- ionutadrian
- OP
- 208 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
mtz1989
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2014
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
mtz1989
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lucky69boy
- **
- 100 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 1996 x16exl
- Bucuresti
lucky69boy
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16exl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
Doresc sa fiu cat mai scurt si sa expun si problema mea pentru a o rezolva . Orice idee este binevenita!
-am dat search, am citit si m am documentat asta ca sa nu ma blameze nimeni ca vreau informatii fara munca!
-Din dorinta de a face si mai mult de nevoie trebuie sa recunosc am facut lucrurile urmatoarele:
Problema: pornire foarte greoaie aproape la a 10 cheie mers intrerupt( ca solutie provizorie am pornit masina pe gpl direct fara probleme)
test agrafa erorile gasite 0325 (Knock sensor) si 1405 (Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve) motor x16xel astra f 1996
desfacut corp clapeta, motoras relanti, valva egr- curatat, schimbat garnituri, montat la loc. toate mufele tratate cu spary contact
reconditionat canistra de vapori
schimbat bujii ,fise, filtru benzina, pompa benzina ( cea veche originala si a dat duhul)
simtomele sunt urmatoare: tot nu vrea sa porneasca decat pe gpl pe care de altfel motorul merge foarte bine cel putin in stationare si in scurtul drum de cateva stradute pana la benzinarie( mentionez ca nu am plecat de pe loc si nici nu am pornit motorul pana cand nu am pus 5 litri de benzina)
Vreau sa precizez ca am sesizat ca mufa de la pompa de benzina nu face bine contact decat daca o misc cu mana, am masurat tensiunea si am 13v cu motorul pornit, am tinut cu mana de ea cat un prieten ajutator a dat la automat si nu porneste cu toate ca pompa functioneaza
Am verificat vine benzina in rampa cu oarecare presiune nu am avut cu ce sa o masor
Pe gpl masina functioneaza si am lasato pana apa a ajuns aproape de 100 de grade si in bord nu apare nici o eroare
Am tras pe furtunasul care vine din regulatorul de benzina din rampa si se simte ca si cum aceasta s ar inchide la loc dupa ce incetez vaccumul ca sa ma exprim asa
Ce sfaturi imi da ti? ce presiune ar trebui sa am in rampa de injectie?
-am dat search, am citit si m am documentat asta ca sa nu ma blameze nimeni ca vreau informatii fara munca!
-Din dorinta de a face si mai mult de nevoie trebuie sa recunosc am facut lucrurile urmatoarele:
Problema: pornire foarte greoaie aproape la a 10 cheie mers intrerupt( ca solutie provizorie am pornit masina pe gpl direct fara probleme)
test agrafa erorile gasite 0325 (Knock sensor) si 1405 (Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve) motor x16xel astra f 1996
desfacut corp clapeta, motoras relanti, valva egr- curatat, schimbat garnituri, montat la loc. toate mufele tratate cu spary contact
reconditionat canistra de vapori
schimbat bujii ,fise, filtru benzina, pompa benzina ( cea veche originala si a dat duhul)
simtomele sunt urmatoare: tot nu vrea sa porneasca decat pe gpl pe care de altfel motorul merge foarte bine cel putin in stationare si in scurtul drum de cateva stradute pana la benzinarie( mentionez ca nu am plecat de pe loc si nici nu am pornit motorul pana cand nu am pus 5 litri de benzina)
Vreau sa precizez ca am sesizat ca mufa de la pompa de benzina nu face bine contact decat daca o misc cu mana, am masurat tensiunea si am 13v cu motorul pornit, am tinut cu mana de ea cat un prieten ajutator a dat la automat si nu porneste cu toate ca pompa functioneaza
Am verificat vine benzina in rampa cu oarecare presiune nu am avut cu ce sa o masor
Pe gpl masina functioneaza si am lasato pana apa a ajuns aproape de 100 de grade si in bord nu apare nici o eroare
Am tras pe furtunasul care vine din regulatorul de benzina din rampa si se simte ca si cum aceasta s ar inchide la loc dupa ce incetez vaccumul ca sa ma exprim asa
Ce sfaturi imi da ti? ce presiune ar trebui sa am in rampa de injectie?
- ionutadrian
- OP
- 208 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- lucky69boy
- **
- 100 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 1996 x16exl
- Bucuresti
lucky69boy
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16exl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
senzorul de temperatura este acela de pe corpul termostatului sau senzorul care vine pe tubul de admisie imediat dupa filtru? nu inteleg relevanta , masina pur si simplu nu porneste pe benzina, nici macar nu da un semn ca ar vrea sa porneasca e ca si cum nu are combustibil, pe gaz porneste fara probleme si functioneaza normal. am schimbat si regulatorul de presiune singurul lucru pe care nu la m facut este sa scot rampa si sa probez injectorele pt ca in mufe am masurat si am tensiune 7v cand dau la automat, e drept ca am masurat doar doua dintre ele si presupunand ca nu merg doua injectoare tot ar porni si cu un injector ar da un semn de viata cel mai mic...
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
In rampa trebuie sa ai 3 bari, daca pompa pe care ai pusa este pentru monopunct , nu baga decat 1,5 bari, eu am cumparat masina cu pompa de pe monopunct(cred ca a fost schimbat rezervorul cu totul) si pornea la rece destul de greu dupa cateva chei , la cald pornea bine.
Senzorul este cel de pe corp termostat cu doua fire, in functie de valorile lui se dozeaza cantitatea de benzina!
Senzorul este cel de pe corp termostat cu doua fire, in functie de valorile lui se dozeaza cantitatea de benzina!
- lucky69boy
- **
- 100 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 1996 x16exl
- Bucuresti
lucky69boy
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16exl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
multumesc pt raspunsul prompt. pompa am cumparat noua.
desi am refuzat sa cred ca injectoarele ar fi problema s a dovedit ca acolo era buba am scos rampa si am probat injectoarele si nici macar unul nu functiona iar in capul de admisie a fiecarui injector era numai rugina. am masina de patru ani si am alimentat numai de la luk oil este benzinarie chiar langa mine poate si din acest motiv , asta asa aviz fanilor luk! ce i drept cu gazul nu am avut probleme pana acum si tot de la ei am alimentat
ma rog una peste alta am avut noroc ca aveam patru injectoare de pe o tigra ca ma mai scarpinam de cateva milioane. totusi o sa merg sa caut undeva sa vad daca le mai salvez pe astea poate sunt doar blocate de oxid si nu sunt arse.
desi am refuzat sa cred ca injectoarele ar fi problema s a dovedit ca acolo era buba am scos rampa si am probat injectoarele si nici macar unul nu functiona iar in capul de admisie a fiecarui injector era numai rugina. am masina de patru ani si am alimentat numai de la luk oil este benzinarie chiar langa mine poate si din acest motiv , asta asa aviz fanilor luk! ce i drept cu gazul nu am avut probleme pana acum si tot de la ei am alimentat
ma rog una peste alta am avut noroc ca aveam patru injectoare de pe o tigra ca ma mai scarpinam de cateva milioane. totusi o sa merg sa caut undeva sa vad daca le mai salvez pe astea poate sunt doar blocate de oxid si nu sunt arse.
- Trif Andrei
- *
- 2 mesaje
- din 14 Feb 2013
- Corsa 1995 x14xe
- Mures
Trif Andrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare colegi nu am postat niciodata nimic decat v-am urmarit. Dar acum ma bat de o problema si nu stiu cum sa o rezolv?.....am un vectra b din 96 1,6 benzina simplu...problema ar fi pornirea dimineata porneste foarte greu in rest peste zi e ok dar dupa ce sta de seara pana dimineata o ia foarte greu de parca nu se alimenteaza...si pompa baga se aude cand pun contactul...doar ca daca las contactul pus se aude non-stop ca ar baga...sa fie de la pompa problema? V-as ruga sa ma ajutati cu cateva pareri...ms mult.
- lucky69boy
- **
- 100 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 1996 x16exl
- Bucuresti
lucky69boy
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16exl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pt a vedea daca pompa ta nu mai functioneaza corect trebuie sa masori presiunea in rampa de benzina o poti face la un atelier sau poti macar sa vezi daca macar ai presiune acolo verificand dimineata inainte de pornire pe supapa care se afla in capul rampei de la injectoare.
Si cu rabdare trebuie sa le iei pe rand in primul rand fisele si busiile , apoi poate sa mai fie senzot temperatura apa se afla pe corpul termostatatului, senzorul de temperatura aer admisie se afla pe futunul dintre carcasa filtrului de aer si clapeta de acceleratie sper ca zic bine. teoretic poate sa fie si alte cauze dar ar trebuii sa ti dea si eroare dc ar fi defecte senzor detonatie, senzor pozitie ax cu came...si chiar daca ti se pare greu de crezut poti verifica intr un final injectorele si regulatorul de benzina tot in capul rampei de injectore
! inainte de toate schimba filtrul de benzina daca nu ai facut lucrul asta si pe urma pe rand. numai bine
Si cu rabdare trebuie sa le iei pe rand in primul rand fisele si busiile , apoi poate sa mai fie senzot temperatura apa se afla pe corpul termostatatului, senzorul de temperatura aer admisie se afla pe futunul dintre carcasa filtrului de aer si clapeta de acceleratie sper ca zic bine. teoretic poate sa fie si alte cauze dar ar trebuii sa ti dea si eroare dc ar fi defecte senzor detonatie, senzor pozitie ax cu came...si chiar daca ti se pare greu de crezut poti verifica intr un final injectorele si regulatorul de benzina tot in capul rampei de injectore
! inainte de toate schimba filtrul de benzina daca nu ai facut lucrul asta si pe urma pe rand. numai bine
- Trif Andrei
- *
- 2 mesaje
- din 14 Feb 2013
- Corsa 1995 x14xe
- Mures
Trif Andrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2013
- Mesaj Privat
Multumesc lucky69boy pt sfaturile date ieri dimineata la prima pornire am lasat mai mult contactul si surpriza a pornit la sfert de cheie.bujiile sunt bune fisele iarasi bune.tot nu pot sa imi dau cu seama ce ar fi?o sa schimb si filtrul de benzina sa vad tot asa porneste?pompa se aude ca baga dar nu ii vine repede benzina ma gandesc eu.si ar mai fi ceva daca las contactul pus pompa merge continu ii ceva normal sau ar trebui sa decupleze?...nu are vreun releu sa ala sa fie dus?ms inca o data pt sfaturi.o zi superba