Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
algorunescu a scris:...., dar ia uimiti-ma si pe mine, ce GTC luati voi cu mai putin de 10.000 de euro cat costa un Bertone coupe turbo full cu tot cu tapiterie de piele ?
....

Uimeste-ne tu pe noi, cu numarul anilor vechime, numarul Km-lor la bord, numarul accidentelor,
gradul de intretinere de care s-a bucurat din partea unui pustan care a calarit-o,
ale acelei masini de 10.000 de Euro.

@11_secunde,
sa fie intr-un ceas bun Smile
Skip ads

  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa iei fara probleme si o masina bine intretinuta. Trebuie un pic de pricepere si un dram de noroc. A mea de exemplu am luat-o la 112.000 km. Nu a fost lovita, sau cel putin nu are niciun dram de chit pe ea. Dupa ce am luat-o, am mai dus-o o data la un mecanic care in general se ocupa de masini de lux si se pricepe foarte bine, sa ma asigur ca e totul k. Omul a desfacut motorul, a verificat turbina si mi-a spus ca si el si colegii lui au ramas impresionati de cat de bine arata si ca ma asigura ca nu voi avea probleme cu el mult timp de acum incolo. Intriorul este e asemenea impecabil. Dupa 6 ani nu se aude nici un greieras cat de mic niciunde.
Deci o masina la mana a doua nu trebuie neaparat sa fie cazuta daca a fost bine intretinuta.
@11_secunde: Nu stiu cat costa 1.6 turbo pt ca nici nu m-am referit la el. Am un coleg de birou care tocmai si-a primit gtc-ul lui 1.6 aspirat pe care chiar eu l-am convins sa-l ia cand a zis ca vrea masina noua. L-a costat in jur de 16.000e cu tot cu tva si cu discount de la dealer. Deci unde anume am gresit ?
Pusti nu sunt. Nu era vb de nici o discutie gen "cine o are mai mare". Imi pare rau daca asta s-a inteles sau ca tu ai inteles asta, dar nu asta a fost intentia mea. Nu am vrut sa scot bertonele drept un ozn nedescoperit pt ca nu e chiar asa, doar ca isi merita banii. Am incercat sa aduc un argument asa cum si voi le-ati adus pe ale voastre fara replici aiurea. Imi pare rau ca v-am suparat. Ai fi putut sa dai tu dovada de maturitatea care crezi ca mie imi lipseste si sa-mi spui unde am gresit in loc sa dai o replica acida si s-o lasi asa.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
algorunescu a scris:Poti sa iei fara probleme si o masina bine intretinuta. Trebuie un pic de pricepere si un dram de noroc. A mea de exemplu am luat-o la 112.000 km. Nu a fost lovita, sau cel putin nu are niciun dram de chit pe ea. Dupa ce am luat-o, am mai dus-o o data la un mecanic care in general se ocupa de masini de lux si se pricepe foarte bine, sa ma asigur ca e totul k. Omul a desfacut motorul, a verificat turbina si mi-a spus ca si el si colegii lui au ramas impresionati de cat de bine arata si ca ma asigura ca nu voi avea probleme cu el mult timp de acum incolo. Intriorul este e asemenea impecabil. Dupa 6 ani nu se aude nici un greieras cat de mic niciunde.


Un offtopic mic : tare sunt curios sa-l cunosc si eu un mecanic la viata mea care sa vrea sa desfaca motorul asa de fantezie . Sa se asigure . Ca daca le-as spune asta tuturor mecanicilor care i-am cunoscut , ar face ca trenul . Ca ce sunt tampit , de ce sa desfaca motorul degeaba !
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreptate. Insa al meu e prieten de familie, si l-am rugat sa verifice in detaliu motorul. Nu a fost problema de lipsa de chef din partea lui ca o facea pentru un prieten nu pt un client oarecare.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@Robert - stii bine ca personal te-am respectat mereu, deci nu inteleg de ce vii cu replici acide. Nu cred ca este frumos din partea ta (si nici nu cred ca ai dreptul asta) sa discuti aici posibilitatile mele financiare sau ale altora de pe forum. Ai afirmat ironic ca as fi luat motorizare mica pentru ca ar fi mai buna la stabilitate ca o motorizare mai puternica. Nu vreau sa cred ca nu ti-a mers mintea sa afli singur motivele pentru care am luat un motor de 1.6 si nu un 1.6 Turbo sau 2.0 Turbo sau 1.9 CDTI. Afirmatia mea in legatura cu franele si stabilitatea era cu totul alta. Poti sa parcurgi de mai multe ori textul pentru a intelege exact.

Cat despre faptul ca ma numesti "expert" sa stii ca nu ma deranjeaza, dar recunosc ca nu sunt unul. Tu insa, desi ai mult mai multa experienta in domeniu ai putea sa fii mai putin subiectiv.

PS: Diferenta de design este mare intre cele 2 masini dar nu consider ca este un aspect care merita discutat deoarece depinde foarte mult de fiecare in parte. Iar argumente de genul portbagaj mai mare... nu tin. Din simplul motiv ca nu iti iei masina in 2/3 usi ca sa cari la firma.

Ca sa nu fiu total offopic mai trebuie sa spun ca in toate comparatiile astea predomina un argument care nu e chiar ok si anume ca la bani de masina noua cu N cai iei o masina second cu Nx2 cai. Nu mi se pare relevant. Prefer una de N cai pe care sa o utilizez zilnic fara probleme,decat una de Nx2 cai pe care sa o tin in parcare sau sa investesc lunar in ea.

In rest... "LET the fun begin" Laughing
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@eu: Bine spus. Asta am zis si eu. Comparatia nu este intre tehnologii/platforme si altele cum au dat-o multi pe aici aiurea, ci daca cu o suma x de bani merita sa iei o masina noua, sau sa risti putin la una mai veche dar mai performanta din anumite puncte de vedere. Depinde ce vrei de la masina ta. Degeaba are GTC OPC o gramada de tehnologii noi si performante, daca eu in banii mei nu pot lua decat un GTC 1.4 Essentia.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu a scris: Scuzati daca am avut un ton acid dar, asa cum a spus si love4cars, nu inteleg de ce pe alte forumuri nu intalnim comparatii de acest gen.

cred ca nu eu am fost cel care a inceput cu aspirinele Rolling Eyes sincer chiar chiar imi pare rau ca tocmai din partea voastra am parte de astfel de replici, in conditiile in care eu am subliniat din start un aspect superior ce sa-i faci ma asteptam la mai mult din partea GM dar asta nu avea nici o legatura cu voi m-am bucurat sincer cand am vazut masina lui love4cars sau a ta
recunosc, am gresit cand am ironizat nick-ul lui love4cars poate voi avea ocazia sa ma revansez
  • 11_secunde

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca cu o suma x de bani merita sa iei o masina noua, sau sa risti putin la una mai veche dar mai performanta


Sa risti putin este impropriu spus. Trebuie sa constientizezi din capul locului ca intr-o masina sh trebuie sa bagi bani ca sa mearga in parametrii normali si asta deja este o mare responsabilitate. Daca folosesti o masina si nu ii schimbi piese decat atunci cand ramai cu ea in drum, inseamna ca o utilizezi ca pe un tractor. Eu personal sunt la a zecea masina si cele noua care au fost toate sh, mi-au mancat multe mii de euro. Nu le-am "tunat", nu le-am fulgerat, doar le-am tinut pe linia de plutire si de multe ori am facut compromisuri din lipsa de fonduri.
Robert, nu trebuie sa te revansezi cu nimic. Consider ca suntem un fel de amici cat timp stam pe acelasi forum, indiferent de discutii Wink
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine. Dar stii cum se zice, nu risti, nu castigi. Poti sa te alegi si cu o masina buna cu care sa n-ai probleme, si atunci investitia este f buna. Eu am avut norocul asta, dupa cum am povestit mai sus, si de aceea recomand varianta asta daca intreaba cineva. Si eu as fi vrut un OPC nou, dar daca nu s-a putut, am preferat sa risc putin decat sa platesc rata la credit in fiecare luna pentru o masina care sa nu se apropie de ce mi-am dorit. Cum am spus, fiecare cu alegerea lui. Eu nu o regret pe a mea inca. Ba chiar ador masinuta asta si ce ofera la banii pe care i-am dat pe ea. De aceea o recomand oricui se gandeste la ea ca varianta.
S-a intins cam mult discutia asta. Initiatorul topicului deja s-a hotarat si noi am tot tinut-o in continuare cu contrele care vad ca au mai suparat pe unul, pe altul pe parcurs. Eu, unul aici ma opresc.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
toata aceeasta discutie a inceput din cauza mea si cred ca sunt vinovat ,ca sa nu mai continuam pt ca niciodata nu poti multumii pe toata lumea am raspunsul la intrebarea care a pornit discutia,masina o sa fie un gtc de 1,6 alb cu echipare sport,bani de opc line si de clima nu mai am
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca niste discutii in contradictoriu din cand in cand nu strica. Probabil ar fi pornit in alta parte oricum. Mai facem schimb de informatii asa Smile.
S-o stapanesti sanatos cand o s-o ai. Asteptam poze dupa ce o iei.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
vesti noi,facui rost de bani de climatronic si de proiectoare ceata,dar am renuntat la jante de 17 si la computer de bord........dar cica daca imi pun climatronic pot sa activez computeru la venirea masinii,bun jantele pe 17 zice lumea ca afecteaza articulatiile in timp si ca la drumurile noastra galmele vor fii prezente......
mai ramane opc line 1 care costa in jur de 800 intrebarea este daca pot sa-l iau pe parcurs de la irmscher sau alta companie,intre jante si opc line ce sa aleg si mai e vorba si de vopsea albastru opc care de fapt se numeste altcumva sau e diferita ?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Gandeste-te bine ce optiuni iei. Jantele de 17" arata excelent pe GTC. Computerul de bord il poti activa si fara climatronic.
Eu am fost in aceeasi situatie si am ales jante de 17" si pachetul sport. optiunile astea aduc prindere in 5 prezoane, ESP, caseta de directie cu cursa scurta si butonul sport. Daca mergi atent si nu te sui pe toate bordurile nu vei avea probleme cu jantele de 17". Diferenta de la 16" la 17" e de doar 300E. Daca ulterior o sa vrei sa treci la 17" o sa te coste mult mai mult.
Mai gandeste-te si la vopsea. Culorile metalizate sunt mai rezistente.
Clima nu mi se pare o necesitate, proiectoarele sunt mai mult de forma pentru ca mare lucru nu vezi la ele, iar pachetul OPC mi se pare prea scump.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
a venit astra gtc alba cu rotile pe 17 varianta de echipare sport si tot ce am mai scris,pt inceput sunt in culmea fericirii
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Eh sunt curios sa aflu,acum dupa ce a mai trecut ceva timp, care mai este parerea posesorilor de H despre aceasta diferenta.
Incep cu a unui utilizator de TT si cred ca 90% din problemele lui le-am mai citit peste tot la H:
"Eu de ce vreau s-o vand ? Pt ca am dat o gramada de bani pe o masina care :
- infotainnementul de 1700 de euro se inchide singur , cel putin o data la 3 zile ;
- acelasi de mai sus , nu-i mai functioneaza volumul cand faci prea multa caldura in masina ;
- tot acela sufera de cd-uri sony ; orice altceva sare . Numai eu stiu cate cd-uri am aruncat pe geam de draci ;
- senzorii de pneuri arata 2,2 iar roata era pe janta . DDS-ul la fel , nu inregistra probleme , din punctul lui de vedere rotile erau umflate ;
- cateodata dau cheie si bipaie toata masina ca am portbagajul deschis ; trebuie sa-l deschid si sa-l inchid iar ;
- aceleasi perpetue probleme la Opel , de cand eram mic : geamul care-l inchizi si el se deschide , geamul care-l inchizi cand opresti motorul si el se deschide , geamul care scartaie in cheder si tot asa ;
- nu mai zic de u8n prieten care vinde un Astra G Y17DT , cu aproape 300.000 de km , merge ia un gtc nou 1.7CDTI si este foarte contrariat ca gtc-ul porneste mult mai greu ( rece - cald , nu conteaza ) . Adica invarte de 5 ori pana sa porneasca si i s-a zis ca asa tre' sa faca

Concluzia mea :
Am o masina plina de optiuni si gadget-uri , care inregistreaza o gramada de "bug-uri" Very Happy . O masina care noua costa 33.000 de euro , da ? Mai mult imi lasa impresia clasa H ca este sub clasa G . Adica pe langa problemele consacrate ale Astra G , s-au mai adaugat unele noi . Si dupa ce as da 1700 pe DVD 90 Navi as fi cam suparat . "

PS:rog cei care comenteaza in continuare sa pastreze o limita a decentei, suntem in fond colegi de forum, sa mentinem o atitudine pasnica....Multumesc.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la un an de cand am inceput discutia ,ca nu stiam ce sa-mi iau pot sa va spun ca inca sunt incantat de gtc care e ok si care nu a scartait si nu a pacanit deloc pana acum la 11000km,normal ca imi doream motorul ala de 2000cm dar fiecare dupa posibilitati.In acesti km nu a scartait si nu a pacanit nimic.E putin dureros eu invartindu-ma pe langa masinile de raliu sa ma urc apoi pe 1.6 dar dupa cum am mai spus ....dupa posibilitati.Bertonele v-a ramane pt mine o masina dorita care imi v-a acapara atentia de cate ori voi vedea una
Multumesc lui florinike care m-a plimbat cu frumosul si puternicul lui bertone
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Domnu' Florinike ai cumparat licenta ca sa ma citezi sau ce ? Laughing

Imi permit sa completez eu topicul :

Stabilitate :
Daca luam motoarele de 1.8 de pe ambele , necombinate cu sasiul sport cu IDS+ sau cu sasiul sport standard la bertone turbo , ci cu ala normal , inclin sa cred ca sta putin mai bine gtc-ul , fiind hatch back .
Daca luam motoarele turbo cu sasiu sport la bertone si ids+ la hatck , din nou inclin sa cred ca sta mai bine in curbe gtc-ul , IDS+ fiind o mare smecherie de inventie Very Happy

Confort :
Daca ne referim la scaune ca si calitate a tapiseriei de piele , gtc-ul este peste . Daca ne referim la confort , din nou gtc-ul este inaintea bertonelui care e penibil cu scaunele alea cica "Recaro" . In plus gtc-ul mai are optiune si adevaratele scaune Recaro , care vin la opc line . Pe de alta parte eu care sunt un om sensibil la pozitia la volan , pe mine ma durea mai rau spatele la drumuri lungi in bertone !

Lumini :
Nu stiu cum sta bertonele cu xenon la capitolul lumini , insa halogenele reglate pe stand se vedeau foarte bine . Proiectoarele la gtc sunt de kko(mai mult designul de ele) si se mai si sparg aiurea , pe cand la bertone lumineaza foarte bine !

Echipamentul audio :
La receptia radio CDR500 este peste CD30 mp3 ;
La calitatea audio sunt pe acolo , insa diferentele apari cand schimbi difuzoarele : cu CDR500 se aude foarte bine , pe cand cu CD30 nici o sansa
La CD70Navi trei probleme :
a) caldura mare in habitaclu si nu mai merge volumul . Are o protectie ...se stinge vocea din boxe incetisor Very Happy
b) alte cd-uri in afara de Sony scrise pe cea mai mica viteza si...sare melodiile in draci ;
c) din cand in cand se aud pocnituri in boxe si se inchide cd-ul singur .. dupa care se redeschide .

Articulatii :
GTC-ul a manifestat probleme la puntea spate cu bucsile care trebuiesc unse tot timpul ca troncane . la bertone nu stiu

Probleme CIM :
Dupa cum am mai spus , cu cat e mai multa electronica cu atat mai rau . Bertone n-are CIM asa ca n-are ce sa se strice . La Astra H produse pana-n 2006 inclusiv , pica CIM-urile cu duiumul . Se manifesta prin probleme la : butoanele de pe volan , claxon , antidemaraj electronic , senzor pozitie volan , ca intr-un final sa ajunga sa nu mai recunoasca cheia si sa nu porneasca masina . Cost daca nu sunteti in garantie : 2000 lei

Pocnituri geamuri : La ambele modele este o problema comuna . Numai ca bertone n-are rama la geam , pe cand gtc-ul da .

Scartaie volanul : Incedibil dar adevarat , la Astra H la un moment dat o sa inceapa sa scartaie ca un arc cand rotesti . La Bertone n-am patit asa ceva


Ultima modificare făcută de bertone la Joi 16 Oct, 2008 9:00 am
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Nope dar este cea mai evidenta si realista prezentare a unui posesor de Astra H. Nimeni nu a recunoscut pana acum ca sunt masini care au probleme, care desi la unele parti exceleaza la altele pica. Majoritatea prietenilor mei care au/au avut H au schimbat cate ceva sau au avut o problema de gen CIM, compresor AC, trancanitul puntii spate, becuri aprinse in bord,motoare pe benzina care suna a diesel etc insa nimeni nu a considerat sa spuna ca astea sunt reale ca exista.Eram curios de ceilalti care au H ce parere au acum pentru ca in primii 10xxx km sunt sigur ca au fost supermegafrgilistic incantati Wink
Apropo, cat e licenta sa stiu daca scot una Laughing
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu vad de ce nu am spune problemele care apar la diferite modele,doar ca sa ne rotunjim cu modelul respectiv cand de fapt problema exista ramane chiar daca nu recunoastem aici,este arhicunoscuta problema ultimilor ani ca plasticul din interior nu mai este ca alta data,plus de asta problema se manifesta la majoritatea masinilor.Voi fii realist pt ca nu am ce pierde sau castiga daca imi voi ridica in slavi masina,ba din contra voi spune orice pentru ca impreuna sa-i gasim rezolvarea
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si nu cred ca esti singurul:

https://www.clubopel.com/viewtop...=4478&start=0

Acum sa nu cadem in extrema cealalta si sa spunem ca G e supermasina fata de H. Daca vreti sa comparati, faceti-o la dotari echivalente si la ani echivalenti de la introducerea in fabricatie. Si chiar si asa, twintopul iese din discutie prin faptul ca e mai rigid ca orice Bertone, deci mai sensibil la drumurile de doi lei din Romania ca orice Bertone. Altii dau bani grei pe Range Rover numai ca sa aiba o masina capabila sa reziste la socurile si virbatiile la care e supus un twintop in Romania.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR