- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
T-S-S
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2005
- Mesaj Privat
Daca aveti pierderi de apa primul lucru pe care il puteti face este sa
- "anulati" termoflotul adica sa scoateti furunele de apa din termoflot sa le uniti cu o teava (puteti utiliza teava de cupru de 18-20 ca diametru) si 2 coliere;
- daca aveti in continuare probleme cu pierderile al 2 lea lucru care trebuie verificat sunt tecile injectoarelor (garniturile de etansare).
In general masinile care au depasit 200.000km au probleme cu pierderile de apa, se mai poate intampla ca din cauza acestor teci camera de ardere sa se umple cu lichid de racire si electromotorul sa nu mai poata invarti motorul, in aceasta situatie va trebui sa scoateti bujiile afara si sa dati la cheie pana ce va v-a arunca toata apa din capul pistoanelor....
- "anulati" termoflotul adica sa scoateti furunele de apa din termoflot sa le uniti cu o teava (puteti utiliza teava de cupru de 18-20 ca diametru) si 2 coliere;
- daca aveti in continuare probleme cu pierderile al 2 lea lucru care trebuie verificat sunt tecile injectoarelor (garniturile de etansare).
In general masinile care au depasit 200.000km au probleme cu pierderile de apa, se mai poate intampla ca din cauza acestor teci camera de ardere sa se umple cu lichid de racire si electromotorul sa nu mai poata invarti motorul, in aceasta situatie va trebui sa scoateti bujiile afara si sa dati la cheie pana ce va v-a arunca toata apa din capul pistoanelor....
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
T-S-S
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2005
- Mesaj Privat
Gutzik
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Gutzik
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
surinam
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2013
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
surinam
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2013
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
emil22
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
dragos12
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
h725
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
iligeorge
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Problema cu pierderea de antigel nedetectabila vizual am si eu la un Opel Astra G cu motor de 1.4 Twinport la 85000 km.
Simptomele sunt : pierdere lichid de racire - saptamanal golire rezervor, am ceva de culoare galbena pe busonul de ulei de la motor dar si pe capacul de la culbutori - nu foarte mult dar este, uneori cand este rece se aude ca o bataie metalica la motor si dupa ce se incalzeste dispare, porneste cateodata balbait ca si cum ar sta sa moara si odata mi-a facut surpriza sa nu mai porneasca deloc cu baterie noua - practic mi-a omorat bateria, nivelul de ulei pe joja nu se modifica - nu creste, culoarea uleiului e neagra adica nu pare modificata.
Deci cumva undeva ajunge probabil antigel numai ca sigur nu in baia de ulei.
Poate cineva a mai avut simptomele astea si stie vreo posibila cauza?
Pana acum suspectez garnitura de chiuloasa sau dupa cum am citit O ringurile acelea de care vorbesc ceilalti. Oricum va trebui sa desfac motorul ca altfel nu o sa-i dau de cap.
Problema cu pierderea de antigel nedetectabila vizual am si eu la un Opel Astra G cu motor de 1.4 Twinport la 85000 km.
Simptomele sunt : pierdere lichid de racire - saptamanal golire rezervor, am ceva de culoare galbena pe busonul de ulei de la motor dar si pe capacul de la culbutori - nu foarte mult dar este, uneori cand este rece se aude ca o bataie metalica la motor si dupa ce se incalzeste dispare, porneste cateodata balbait ca si cum ar sta sa moara si odata mi-a facut surpriza sa nu mai porneasca deloc cu baterie noua - practic mi-a omorat bateria, nivelul de ulei pe joja nu se modifica - nu creste, culoarea uleiului e neagra adica nu pare modificata.
Deci cumva undeva ajunge probabil antigel numai ca sigur nu in baia de ulei.
Poate cineva a mai avut simptomele astea si stie vreo posibila cauza?
Pana acum suspectez garnitura de chiuloasa sau dupa cum am citit O ringurile acelea de care vorbesc ceilalti. Oricum va trebui sa desfac motorul ca altfel nu o sa-i dau de cap.
- Petru Maricel
- *
- 20 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
Petru Maricel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Si eu am suferit de problema pierderii de antigel. pana la urma i-am dat de capat: avea carcasa termostatului ovalizata si pierdea putin cate putin, doar in mers. Sper sa va fie de folos...
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.
- Petru Maricel
- *
- 20 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
Petru Maricel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- allyn05vectra
- **
- 76 mesaje
- din 24 Oct 2009
- Vectra 2003 Y22DTR
- Timis
allyn05vectra
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2009
- Mesaj Privat
Petru Maricel a scris:Si eu am suferit de problema pierderii de antigel. pana la urma i-am dat de capat: avea carcasa termostatului ovalizata si pierdea putin cate putin, doar in mers. Sper sa va fie de folos...
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.
Petru nu stiu daca ti-ai rezolvat problema, dar daca nu eu te sfatuiesc sa o rezolvi cat mai repede. Daca nu iti face circuitul de racire exista posibilitatea ca temperatura maxima din motor sa nu ti fie indicata corect pe ceas. Eu am avut aceeiasi problema si din pacate mi-a fiert motorul iar la bord aveam 85 grade. Nu glumesc ai grije ca este foarte periculos.