pedala (dealtfel si 2 fire intrerupte)...ceva nu prea este clar.
  • paulrpc

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2015

  • Mesaj Privat
salut se gaseste senzoru din pedala asa separat fara pedala...doar senzorul ce am gasit pe net toate erau cu tot cu pedala?!Ms
  • 2ndLt

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, dar poate gresesc, potentiometrul (daca la ala te referi) vine inglobata cu pedala de acceleratie. Poate la dezmembrari sa gasesti o pedala si sa-i iei acel potentiometru
  • serghey

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut am si eu acceasi problema...cu aceste erori din titlu.....ai mai avut probleme dupa cele 6 luni de cand ai rezolvat problema.multumesc
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 778
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu merg din vara cu strap la pedala de acceleratie si nu am mai avut probleme,dar nu stiu cat o sa tina
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR