dragosss
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut! am fost nevoit sa inlocuiesc galeria de admisie datorita uzurii in tija de la twinport , la pornire a ramas aprinsa masina cu cheita in bord si nu se tura mai mult de 3000 de ture in sarcina.La diagnoza a dat cod eroare p1122 , am demontat mufele calculatorului , le am dat cu spray si suflat dar degeaba.Orice parere sau idee este binevenita.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
dragosss
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2009
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca ai schimbat toata admisia sa nu fie o problema de caibrare.. si clapeta twinport are un potentiometru..
ECU e invatat cu parametrii de la potentiometru twinport vechi si acum primeste valori noi...
in mod normal ar tebui sa se calibreze singur
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98631
ECU e invatat cu parametrii de la potentiometru twinport vechi si acum primeste valori noi...
in mod normal ar tebui sa se calibreze singur
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98631
dragosss
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2009
- Mesaj Privat
problema rezolvata...am desfacut din nou mufele calculatorului si cu telefonul am reusit sa vad ca strambasem un pin de la calculator..asta dupa ce m am perindat pe la diferiti electricieni care bagau mana in foc ca s a stricat calculatorul si trebuie reparat..seara buna tuturor si cascati ochii de 2 ori inainte sa cascati buzunarul