Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Sunt noua posesoare a unei Corsa din 2009 (benzina 1.0). Am cateva probleme la ea si sper sa primesc sfaturi corecte de la voi. Sunt o pasionata de masini careia ii place sa se murdareasca pe maini si sa le surubareasca, deeci va rog sa ma considerati o "egala" de a voastra .
1. Am o eroare data de sonda lambda (inclusiv martor in bord). Din cate stiu se mai si curata uneori. Se meriata sau nu? Daca DA va rog sa imi dati ceva sfaturi( ex: motorul tb sa fie f cald pt a nu se rupe la demontare sau nu e nevoie,ce solutie de spalare, etc). Daca NU ce tip de sonda si de unde sa o iau? Preturile vad ca variaza f mult.
2.Tb sa schimb farul drept si vad ca tb demontata bara. Puteti sa imi dati ceva sfaturi,ceva suruburi ascunse sau in ce ordine se demonteaza.
3.Oglinda stanga are un joc fata de usa.Cumva se strange din interior si tb demontata fata de usa?
4.Masina are 33k reali. Ce ar trebui sa schimb? Sfaturi vis a vis de tipul de ulei, filtre folosite sin intervalul (tot 15k?)
5.Cam in ce plaja de turatie trebuie exploatat un motor de 1 litru? Sincer nu am mai condus un motor asa de mic pana acum.
6.Se pot monta proiectoare la ea? Daca DA cam ce/cat implica toata povestea?

Va multumesc pentru idei si sfaturi Smile

O zi buna .
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut si bine ai venit in ClubOpel !

1- Care e exact codul erorii? Sunt 2 sonde Lambda pe masina...una inainte de catalizator si una dupa. Si fiecare are cod de eroare specific.
Incearca sa citesti erorile cu metoda de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 Nu cumpara nimic pana nu esti sigura ca sonda e de vina. Erorile de amestec pot fi din multe cauze nu neaparat sonda in sine.
2- E simplu de demontat bara din fata. La imbinarea cu aripa sus ai un surub de plastic pe spate cu tubulara de 10 sau 8 nu mai tin minte exact iar la sageata de jos e un clips.
Apoi ai 3 suruburi torx
Mai e o mufa in partea dreapta sub bara care face legatura cu senzorul de temperatura din bara.
Apoi bara iese. Nu te sfii sa tragi de ea la capetele de imbinare cu aripa. Acolo mai sunt clipsate.....ai sa vezi sistemul mai bine dupa ce demontezi.
Pentru a demonta farul pe langa cele 2 suruburi mai e unul dedesubt pe care ai sa-l vezi dupa ce dai bara jos.
3- Ce ulei folosesti acum? Nu ai la profil nici motorul...presupun ca e Z10XEP. Filtre de la MAN reprezinta o alegere buna. Ulei numai sintetic 5W30. Intervalul tu il hotarasti pentru ca stii cati km faci pe an. E bine sa il schimbi chiar mai devreme de 15000km. La 10000km. Mai asteapta si alte pareri.
4- Ca sa verifici suruburile oglinzii se scoate plasticul din interior prin tragere ( plasticul din dreptul ei unde e si tweeterul ). E prins in clipsuri si nu pune probleme. Apoi se vad cele trei suruburi care fixeaza oglinda.
5- Fiind un motor de litraj mic isi scoate puterea din turatie. Deci nu te sfii sa schimbi vitezele la turatii mari ....intre 3000 si 3500 rpm.
Stai linistita motorul nu pateste absolut nimic.
5- Se pot monta proiectoare dar nu stiu sa iti spun costurile. Verifica cand dai bara jos daca ai cabluri trase in bara pentru proiectoare. Daca ai este simplu. Cumperi proiectoare, bloc de lumini cu butoane pentru proiectoare, o siguranta si un releu si se activeaza cu Op-Com.
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
multumesc mult Catastefan. Maine ma apuc de treaba. De unde iau codul de motor? unde e trecut?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Seria sasiului.
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
gata am gasit: z10xep
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu cumva vb de corsa d?
ca si caroserie ma refer
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
da, este vorba de o Corsa D
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
din pacate oglinda laterala stanga nu se strange asa cum am colegul catastefan. Am demontat toata fata de usa si am constatat ca nu am acces la nici un surub . in dublura usii nu am decat 2 decupari(prin care pot vedea geamul) dar una e in spate sus si una jos pe la mijloc. Daca ma puteti ajuta va rog cum pot strange oglinda care joaca la contactul cu usa.

multumesc
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
http://tutoriale.ro/taxonomy/term/22

Dupa multe cautari am gasit un tutorial f util. Sper sa va foloseasca.

Numai bine
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scuze..... am crezut ca este Corsa C pentru ca nu am citit anul fabricatiei....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. fa o diagnoza, martorul nu e numai pentru sonda lambda
4. nu pune baza pe km reali, totul se face in ziua de azi. Ulei la 7-10,000km depinde de vreme si intern/extern, filtru de aer si polen cand nu mai ai ce scutura, filtru benzina nu are
5. merge constant si cu 2,000 si cu 6,000, de exploatat intre 2500-3500, vrei sa traga la depasiri atunci retrogradezi sa ai macar 3,000 si merge, cuplu maxim pe la 3,800
6. proiectoarele sincer un ban aruncat si munca, le folosesti foarte rar, mai degraba le cotonogeste stimabilul prin parcare
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Carmen_Carmen a scris:din pacate oglinda laterala stanga nu se strange asa cum am colegul catastefan. Am demontat toata fata de usa si am constatat ca nu am acces la nici un surub . in dublura usii nu am decat 2 decupari(prin care pot vedea geamul) dar una e in spate sus si una jos pe la mijloc. Daca ma puteti ajuta va rog cum pot strange oglinda care joaca la contactul cu usa.

multumesc


buna dimineata
scoti capacul de plastic al oglinzii si vei gasi un surub cu cap torx...succes
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru raspunsurile voastre. Ieri am schimbat farul stanga deoarece avea sticla sparta. Am luat unul sh si l-am montat. Dupa ce le-am aprins am realizat ca lumina mai slab realizand ulterior ca are oglinzile si geamul prafuite pe interior. Aveti idee cum il pot curata pe interior? M-am uitat dar nu am vazut nimic sa se demonteze, doar sa incerc pe gaurile de la becuri...e f mic spatiul. Geamul oare se dezlipeste usor?
Multumesc.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Un sfat practic pentru curatarea geamului prin gaura becului: o ramura de rachita (stii cat de flexibila este si totodata rezistenta la torsiune) cu o bucata de carpa legata la capatul mai subtire iar ata sau sfoara cu care infasori carpa o lasi mai lunga, sa poti tine de ea. Cu o mana tii rachita si cu alta tragi de sfoara pentru a incovoia dupa bunul plac ramurica, pentru a introduce carpa in zonele mai neaccesibile. Bineinteles ca umezesti carpa cu solutie de spalat geamuri. Cu putin efort si indemanare poti chiar curata si oglinda farului, legand sfoara la cativa centimetri de carpa. Totul este sa alegi o ramura de rachita suficient de flexibila.
Eu am folosit metoda asta pentru a curata un recipient de sticla unde nu puteam ajunge cu un bat drept. Nu zgarii, nu spargi nimic. Procedeul asta empiric suporta imbunatatiri (preluate de la cei care impletesc cosuri de rachita) dar nu e cazul aici. Ideea este ca unei ramuri de rachita poti sa-i dai orice forma printr-un tratament termic obisnuit.
  • Carmen_Carmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc Lyonel, cred ca este o idee ce va da rezultate. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR