- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ca este mai zgomotoasa poate fi de inteles, usor, usor uzurile incep sa apara. Basca tachetii sunt hidraulici din cate stiu. Pastilele incep sa prinda ceva uzura, sevprea poate sa ai probleme cu acele semeringuri care fac legatura dintre corpul injectorului propriuzis si talpa prin care se alimenteaza injectorul. Daca nivelul de ulei a crescut, desfa capacul filtrului de motorina, verifica filtrul si daca este negru sau are urme negre, inseamna ca s-a contaminat cu ulei si da, iti intra motorina in ulei. De unde si scaderea vascozitatii uleiului prin diluare cu motorina. Solutia este inlocuirea semeringurilor fara insa a scoate injectoarele din chiulasa, doar prin demontarea axului cu came.
Dan2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
Dan2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut baieti.
Cei care schimbati semeringurile aveti de desfacut distributia,apoi axa cu came.
Nu aveti treaba cu tachetii.
Cand umblati la distributie este recomandat schimbarea surubului de la pinionul axului cu came cu unul nou + pasta blocare suruburi si strans cu cheia dinamometrica la cuplul recomandat de fabricant.
Este foarte important cat se strange si surubul talpii injectorului pentru a nu deforma semeringul.
O sa incerc sa fac un mic tutorial pentru asta.
O sa va mai arat ce sa face-ti pentru a scapa de dezamorsarile din cauza retururilor.eu dupa aceasta modificate pot sa las motorul cu furtunasele de retur scoase ca nu se mai dezamorsaza.
Cei care schimbati semeringurile aveti de desfacut distributia,apoi axa cu came.
Nu aveti treaba cu tachetii.
Cand umblati la distributie este recomandat schimbarea surubului de la pinionul axului cu came cu unul nou + pasta blocare suruburi si strans cu cheia dinamometrica la cuplul recomandat de fabricant.
Este foarte important cat se strange si surubul talpii injectorului pentru a nu deforma semeringul.
O sa incerc sa fac un mic tutorial pentru asta.
O sa va mai arat ce sa face-ti pentru a scapa de dezamorsarile din cauza retururilor.eu dupa aceasta modificate pot sa las motorul cu furtunasele de retur scoase ca nu se mai dezamorsaza.
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
deci? ce ai facut ca a nu se mai dezamorseze?
spune-ne si noua. Eu de pilda astazi am dat jos capacul culbutorilor, deoarece vad ca nu ma mai inteleg cu masina.
Am crezut ca daca voi cumpara baterie noua, voi usura pornirea, dar vad cu groaza ca odata cu incalzirea vremii, problemele de pornire au reaparut - dandu-mi de furca datorita dezamorsarii.
Cum spuneam - astazi am desfacut capacul culbutorilor si am verificat daca suruburile care tin rampele injectoarelor sunt slabite....si am constatat ca mai mergeau a fi stranse. Recunosc le-am strans la mana, neavand cheie dinamometrica, nu exagerat de tare, adica nu ghelbaneste, dar nici nu le-am mangaiat, acum intr-adevar nu stiam nici cuplul. Maine voi verifica integritatea furtunaselor de retur - ultima oara cand le-am schimbat a fost prin 2009.
Daca poti - rept spune-ne si noua secretul prin care ai reusit sa pui capat dezamorsarii.
Numai bine!
spune-ne si noua. Eu de pilda astazi am dat jos capacul culbutorilor, deoarece vad ca nu ma mai inteleg cu masina.
Am crezut ca daca voi cumpara baterie noua, voi usura pornirea, dar vad cu groaza ca odata cu incalzirea vremii, problemele de pornire au reaparut - dandu-mi de furca datorita dezamorsarii.
Cum spuneam - astazi am desfacut capacul culbutorilor si am verificat daca suruburile care tin rampele injectoarelor sunt slabite....si am constatat ca mai mergeau a fi stranse. Recunosc le-am strans la mana, neavand cheie dinamometrica, nu exagerat de tare, adica nu ghelbaneste, dar nici nu le-am mangaiat, acum intr-adevar nu stiam nici cuplul. Maine voi verifica integritatea furtunaselor de retur - ultima oara cand le-am schimbat a fost prin 2009.
Daca poti - rept spune-ne si noua secretul prin care ai reusit sa pui capat dezamorsarii.
Numai bine!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
- florin220791
- *
- 11 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Zafira 2002 2.0 dti
- Ilfov
florin220791
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2002 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
florin220791 a scris:salut am facut astazi un test la injectoare la un y20 dth si in 25 de minute a dat foarte putina motorina pe retur acum ce sa inteleg ?
Pe retur se fac test doar la injectoarele electronice ,la y20dth se poate doar pe banc ,acolo se vede la ce presiune deschide si daca injectorul pulverizeaza sau pur si simplu curge.La y20dth pe retur doar lacrimeaza la relantiu .
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ciniparu
Te rog sã ne spui și nouã dacã este vreo îmbunãtãțire notabilã la schimbarea semeringurilor din capul injectoarelor.
Eu personal le-am strâns la mâna, nu foarte tare dar nici leșinat. Acum evident, ar fi fost indicat o specificație tehnicã, dar de unde?
Te rog sã ne anunți dacã se schimba ceva!
Te rog sã ne spui și nouã dacã este vreo îmbunãtãțire notabilã la schimbarea semeringurilor din capul injectoarelor.
Eu personal le-am strâns la mâna, nu foarte tare dar nici leșinat. Acum evident, ar fi fost indicat o specificație tehnicã, dar de unde?
Te rog sã ne anunți dacã se schimba ceva!
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
florinf33
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 Z1.9 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare, opelisti. Cu toate ca a trecut mult timp de cand s-a postat in aceasta discutie, vin si eu cu o intrebare. Ma confrunt cu aceeasi problema, si atat din motive economice, cat si din placerea de al repara eu, am decis sa-mi schimb singur injectoarele. Intrebarea cea mai importanta este cum scot injectorul din chiuloasa, dupe ce in prealabil am demontat totul, iese cu mana sau este nevoie de presa?
va multumesc anticipat...
va multumesc anticipat...
florinf33
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 Z1.9 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am uitat sa specific, motorul este y22dtr, si simptomele sunt, pornire greoaie la rece si un consum exagerat. La diagnoza cu Op-com nu apare niciun cod de erroare si nici fum nu da. In vara anului trecutam mers cu masina la un atelier si au facut o curatare a sistemului de injectie, dupa care instantaneu s-a marit consumul(13% in oras) Astept opiniile si sfaturile dumneavoastra...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
florinf33
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 Z1.9 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2016
- Mesaj Privat
Pai este trafic usor, la ora la care o folosesc, aici vorbim de orasul Zaragoza. Si consumul in oras este de 13 litri la suta de km, iar in afara in jur de 6.5 litri la suta. Inainte de curatire era 12 in oras si 6 afara. Si consumul la relanti este de 0.7 l/h cu motor cald...
Am cumparat-o in 2016 si atunci consuma in limitele normale, 10 in oras si 5.5 in afara la 120 de km la ora. Mentionez ca nu am un stil agresiv de a conduce.
Am cumparat-o in 2016 si atunci consuma in limitele normale, 10 in oras si 5.5 in afara la 120 de km la ora. Mentionez ca nu am un stil agresiv de a conduce.
PAdy978
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare
Am și eu un vectra b2.0dti...
Problema e ca mergea întrerupt "în suturi "când trecea de 2000 turații, fãrã fum fãrã nimik
Dupã aia, în parcare,în staționare am accelerato a scos un fum alb ceck sa aprins atunci și sa oprit...
Problema e ca 100 de mecanici zice "injectoare, 100 pompa de injecție...
Ce sa mai cred ...
Un mecanic mia dat injectoare jos și cam atât...
Ma lãsat asa....
Am și eu un vectra b2.0dti...
Problema e ca mergea întrerupt "în suturi "când trecea de 2000 turații, fãrã fum fãrã nimik
Dupã aia, în parcare,în staționare am accelerato a scos un fum alb ceck sa aprins atunci și sa oprit...
Problema e ca 100 de mecanici zice "injectoare, 100 pompa de injecție...
Ce sa mai cred ...
Un mecanic mia dat injectoare jos și cam atât...
Ma lãsat asa....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat