Domnu' Florinike ai cumparat licenta ca sa ma citezi sau ce ?
Imi permit sa completez eu topicul :
Stabilitate :
Daca luam motoarele de 1.8 de pe ambele , necombinate cu sasiul sport cu IDS+ sau cu sasiul sport standard la bertone turbo , ci cu ala normal , inclin sa cred ca sta putin mai bine gtc-ul , fiind hatch back .
Daca luam motoarele turbo cu sasiu sport la bertone si ids+ la hatck , din nou inclin sa cred ca sta mai bine in curbe gtc-ul , IDS+ fiind o mare smecherie de inventie
Confort :
Daca ne referim la scaune ca si calitate a tapiseriei de piele , gtc-ul este peste . Daca ne referim la confort , din nou gtc-ul este inaintea bertonelui care e penibil cu scaunele alea cica "Recaro" . In plus gtc-ul mai are optiune si adevaratele scaune Recaro , care vin la opc line . Pe de alta parte eu care sunt un om sensibil la pozitia la volan , pe mine ma durea mai rau spatele la drumuri lungi in bertone !
Lumini :
Nu stiu cum sta bertonele cu xenon la capitolul lumini , insa halogenele reglate pe stand se vedeau foarte bine . Proiectoarele la gtc sunt de kko(mai mult designul de ele) si se mai si sparg aiurea , pe cand la bertone lumineaza foarte bine !
Echipamentul audio :
La receptia radio CDR500 este peste CD30 mp3 ;
La calitatea audio sunt pe acolo , insa diferentele apari cand schimbi difuzoarele : cu CDR500 se aude foarte bine , pe cand cu CD30 nici o sansa
La CD70Navi trei probleme :
a) caldura mare in habitaclu si nu mai merge volumul . Are o protectie ...se stinge vocea din boxe incetisor
b) alte cd-uri in afara de Sony scrise pe cea mai mica viteza si...sare melodiile in draci ;
c) din cand in cand se aud pocnituri in boxe si se inchide cd-ul singur .. dupa care se redeschide .
Articulatii :
GTC-ul a manifestat probleme la puntea spate cu bucsile care trebuiesc unse tot timpul ca troncane . la bertone nu stiu
Probleme CIM :
Dupa cum am mai spus , cu cat e mai multa electronica cu atat mai rau . Bertone n-are CIM asa ca n-are ce sa se strice . La Astra H produse pana-n 2006 inclusiv , pica CIM-urile cu duiumul . Se manifesta prin probleme la : butoanele de pe volan , claxon , antidemaraj electronic , senzor pozitie volan , ca intr-un final sa ajunga sa nu mai recunoasca cheia si sa nu porneasca masina . Cost daca nu sunteti in garantie : 2000 lei
Pocnituri geamuri : La ambele modele este o problema comuna . Numai ca bertone n-are rama la geam , pe cand gtc-ul da .
Scartaie volanul : Incedibil dar adevarat , la Astra H la un moment dat o sa inceapa sa scartaie ca un arc cand rotesti . La Bertone n-am patit asa ceva
Ultima modificare făcută de bertone la Joi 16 Oct, 2008 9:00 am