Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Ce se intampla daca montezi 2 pompe de benzina?
Din cate stiu presiunea standard in rampa e 2.2-2.3 sau cam asa.
Daca adaugi a 2-a pompa presiunea creste? Printr-o instalatie simpla " Y " nu sunt afectate negativ ambele pompe de presiunea marita?
Cum se face instalatia electrica pentru cealalta pompa? Se trag fire direct din prima sau se mai poate pune un releu si pentru ea?

Intreb toate astea deoarece de curand mi-am schimbat pompa (cea veche s-a stricat) si nu prea imi place cum trage. Nu am avut cu ce sa masor presiunea din rampa dar am impresia ca tot de la pompa sunt probleme.

Daca are cineva vre-un manometru si are timp de o bere dati un buzz.


Ultima modificare făcută de SAW la Vin 24 Aug, 2007 9:58 am
Skip ads

  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu presiunea standard in rampa e 2.2-2.3 sau cam asa

Which engine?
c20xe? 2,5bar.
In general it is better to use one big fuelpump instead of more.But if you want to use more I would recommand you to use
for the second pump another +kable and relay because if you have problems with the electric current on the way to the
first fuelpump the second will not work correct too.
Another question is how you want to use the two fuelpumps?In line or parallel?
For better fuelpressure I would use them in line.For higher fuelquantity parallel.
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
scuze, ma refeream la motorul meu, C20XE

ce rol are regulatorul de presiune, pe unde e localizat si cine il actioneaza?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
regulatorul are rolul de a mentine o anumita presiune in rampa este situat pe rampa injectoarelor imediat in apropierea furtunului "retur" il identifici mai usor dupa furtunul vacuum din partea superioara
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune in rampa e comandat de un vacuum din galeria de admisie, si probabil el e cauza problemelor tale. Degeaba pui 2 pompe de benzina daca nu schimbi si regulatorul pt. ca peste 2,5 bari oricum va da drumul la benzina innapoi pe retur. Iar pt. o crestere a presiunii la o valoare de 3 bari de ex. e suficient sa schimbi regulatorul pt. ca pompa e capabila sa faca presiunea asta. Daca vrei presiune si mai mare, tb. sa incepi sa te intrebi daca injectoarele mai fac fata, daca ai suficient aer sa arzi benzina aia etc.
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat

  • il20let

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Calibra 1993 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Doua pompe de benzina puse in linie sau paralel nu inseamna presiune mai mare in rampa ci un debit mai mare....dupa cum spuneau si altii presiunea in rampa o seteaza regulatorul....

Spre exemplu eu am montat pe masina mea pompa de benzina care face 12BAR si masina nu a pornit din cauza ca nu aveam presiune in rampa....

Pompa era atat de puternica incat presiunea tinea regulatorul deschis permanent astfel benzina se intorcea pe retur innapoi in rezervor...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR