- ovidiu2013
- *
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2013
- Astra 2000 Z16SE
- Hunedoara
ovidiu2013
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
Poate fi din cauza contactului electric ca a trebuit sa-l schimb si pe el ca s-au rupt urechiusele de prindere? In momentul in care am scos cipul din cheia noua sa aprins in bord masina cu cheita(car engine) apoi am introdus cipul in cheia noua si nu sa mai aprins becul . Multumesc oricum pt toate pozele si tutorialele de pe acest forum care mau ajutat f mult pana acum
DalTau421- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2023
- Mesaj Privat
DalTau421- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sa nu crezi ca daca incerci sa o "pui pe direct", nu o sa mai ai nevoie de partea de immobilizator.
Ce faci cu partea mecanica, adica cu blocatorul volanului?
Nu recomand si nu este o idee buna sa folosesti masina asa, sunt curenti destul de mari prin acele fire si deci, un risc destul de mare.
Strict pentru a porni motorul pentru eventuale probe / teste:
- identifici cele doua fire groase (de 6mmp) si vezi pe care dintre ele ai +12V ... pe acesta il tii separat;
- identifici si le legi impreuna cele trei fire celalalt fir negru gros (de 6mmp), fir negru ceva mai subtire (4mmp), fir rosu subtire (de 1.5mmp) - acestea devin plusul de dupa contact;
- identifici firul negru cu rosu de 2.5mmp - acesta este firul pentru actionarea demarorului.
Pentru a pune contactul, unesti firul negru gros pe care ai +12V, cu cele trei fire legate impreuna.
Pentru a actiona demarorul, unesti pentru scurt timp si firul negru cu rosu, alaturi de celelalte.
P.S. Retine, doar pentru testare!
P.P.S. Ar trebui sa te limitezi la un singur topic.
Ce faci cu partea mecanica, adica cu blocatorul volanului?
Nu recomand si nu este o idee buna sa folosesti masina asa, sunt curenti destul de mari prin acele fire si deci, un risc destul de mare.
Strict pentru a porni motorul pentru eventuale probe / teste:
- identifici cele doua fire groase (de 6mmp) si vezi pe care dintre ele ai +12V ... pe acesta il tii separat;
- identifici si le legi impreuna cele trei fire celalalt fir negru gros (de 6mmp), fir negru ceva mai subtire (4mmp), fir rosu subtire (de 1.5mmp) - acestea devin plusul de dupa contact;
- identifici firul negru cu rosu de 2.5mmp - acesta este firul pentru actionarea demarorului.
Pentru a pune contactul, unesti firul negru gros pe care ai +12V, cu cele trei fire legate impreuna.
Pentru a actiona demarorul, unesti pentru scurt timp si firul negru cu rosu, alaturi de celelalte.
P.S. Retine, doar pentru testare!
P.P.S. Ar trebui sa te limitezi la un singur topic.