Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • shao

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Ca sa ai o idee despre starea electrovalvei ii poti masura rezistenta. Cu un multimetru ar tb sa ai aprox 12 ohm.
La mine am gasit 11.7 ohm deci e buna rezistenta.....
Incerca sa vezi cati volti ajung la mufa care intra in electrovalva....eu am aprox 2.4V indiferent de AC on/off (eu am EEC )


Sa ne tii la curent cu solutionarea problemei tale!

Shao
Skip ads

  • s3bi
  • *
  • 5 mesaje
  • din 24 Jun 2014
  • Astra 2004 Z17DTH
  • Bucuresti
  • s3bi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Din cum s-a comportat (si-a revenit dupa ce a fost tras freonulsi bagat inapoi) nu cred sa fie o problema electrica ci una mecanica, poate nu mai functioneaza partea mecanica din electrovalva ok... Se schimba greu? Stie cineva cat costa piesa?
  • s3bi
  • *
  • 5 mesaje
  • din 24 Jun 2014
  • Astra 2004 Z17DTH
  • Bucuresti
  • s3bi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Inca ceva. Ma poate ajuta cineva cu un cod piesa pentru aceasta electrovalva?
Scuze pentru postul dublu dar edit-ul nu mai merge cum au trecut peste 60min.
  • shao

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
B0290 Coil Compressor Stroke Control Circuit Low Voltage

The control unit recognises the malfunction of the circuit via an internal evaluation logic.
(Short circuit to ground or circuit interruption)

Concerned Terminals:
ECC: 16, 31 (XC42)

ECC - Electronic climate control....poate sa imi spuna cineva unde se gaeste conectrotul XC42?
  • ador13

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca trebuie demontata bobina pentru constatare/reparare/inlocuire, in mod automat se pierde freonul si trebuie reincarcata instalatia dupa aceea?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La 1.7dti nu este necesara demontarea compresorului de pe masina pentru inlocuirea bobinei ,deci nu trebuie umblat la freon sigur pentru ca am mai facut-o...e putin mai dificil de aceea multi prefera sa fie dat jos complet.
  • rabusanu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2012

  • Mesaj Privat
AM un opel astra h din 2004....1.7 ,,,,am probleme cu clima.,,,,am ars doua compresoare la mana a doua....merg cam 2 zile si dup aia gata/... fum ies din ele...dar ce am observat...cand decuplez clima...compresorul ...mai ramane cuplat...dupa cateva minute....il decupleaza......primu care l`am pus..a tinut 10 minute..si al doilea..a mers cateva zile....acum vreau sa pun unu nou...toti au zis...sa pun nou...are cineva o idee ...ce poate sa fie...sa nu pun nou..nu vreau sa ard unu nou....
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Hehe... Si la mine a iesit astezi fum din el... Nu stiu de ce. Dar o gura a spus ca poate a fost din cauza ca nu a pornit si ventilatorul de la radiatorul de AC.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR