- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
astazi am schimbat si eu bolturile de la portiera sofer astra f
cele de cielo se potrivesc de minune - 6 lei bucata
pana nu am dat cu spray de rugina nu au vrut sa iese nici in ruptu' capului
eventual daca sunt in continuare blocate, puteti incerca sa bateti in ele putin si intr-un capat si in celalalt pana isi fac un pic de joc
eu am folosit ca unelte : un ciocan, un patent si un dorn, eventual si o dalta pt a va fi mai usor sa le bagati la loc pt ca nu prea aveti loc sa le bateti la loc doar cu ciocanul
sa nu uitati sa dati cu putin spray pe noile bolturi pt a intra mai usor
nu folositi vaselina pt ca se va aduna mizerie in timp
bafta
cele de cielo se potrivesc de minune - 6 lei bucata
pana nu am dat cu spray de rugina nu au vrut sa iese nici in ruptu' capului
eventual daca sunt in continuare blocate, puteti incerca sa bateti in ele putin si intr-un capat si in celalalt pana isi fac un pic de joc
eu am folosit ca unelte : un ciocan, un patent si un dorn, eventual si o dalta pt a va fi mai usor sa le bagati la loc pt ca nu prea aveti loc sa le bateti la loc doar cu ciocanul
sa nu uitati sa dati cu putin spray pe noile bolturi pt a intra mai usor
nu folositi vaselina pt ca se va aduna mizerie in timp
bafta
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
operatiunea este extrem de simpla - nu am ce poze sa pun
este ca si cum ai pune poze pt schimbarea filtrului de aer, de exemplu
dai cu spray (doar nu o sa pun poze cum dau cu spray), tii strans cu patentul boltul dinspre capatul iesit mai mult in afara si dai cu ciocanul in patent
si cam asta este, vor iesi bolturile
montarea este la fel ca la orice balama de usa (indiferent daca este de masina sau de casa)
o persoana tine usa fixata pe balamale, iar alta baga bolturile si da cu ciocanul in ele pana intra
cam asta este tot
bafta
operatiunea este extrem de simpla - nu am ce poze sa pun
este ca si cum ai pune poze pt schimbarea filtrului de aer, de exemplu
dai cu spray (doar nu o sa pun poze cum dau cu spray), tii strans cu patentul boltul dinspre capatul iesit mai mult in afara si dai cu ciocanul in patent
si cam asta este, vor iesi bolturile
montarea este la fel ca la orice balama de usa (indiferent daca este de masina sau de casa)
o persoana tine usa fixata pe balamale, iar alta baga bolturile si da cu ciocanul in ele pana intra
cam asta este tot
bafta
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91019
Citeste ce scrie @ micky001 si da cu mult degresant ,,w 40 ''
Citeste ce scrie @ micky001 si da cu mult degresant ,,w 40 ''
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
gionim67 a scris:Dar cum scap de floare din cap....doar asa prin batere cu ciocanul in patent in jos ?
..De ,,floarea din capatul boltului '' prinzi cu patentul si scoti boltul afara ( treaba ta cum bati .in JOS sau in SUS , dar scoate boltul AFARA.... ) , nu bati ,,floarea prin gaura ... (aceea ,,floare este ptr a extrage boltul afara ) ....
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Asta este balamaua de sus si prinzi cu patentul de ,,floare '' si bati in jos ....
https://www.clubopel.com:808...501_fu2bxo67x.jpg
Iar asta este cea de jos si se bate in sus ...
https://www.clubopel.com:808...501_0dhyyyipr.jpg
https://www.clubopel.com:808...501_fu2bxo67x.jpg
Iar asta este cea de jos si se bate in sus ...
https://www.clubopel.com:808...501_0dhyyyipr.jpg
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna dimineata baieti,
Voi despre ce masini vorbiti, ca ati schimbat bolturile, poza mea este de la portiera "astra f" balamaua de sus.
Eu am pus poza cu boltul, rasturnata ce-i drept, dar de asta am pus-o ptr. ca in sus unde este floarea la bolt este curbata portiera peste bolt si nu merge ridicat....fiti siguri c-am citit tot aici si pe altele.
Voi despre ce masini vorbiti, ca ati schimbat bolturile, poza mea este de la portiera "astra f" balamaua de sus.
Eu am pus poza cu boltul, rasturnata ce-i drept, dar de asta am pus-o ptr. ca in sus unde este floarea la bolt este curbata portiera peste bolt si nu merge ridicat....fiti siguri c-am citit tot aici si pe altele.
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Acum am vazut poza pusa de tine.....
Scoate stiftul de plastic (FLOOAREA ), care este numai de protectie( bate usor de el sa iasa afara ) .precum si cauciucul de protectie din partea de jos .....si vei avea boltul din figura pusa de mine, care este standard ....
http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.
Ultima modificare făcută de cidul1 la Lun 17 Mar, 2014 9:17 am
Scoate stiftul de plastic (FLOOAREA ), care este numai de protectie( bate usor de el sa iasa afara ) .precum si cauciucul de protectie din partea de jos .....si vei avea boltul din figura pusa de mine, care este standard ....
http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.
Ultima modificare făcută de cidul1 la Lun 17 Mar, 2014 9:17 am
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
tot despre astra f vorbesc si eu, dar cred ca este valabil pt foarte multe modele de opel
incerc sa iti mai explic inca o data
1. scoti capacelul acela pe care ti l-am indicat eu cu sageata galbena in poza
2. da cu spray din belsug, peste tot
3. prinde cu patentul portiunea din bolt care era acoperita cu acel capacel indicat cu sageata galbena
4. loveste cu ''sete'' in patent, in jos, si ai sa fii uimit de rezultat
boltul de sus, se scoate lovind in jos, nu in sus spre geam
acum ca un sfat (sa nu o iei in nume de rau)
deoarece vad ca nu intelegi deloc, desi multi colegi ti-au explicat acelasi lucru, fiecare in felul lui, sfatul meu este sa te duci la un mecanic, pt a nu risca sa faci vreo boacana
iti garantez ca mai mult de 10 lei nu iti va lua - este o operatiune extrem de simpla si dureaza cca 15-20 min
bafta
tot despre astra f vorbesc si eu, dar cred ca este valabil pt foarte multe modele de opel
incerc sa iti mai explic inca o data
1. scoti capacelul acela pe care ti l-am indicat eu cu sageata galbena in poza
2. da cu spray din belsug, peste tot
3. prinde cu patentul portiunea din bolt care era acoperita cu acel capacel indicat cu sageata galbena
4. loveste cu ''sete'' in patent, in jos, si ai sa fii uimit de rezultat
boltul de sus, se scoate lovind in jos, nu in sus spre geam
acum ca un sfat (sa nu o iei in nume de rau)
deoarece vad ca nu intelegi deloc, desi multi colegi ti-au explicat acelasi lucru, fiecare in felul lui, sfatul meu este sa te duci la un mecanic, pt a nu risca sa faci vreo boacana
iti garantez ca mai mult de 10 lei nu iti va lua - este o operatiune extrem de simpla si dureaza cca 15-20 min
bafta
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
http://i49.tinypic.com/fypkax.png
2---,,floarea '' protectie plastic (culoare neagra)
3---protectie cauciuc http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.
4---bolt
Amandoi avem ,,ASTRE '' uitate la semnatura .
Cel mai bine .... cauta un mecanic.
Toate cele bune
2---,,floarea '' protectie plastic (culoare neagra)
3---protectie cauciuc http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.
4---bolt
Amandoi avem ,,ASTRE '' uitate la semnatura .
Cel mai bine .... cauta un mecanic.
Toate cele bune
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu am scos capacele de cauciuc.
Am bagat o surubelnita si am batut cu ciocanul sa iasa boltul inafara.
Dupa ce am avut destul loc am prins de bolt cu un patent si am batut in el cu ciocanul
In 5 min am demontat toate usile.
Inainte de asta am desfacut mufele cu mana prin rotire si opritoarele cu 2 chei de 10.
Am bagat o surubelnita si am batut cu ciocanul sa iasa boltul inafara.
Dupa ce am avut destul loc am prins de bolt cu un patent si am batut in el cu ciocanul
In 5 min am demontat toate usile.
Inainte de asta am desfacut mufele cu mana prin rotire si opritoarele cu 2 chei de 10.
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- marinarul35
- *
- 23 mesaje
- din 31 Dec 2009
- Astra 2003 Y20DTH
- Dambovita
marinarul35
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2009
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
EHarpa
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2020
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
1. Îndreaptã capul bolțului, pe cât posibil, cu ceva abraziv(polizor unghiular sau pilã, știu cã nu e ușor...).
2. Sudeazã o piulițã în capãtul lui, acolo unde ai distrus gulerul ãla.
3. Dã cu degripant pe bolț, fãrã zgârcenie și lasã-l o vreme sã-și facã treaba, eventual mai dã o turã de degripant.
4. Folosește un clește patent în care sã bați, cum s-a sugerat mai sus. Mai eficient ar fi sã-ți confecționezi o sculã adecvatã, dar mã îndoiesc cã ai deprinderile necesare...
2. Sudeazã o piulițã în capãtul lui, acolo unde ai distrus gulerul ãla.
3. Dã cu degripant pe bolț, fãrã zgârcenie și lasã-l o vreme sã-și facã treaba, eventual mai dã o turã de degripant.
4. Folosește un clește patent în care sã bați, cum s-a sugerat mai sus. Mai eficient ar fi sã-ți confecționezi o sculã adecvatã, dar mã îndoiesc cã ai deprinderile necesare...