- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- AIin
- OP
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am reusit sa leg chek control si sa nu mai am eroare de becuri arse, problema era de la firele gri negru si gri rosu
9. gri negru se leaga la capatul firului de la siguranta 25 adica capatul de fir care se duce la lampa de pozitie
10.gri rosu se leaga la siguranta 7 tot la capatul firului care pleaca la lampa de pozitie
11.gri negru siguranta 25 la firul care pleaca din siguranta
13. gri rosu la siguranta 7 la capatul firului care pleaca din siguranta
La mine sau nimerit invers si aparea eroare bec ars
9. gri negru se leaga la capatul firului de la siguranta 25 adica capatul de fir care se duce la lampa de pozitie
10.gri rosu se leaga la siguranta 7 tot la capatul firului care pleaca la lampa de pozitie
11.gri negru siguranta 25 la firul care pleaca din siguranta
13. gri rosu la siguranta 7 la capatul firului care pleaca din siguranta
La mine sau nimerit invers si aparea eroare bec ars
tivi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am înțeles ca unele Astra G au cablajul fãcut, si sa inteleg ca altele nu. Eu unul nefiind cel mai priceput in ale firelor.. nu prea am inteles ce este de facut. Am aruncat un ochi in spatele torpedoului unde am inteles ca ar trebui sa se afle acest cablaj facut insa e cam "lipsa mufe/fire"
Cam trebuie sa fac legaturi ad-hoc.. din panoul de siguranta, insa nu sunt dumerit cu ce este de facut.
Cam trebuie sa fac legaturi ad-hoc.. din panoul de siguranta, insa nu sunt dumerit cu ce este de facut.
- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pentru ca mi-a cerut cineva ajutorul, m-am uitat si eu mai atent pe schema GID cu CC (Check Control).
Am atasat print-screen-uri, unde vedeti numere inseamna ca e legatura in alta poza, numerele fiind afisate in partea de jos.
Sa vedem:
• GID si CID:
- Pin 15 merge la SLS (Stop Lamp Switch), vezi poza Lights 2);
- Pin 16 merge la sig. lui SLS (aceeasi poza);
- Pinii 17 si 18 merg la CC, in pinii 1 si 2 (vezi poza CC);
- Pin 10 merge la masa, inseriat cu senzorul/sezorii de uzura placute;
- Pin 20 la masa, inseriat cu senzorul de nivel antigel;
- Pin 22 la masa, inseriat cu senzorul de nivel parbrizol;
- Pin 13 la masa, inseriat cu senzorul de nivel ulei;
• CC:
- Ignori P2, este un modul CC suplimentar pt trailer;
- Pe circuitul faza scurta se inseriaza CC prin pinii 7 (alim) si 15 (bec) pt dreapta, 6 (alim) si 14 (bec) pt stanga – vezi pozele Lights 1 si CC;
- Pe circuitul pozitii spate se inseriaza CC prin pinii 12 (alim) si 10 (bec) pt dreapta, 11 (alim) si 9 (bec) pt stanga – vezi pozele Lights 1 si CC;
- Pe circuitul lampilor de frana se inseriaza si se bifurca, astfel – pin 12 merge la alimentare (switch) iar pinii 8 (stg) si 16 (dr) merg la becuri – vezi pozele Lights 2 si Lights 3;
Bafta!
GID si CID: CC (Check Control): Lights 1: Lights 2: Lights 3:
Am atasat print-screen-uri, unde vedeti numere inseamna ca e legatura in alta poza, numerele fiind afisate in partea de jos.
Sa vedem:
• GID si CID:
- Pin 15 merge la SLS (Stop Lamp Switch), vezi poza Lights 2);
- Pin 16 merge la sig. lui SLS (aceeasi poza);
- Pinii 17 si 18 merg la CC, in pinii 1 si 2 (vezi poza CC);
- Pin 10 merge la masa, inseriat cu senzorul/sezorii de uzura placute;
- Pin 20 la masa, inseriat cu senzorul de nivel antigel;
- Pin 22 la masa, inseriat cu senzorul de nivel parbrizol;
- Pin 13 la masa, inseriat cu senzorul de nivel ulei;
• CC:
- Ignori P2, este un modul CC suplimentar pt trailer;
- Pe circuitul faza scurta se inseriaza CC prin pinii 7 (alim) si 15 (bec) pt dreapta, 6 (alim) si 14 (bec) pt stanga – vezi pozele Lights 1 si CC;
- Pe circuitul pozitii spate se inseriaza CC prin pinii 12 (alim) si 10 (bec) pt dreapta, 11 (alim) si 9 (bec) pt stanga – vezi pozele Lights 1 si CC;
- Pe circuitul lampilor de frana se inseriaza si se bifurca, astfel – pin 12 merge la alimentare (switch) iar pinii 8 (stg) si 16 (dr) merg la becuri – vezi pozele Lights 2 si Lights 3;
Bafta!
GID si CID: CC (Check Control): Lights 1: Lights 2: Lights 3:
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
DGoia520
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2019
- Mesaj Privat
Pentru anularea erorilor se monteaza in paralel cu becul cu led o rezistenta echivalenta in consum cu becul care a fost inlocuit. Daca se scoate cel de pozitie rezistenta trebuie sa fie de 5w. Asta e una din solutiile aplicabile si recomandata de mine deoarece in cazul in care un bec pe spate se arde inca apare eroarea. Daca aveti doar MID(fara becurile din bord cum ) se poate deconecta firul din mid la becul inlocuit cu led(nu as recomanda asta nici cand sunt montate leduri fata-spate pentru ca e mai complicat de readus in starea initiala decat de scos rezistentele-parerea mea-) si se leaga la minus astfel MIDul vede ca totul e OK.