Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci concluzia acestei pagini este ca un gtc este mai reusit decat un bertone chiar daca e pe o platforma comuna si chiar daca e din ce in ce mai multa electrica avand in vedere ca masina are garantie se recomanda de la sine prin servo progresiva si alte circuite cu pericol de scurtcircuitare.. oricum gtc e inca nou si multe lucruri difera la capitolul calitate intre generatii. succes tuturor celor care au opel...
Skip ads

  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mai copiiiiiiii,ca sa zic asa imi pare rau ca am dat nastere la asa discutii,e normal ca fiecare sa aiba un punct de vedere si sa-si apere masina intr-un fel pana la urma totul se rezuma la bani si ca sa nu mai dam nastere la alte discutii,comparand banii si timpul pe care trebuie sa-l astept pt una noua prefer bertone,este o masina frumoasa sportiva motor ,chiar si ala de 1,8 mi-ar place,referitor la bani trebuie sa mai astept sa vad cum sta euro si banca cati bani vrea sa-mi dea si mai stau 3 luni fara masina din momentul platii,intradevar este o masina sh dar buna,electronica asta ma inspaimanta,foarte multa si din cate stiu eu fierul tine mai mult decat o piesa electrica dioda?,plus gtc are plastic mult si acuma ce afc o iau noua si ma duc sa dau plastice si cauciucuri jos ,recunosc ca e frumoasa design nou fata de bertone,dar am avut astra g si cum sa spun foarte multumit,in principiu m-am decis la un sh care adca e bine intretinut ma v-a tine mult si bine,nu vreau o masina dupa acre sa intoarca lumea privirea vreau o masina care sa imi placa sa stau ine a si sa o conduc sa-mi fie drag cand o privesc,poate ca o dau in balarii dar in sinea mea iubesc masinile.........bertone germania si sa ne vedem cu bine
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cine imi vine un bertone? negru 1.8 sau 2.2 nelovit....nu cred ca mai exista una intreaga in toata tara
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
andreim4 a scris:deci concluzia acestei pagini este ca un gtc este mai reusit decat un bertone chiar daca e pe o platforma comuna si chiar daca e din ce in ce mai multa electrica avand in vedere ca masina are garantie se recomanda de la sine prin servo progresiva si alte circuite cu pericol de scurtcircuitare.. oricum gtc e inca nou si multe lucruri difera la capitolul calitate intre generatii. succes tuturor celor care au opel...



Uite te cu atentie la un gtc este furat de la bertone toata ziua vezi linia geamurilor laterale spate plus tot conceptul de coupe in 2 usi este furat de la bertone intre un gtc si un bertone oricand as alege un "90 de ani LTD" kiar daca la mana a doua. Ca sa nu mai vorbim de ce iti inspira Bertonele....putere forta si eleganta
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@leww In afara faptului ca esti offtopic, mai impartasesti si opinii subiective despre cunostintele tale de design, ceea ce este oarecum irelevant. Drept la opinie avem toti insa nu putem fi formatori de opinie din postura de posesori sau admiratori.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
leww a scris:Uite te cu atentie la un gtc este furat de la bertone toata ziua vezi linia geamurilor laterale spate plus tot conceptul de coupe in 2 usi este furat de la bertone


1. GTC nu poate fi "furat" de la bertone ci este un urmas al acestuia, iar faptul ca linia gemurilor este similara cu cea de la Bertone si de la Calibra nu face decat sa constituie un plus pentru designerul care a pastrat elemente comune intre generatii chiar daca linia designului este total diferita.

2. Termenul coupe se refera la o masina in 2 usi, deci "coupe in 2 usi" este un pleonasm.

3. Diferenta majora intre GTC si Bertone este ca practic doar Bertone e coupe, GTC fiind clasa Hothatch deoarece are rama la geam si spate "tesit".

Concluzie: Pana nu studiati anumite aspecte si particularitati ale unor probleme dezbatute aici, nu mai adaugati posturi la plesneala ca nu faceti o impresie buna. Numai bine!
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mai este un aspect la care nimeni nu s-a referit. Un minus pentru noile masini opel este instalatia de sunet. Nu stiu daca aici ma poate contrazice cineva. Cine a mers cu un Astra G generatie veche (nu Classic) sau cu Bertone si cu astra H sigur a vazut diferenta.
Pe vechile modele sunt difuzoare Blaupunkt, pe cele noi.....habar n-am, dar se aud mult mai naspa. Am un prieten cu un gtc full options pe care si-a pus un ditamai subwoofer-ul care-i ocupa jumatate din portbagaj. Abia acum in masina lui se aude ca in a mea stock (si nu exagerez deloc).
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
1. Instalatia de sunet de pe Bertone este civilizata . Insa nu indeajuns . Asa ca sa fie si mai civilizata eu nu m-am multumit si mi-am pus de la tweetere la toate difuzoarele in loc de ce era ...Alpine . De-abia acu se numeste sunet civilizat !

2. Un Bertone nelovit nu gasesti decat daca proprietarul a fost singurul proprietar . Eu il am de vanzare pe al meu dar e 1.8 si auriu , nu negru . Si nu-ti garantez ca n-a fost lovit , ca a stat vreo 3 ani in Germania , inainte sa incapa pe mana mea .

3. La acest punct vreau sa-i dau dreptate partial lui " eu " , care a avut dreptate cand a zis ca GTC este cu mult peste Bertone ca tehnica . Iti dau dreptate partial pt ca n-am mers cu GTC ci cu Astra TT si in timp ce o conduceam am inteles ca Bertone este undeva departe.......S-a schimbat foarte mult Opelul de la calitate pana la tehnica , iar Opelul nou nu are legatura cu cel vechi . Inclusiv Bertone . E o masina corecta la banii care-i dai , dar atat .
Ce am observat la TT este ca materialele sunt peste VW si poti face deja comparatie cu Audi . Ce m-a enervat este ca batul de la semnalizator nu m ai e clasic . V-am mai povestit eu desper electronica in exces .

Aveam impresia ca Bertone e plin de electronica dar acum privesc Bertone exact cum am privit Espero cand m-am urcat intr-un A4 in 96 .
Insa asta nu inseamna ca nu e o masina care-mi place Bertone !
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
algorunescu a scris:Abia acum in masina lui se aude ca in a mea stock (si nu exagerez deloc).
Ba eu cred ca exagerezi. Pe langa faptul ca am avut si G si am GTC si n-as zice ca este vreo diferenta, ai facut o afirmatie ca si cum comparai opel astra cu mercedes cls...
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:
algorunescu a scris:Abia acum in masina lui se aude ca in a mea stock (si nu exagerez deloc).
Ba eu cred ca exagerezi. Pe langa faptul ca am avut si G si am GTC si n-as zice ca este vreo diferenta, ai facut o afirmatie ca si cum comparai opel astra cu mercedes cls...


Smile Nici chiar asa. E doar parerea mea si a celor care au mai mers cu ambele masini. O fi asa, n-o fi asa...stii cum e pana la urma. Fiecare cu gusturile lui. Eu vorbeam de diferenta Bertone full (nu stiu daca sunt aceleasi boxe ca cele de pe astra G normal)-Gtc full care mie unul asa mi s-a parut.
Daca e mercedes nu inseamna neaparat ca are sunetul mai bun. De ex, majoritatea propietarilor de bmw 2001-2004 pe care-i stiu sunt destul de nemultumiti de boxele stock ale masinii. Spun ca sunt jalnice pt asa un nume. Si e totusi vb de bmw.
Cum am spus, fiecare cu gusturile lui. Smile
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Astra G mi s-a parut mai prost sonorizata decat Bertone
Mercedes E Klasse a cedat in fata Alpine-urilor de la Bertonele meu ( o parte din partcipantii de la opel fest stiu asta Laughing )
Majoritatea proprietarilor de BMW au sunetul care l-au platit . Sa nu uitam ca BMW 2001-2004 a pus stock pe cabrio cel putin , sonorizare Harmann & Kardon cu woofer cu loc special in portbagaj . Se aude infiorator ! Very Happy
Iar la un GTC care are sunet Opera nu cred ca suna naspa .

App proprietarii de GTC spuneti-mi va rog , care-i principiul pe care functioneaza semnalizatorul vostru . Adica cum faceti sa semnalizati ( ca cica daca apesi scurt face intr-un anumit fel si daca-l tii mai lung in nu stiu ce fel )
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
din cate am mai citit pe net ar fi un aspect la care GTC-ul ar fi superior, iar acela este stabilitate pe viraje in rest consider Astra G coupe superioara
exista Astra G cu sonorizare Bohse Rolling Eyes
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
E foarte simplu si avantajos acest sistem de semnalizare. Maneta de semnalizare are un punct la jumatatea cursei. Daca se apasa pana la acel punct semnalizeaza doar de 3 ori pentru a schimba banda si alte manevre similare in cazul carora la vechiul sistem trebuie sa ridici maneta la punctul 0. Daca se trece de acel punct prin apasare semnalizeaza pana se vireaza in partea cealalta.
Un alt avantaj este ca nu se mai aude sunetul acela enervant la revenirea in pozitia 0, ca la sistemul vechi.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:din cate am mai citit pe net ar fi un aspect la care GTC-ul ar fi superior, iar acela este stabilitate pe viraje

Personal raman uimit de acest fenomen. Cred ca este singurul forum pe care o masina de acum 7 ani sau cat are, este ridicata la rangul de supercar, iar alta lansata de 2-3 ani, este plina de defecte si fara prea multe perspective.
Recunosc ca nu am condus un bertone vreodata dar am taria sa cred ca nu are frane mai puternice ca un gtc, ca nu are directia mai precisa si ca nu sta lafel de bine pe curbe. Peste astea, este vorba de cum este facuta masina, materiale si finisaje, unde iar cred ca este superioara. De fapt sunt sigur. Nu este gtc masina aia pe care s-o vrei cu orice pret insa are si calitati, cel putin fata de o generatie anterioara. Peste cativa ani va fi slaba, poate mult prea slaba in raport cu ce va scoate opel. Cred ca ar trebui sa acceptam faptul ca sunt doua lucruri diferite si nu avem de ce sa le amestecam.
Am si eu o curiozitate, daca nu exiata let sau leh pe bertone, care ar fi fost piesa de rezistenta la aceasta masina?
Nu am vrut sa ofensez pe nimeni, daca am facut-o imi cer scuze.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:
Recunosc ca nu am condus un bertone vreodata dar am taria sa cred ca nu are frane mai puternice ca un gtc, ca nu are directia mai precisa si ca nu sta lafel de bine pe curbe. Peste astea, este vorba de cum este facuta masina, materiale si finisaje, unde iar cred ca este superioara. De fapt sunt sigur. Nu este gtc masina aia pe care s-o vrei cu orice pret insa are si calitati, cel putin fata de o generatie anterioara. Peste cativa ani va fi slaba, poate mult prea slaba in raport cu ce va scoate opel. Cred ca ar trebui sa acceptam faptul ca sunt doua lucruri diferite si nu avem de ce sa le amestecam.
Am si eu o curiozitate, daca nu exiata let sau leh pe bertone, care ar fi fost piesa de rezistenta la aceasta masina?


Intr-adevar Bertone la finisaje sta mult mai bine ca astra normal din acelasi an , insa nu exista termen de comparatie cu GTC . Defapt cu TT ca pe ala l-am condus .
Frane puternice depinde de motorizare . Ma indoiesc ca 1.6 de la GTC are franele lui Bertone .
La directie si stabilitate daca ai bani sa-ti iei IDS e normal sa fie mai tare GTC . Si la Bertone la LET standard sau optional la restul , a fost o optiune de pachet sport . Era diferit fata de al meu de ex. Daca compari pachetul spoprt din 2000 cu IDS scos in 2004 e normal sa fie mai sofisiticat si mai avansat GTC .
Parerea mea ca piesa de rezistenta nu e neaparat LET-ul , ci designul lui Bertone . Eu nu mi-as lua GTC pt ca sunt influentat de designul unei masini . Insa TT-ul arata mortal !
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Hai s-o spunem p'aia dreapta chiar daca nu imi place sa para ca ma laud: eu am 1.6 pe GTC si am mers cu Bertone Z20LET si la frane sta bine dar nu sufera comparatie cu GTC-ul meu de 1.6, iar la stabilitate, eu pe SPORT OFF stau mai bine pe drum decat Bertone. Daca mai activez si sport ... s-a terminat.

LET-ul de pe Bertone este mai "slab" decat LEH-ul sau LER-ul de pe GTC / GTC OPC, atat ca putere cat si ca posibilitati de tuning (trebuie mentionat ca la acest capitol deocamdata ramane campion C20LET de pe calibra/vectra A).

Cat despre modul cum se pune problema vis-a-vis de aceasta comparatie (care nici nu isi are rostul pentru ca sunt 6-7 ani intre aceste 2 modele), consider ca ii incurajeaza pe cei care nu vor sa accepte progresul tehnologic, fapt care ii face sa accepte calitatile unei masini abia dupa ce iese din fabricatie. Pun pariu ca multi dintre cei care lauda acum Bertone fata de GTC, atunci cand a aparut Bertone ziceau ca Opel Calibra e mai bun ca Bertone, si cand a aparut Calibra ziceau ca Manta e mai bun si tot asa.
Personal, sunt de acord ca nu se mai fac masini ca in trecut dar asta nu inseamnca ca sunt mai proaste ci mai putin fiabile. Insa sunt mai sigure, mai usor manevrabile, mai stabile, consumul este imbunatatit etc...

Scuzati daca am avut un ton acid dar, asa cum a spus si love4cars, nu inteleg de ce pe alte forumuri nu intalnim comparatii de acest gen.
Va doresc sa fiti multumiti de alegerea facuta, cel putin la fel cum sunt eu.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
din respect pentru cei care navigheaza/modereaza aici voi incerca sa raspund in spiritul pasnic al acestui forum, indiferent ca ma incadrez sau nu in tiparul infierat pe alte forumuri, carora oricum nu le acord prea mare atentie - ce-i drept
@ love4people rusinike papusica sa ne reamintim nu esti tu personajul care a scris (iar apoi a sters repede postul) ca "orice masina ar trebui sa fie echipata cu frane bune indiferent ca este echipata cu motor de 1.4 sau 2.0 turbo sistemul de franare ar trebui sa fie acelasi" Rolling Eyes oare
Cand vine vorba de plusuri tu si amicul Silvian trambitati acelasi lucru pe care l-am citat eu de la bun inceput "stabilitate" in completare sustineti ca ar fi materilalele(aici va dezaprob)/finisajele de la interior stralucite, doar pentru atat va permiteti sa va autoafisati lezatii...
Dupa cum prea bine se stie motorizarea Z20LEH a echipat mai intai Astra G OPC, iar apoi pe Astra H GTC asta pentru voi reprezinta progres tehnologic eu unul m-as fi asteptat la mai mult Wink ... astept sa ma contraziceti
Fara gluma... ce parere aveti voi despre aspectul celor doua caroserii sa va explic de departe Astra G coupe castiga la acest capitol pur si simplu arata bine, se prea poate sa va placa portierele la GTC ce-i drept au chenare pe care sa culiseze geamurile pana sus... s-a apelat la aceasta varianta din considerente ce tin de progresul tehnologic Rolling Eyes Ce ar spune expertii din voi despre spatiul in interior este mai mare la GTC? Cand vine vorba despre comparati volumul portbagajului se mai ia in calcul acum?
"la capitolul putere cat si la posibilitati de tuning" altii ar considera campion motorul C36GET...
Acum fie vorba intre noi vorbiti cu multa patima de masini cu carcter sportiv si am tot respectul pentru voi sa inteleg ca motorizarile masinilor le-ati ales pentriu ca nu existau altele mai puternice... sau masinile cu motorizari superioare nu exceleaza la capitolul stabilitate
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat




  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In toate comparatiile astea cei vorbesc de H se gandesc putin si la costuri ? Cineva mai sus vorbea de Bertone vs Astra H OPC (apropo z20let nu e opc-ul de la G, ala e z20ler care e putin altfel). E logic ca Astra H OPC sa fie mai buna ca un Bertone OPC ca doar nemtii au progresat intre timp, nu au dat inapoi, dar de exemplu masina mea a fost 9600e, un Astra H OPC costa......cat ? Pe bune acum. Daca ai avea la dispozitie o suma nelimitata si te intreaba cineva ce vrei, e logic ca alegi un H OPC full, dar ia uimiti-ma si pe mine, ce GTC luati voi cu mai putin de 10.000 de euro cat costa un Bertone coupe turbo full cu tot cu tapiterie de piele ?
Alegerea e simpla. Vrei o masina sport puternica si te pricepi la masini sau ai pe cineva care se pricepe sa se uite la motor ca sa nu iei o cazatura, logic atunci ca iei Bertone. Ca doar nu va apucati sa spuneti acum ca un GTC 1.6 (care apropo e vreo 15-16.000e nu 10.000) e mai sport decat o masina turbo de 200cp, chiar si veche de 7 ani. Daca vrei masina noua si nu te intereseaza asa de mult puterea atunci alegi H-ul.
Toata discutia asta a ajuns un fel de comparatie intre generatii. Nu e nici o comparatie. E vorba de ce vrei de la o masina intr-un buget limitat. Mai era pe undeva o comparatie intre un bmw si un Bertone in care toti sareau ca bmw-ul e mai bun si asa si pe dincolo doar ca acel bmw costa "doar" cu vreo 5000e mai mult decat un Bertone cu aceleasi performante. Mai uitati-va si la diferentele de pret cand comparati masinile ca le iei pe bani, nu pe criteriul care e mai tare ca asa un Porsche 911 Turbo din 2007 e mai ciumeg ca amandoua dar asta nu inseamna ca-l pot si lua.
  • 11_secunde

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Robert, ceea ce am scris, sustin si acum. Am sters posturile din respect pentru tine in primul rand (si sper ca intr-o zi nu voi constata ca nu merita) si le-am sters pentru ca nu mi se pare normal ca in aceasta discutie sa se vorbeasca aceste lucruri, pentru ca toata comparatia nu are logica si suntem offtopic.
Nu inteleg de unde atata ironie la adresa mea. Nu cred ca am facut glume de genul, vreodata, dar in fine. Ma refer in special la nick name, care oricum nu mai este...
@algorunescu Eu zic mai bine sa iti vezi de altele... ai adus niste argumente de pusti care crede ca o are mai mare si sunt sigur ca nu cunosti pretul unui gtc cu 1.6 tubo si asa mai departe. Sunt niste lucruri pe care varsta si etica ne cer sa nu le vorbim...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR