Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • deleted-82442

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat antigelul personal(astra g 1.4 16v)-etapele schimbului de antigel sunt prezentate succint
metoda a fost urmatoare
-am evacuat antigelul vechi(am scos 5,2 litri din 6,3/6,6.
-s-a racit motorul,am completat cu apa curata,am dat o tura de 10 minute
-totul in regula,antigelul circula normal.
-am mai pus de 2 ori apa,am evacuat-o iar la final fara sa fie
antigel in instalatie,am pornit motorul vreo 20 de secunde,pentru o
eventuala evacuare a apei ramase
- am pus antigel nou,
-rezultatul-nici dupa 2-3 minute nu era activitate in vasul de expansiune
am oprit si am mai incercat de 2 ori si nimic
-nivel de antigel normal,temp 5 grade c afara,dar problema persista NU SE POMPEAZA
ANTIGEL IN VASUL DE EXPANSIUUNE
-o parere,va rog
Skip ads

  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
pai daca lichidul de racire e rece sigur nu are cum sa se incalzeasca la 92 de grade ca sa deschida termostatul si sa faca tot circuitul de racire. lasa masina sa ajunga la temeratura, termostatul sa deschida si vezi atunci daca ai activitate in vas
  • deleted-82442

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da,asa este.Dar daca nu stiu, intreb.Asa ca ,in cazul de fata era nevoie de putina rabdare ca circuitul sa isi faca treaba.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
intotdeauna se intampla asa mai ales ca ai golit complet si chiar fortat la final apa din motor...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut !
La mine imediat cum am dat cheie s-a vazut activitate in borcan (z16se e motorul). Am un vecin tot cu astra g, 1.4,16V euro2 la care nu se vede cum vine apa in borcan doar daca ii strangulez furtunul ce duce in radiatorul de racire ( adica el are termostatul cam belit ,am testat asta la rece). Fa-i operatiunea asta , porneste si stranguleaza furtunul ala , poate s-o fi pus vreo mizerie la termostat, nu te costa nimic sa incerci...
Bafta!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce a fost necesar sa introduci apa curata in instalatie dupa golirea antigelului ! Alternanta antigel/apa/antigel are un efect catastrofal asupra pompei de apa si a altor componente. Pentru golirea aproape totala a instalatiei era suficient sa desfaci un furtun situat in partea cea mai de jos a instalatiei. Oricum, dupa ce nivelul de lichid a scazut sub ,,raza de actiune,, a pompei de apa , degeaba ai mai pornit motorul , pompa invartindu-se in gol si lichidul scurgandu-se oricum gravitational.
Activitate in vas ar trebui sa vezi odata cu pornirea motorului ca doar pompa e invartita si lucreaza punand lichidul in miscare.

Termostatul doar deschide calea lichidului prea fierbinte spre radiatorul de racire sau blocheaza aceasta cale daca circuitul n-a ajuns la temp optima.

In cazul tau probabil a ramas o ,,bula,, mare de aer pe undeva sau n-ai etanseizat instalatia inapoi, tragand aer fals.
.....iar pornirea motorului chiar si 20 secunde (subiective) fara agent de racire in instalatie ( fie apa sau antigel) mi se pare o prostie. In primul rand ca nu ajuta la absolut nimic si apoi ca expui motorul la niste riscuri aiurea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR