Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La ce a spus Liviu adauga si ce am zis eu .
Sa nu mai lasi motorul sa mearga pe alternator , nu e dacia 1310!
Ca o paranteza, cauta pe google "redresorul trifazat" ca sa vezi ce forma are tensiunea pe care ai masurat-o .
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si cureaua de accesorii poate patineaza (uzata sau obosita) sau piese uzate pe curea rola intinzatoare, arc rola etc. de cautat.
Si de aici pot apare fluctuatii de tensiune de la alternator.


Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 04 Oct, 2014 7:57 pm
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A, a scos bornele la baterie cand mergea motorul ? ? ? ? Vai doamne unde ii gasesti? ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Marius Popescu a scris:
Ca o paranteza, cauta pe google "redresorul trifazat" ca sa vezi ce forma are tensiunea pe care ai masurat-o .
Posibil sa vizualizeze,dar oare cit va intelege si mai ales cit ii va fi de folos... Dealtfel respectivul a scris urmatoarele "dar am incercat sa pornesc masina cu mufa alternatorului scoasa",care nu are legatura cu scoaterea unei borne de la baterie .Sa fii acuzat si atunci cind nu gresesti...,nu-i placut!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
auras112 a scris:si vreau sa va spun ca am masurat tensiunea la borne fara baterie conectata

  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
problema este ca motorul nu merge rotund,are fluctuatii de tensiune si porneste foarte greu.Are habar cineva daca merge sa iau clapeta de acceleratie de pe 1.6 normal pentru a mea 1.6 16v? doar de proba sa vad daca este una din belele.Tin sa va anunt ca la mine cand calc brusc pedaua de acceleratie are o intarziere,doar la plecarea de pe loc,adica treapta 1.si in restul treptelor daca merg la 2000-2500rpm merge in suturi ( "te da in nas").
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bobina de inductie pe duca
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Big_electro , nu acuza nimeni , face ce vrea cu masina lui. Eu am vrut sa ajut ,am avut intentii bune si cred ca am dat indicatii folositoare . Citeste mai atent si o sa vezi ca a scos bateria si apoi a masurat tensiunea la borne .
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
nicunicu,bobina de inductie este schimbata,cumparata noua.nu are mai mult de 3 luni.sa cada asa repede? dar cand am avut-o defecta bobina facea urat de tot masina.mergea in 3 pistoane.acum daca motorul e cald merge destul de silentios,mai are mici ezitari si se simte ca nu merge rotund,dar in 3 pistoane nu merge,plus ca ar trebuii sa gasesc vre-o bujie uda.dar la mine bujiile sunt perfecte,caramizii.deci problema este alta.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pana la urma merge sa pun de proba clapeta acceleratie de la Opel Astra G 1.6 2002 pe masina mea Opel Astra G 1.6 16v 2001 ?
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Doar daca tipul motorului e acelasi (adica tu ai z16xe , donatorul trebuie sa fie tot z16xe).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
auras112 a scris: vreau sa va spun ca am masurat tensiunea la borne fara baterie conectata
Imi cer scuze pentru neatentie! Referitor la aceasta speta,cred ca solutia inlocuirii,la noroc a componentelor,nu este cea mai recomandata metoda.Lag-ul(incetinirea),cu care porneste de pe loc si trepidatiile la turatiile precizate,au drept cauza un amestec incorect in acele momente,care nu poate fi citit decit cu tester,citind semnalul sondei lambda.In corectiile amestecului intervin o serie de senzori,actuatori,ce trebuie sa lucreze corect.Cu ce-i verificam(dinamic)...?Regret,dar nu mai merge...,ca pe vremuri!
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
lag-ul nu ar fii o problema.problema mea este ca merge in suturi.adica nu trage uniform motorul,sa zici ca vrei sa mergi cu 50km/h constant.NU POTI ! in schimb daca calci pedaua si trece de 2500-3000 RPM fuge de capul ei.I-am dat 160km/h in treapta a 4-a .si in depasiri nu am nicio problema.se simte cand o calci si la 140-150km/h .adica trage bine si creste in viteza destul de bine.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
astazi cand am incercat sa pornesc masina,a pornit foarte greu.invarte motorul dar parca nu se tureaza.o ajut din pedala de acceleratie.si nu porneste din prima.din 2-3 incercari o pornesc.Si dupa merge in suturi.Oare sa fie clapeta de acceleratie dusa ? sa nu-i mai functioneze partea electrica si motorasul pas cu pas ?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pana nu pui diagnoza pe ea, n-ai cum sa afli.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
liviu,am pus de cateva ori testerul pe ea.si degeaba.apar erori dar banale,nimic despre problema mea.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu te contrazic, dar se pot urmari parametri, cum zicea colegul mai sus, spre exemplu sonda lambda 1. Ai facut un test de compresie?
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
cum fac testul de compresie ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Tutorial masurare compresie motor Opel (desi nu cred ca este cazul la ce ai tu)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1339966

- Nu strica sa verifici si Senzorul de turatie. ( Crankshaft Opel ) de pe fulie jos.
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s

- Fa un test cu alt EGR de imprumut La mine imi arata ca merge pistonasul dar tot era defect, asa ca la schimbat, fa o proba (nu este o piesa ieftina)
- Cu bateria pornita si nepornita nu ai mai spus ce valori iti da la borne.
- Poate Clapeta de acceleratie sau trage aer fals.
- "defect total de aprindere 2 " daca te referi la cilindru 2 incearca sa schimbi bujile intre ele vezi daca apare tot pe acelas cilindru sau pe altul.

Sunt numai pareri.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Apropo,de posibil EGR nefunctional,se poate sa il inlocuiesti cu alt EGR(functional la alta masina) si la masina ta sa nu functioneze,cauzele fiind,conditii nerealizate(alimentare solenoid,informatie pozitie supapa).Testerul inlatura demontari-montari inutile,permite vizualizarea starii(functional-nefunctional),pozitia supapei soft/real,etc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR