Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • mariuss87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1998 x12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Sunt nou pe aici desi citesc de ceva vreme topicurile de pe acest forum; Desi problema mea se regaseste in unele discutii mai vechi, totusi nu sunt lamurit ce sa fac, de aceea va cer ajutorul;
Masina mea este un opel astra g din 1998,motor 1.2 65cp, distributie pe lant, adusa anul trcut din germania cu ceva istoric(pana la 80 k si cu 162 000 km la bord (prima masina); De vreo 4 saptamani, brusc, a inceput sa bata ceva la motor, suna ca un diesel, bataie care in ultimele zile s-a intensificat; Am consultat forumurile si 2-3 mecanici, iar in final concluzia a fost aceeasi, bataie este de la 1-2 tacheti(culbutori) care la acest motor fiind hidraulici, nu se pot regla; Unul dintre mecanici, cel la care am si apelat, mi-a recomandat ca inainte sa schimb tachetulsau tachetii sa fac un schimb de ulei, deoarece bataia poate fi de la nivelul mai scazut de ulei (tocmai facusem cu ea primii 10 k km in tara); Am cumparat filtrele si uleiul de pe net , ulei castrol magnatec 10w40 asa cum recomanda programul de pe situl lor, si am facut schimbul;Bataia nu a disparut din contra parca bate mai tare;Acum mecanicul mi-a spus ca s-a uitat la motor si ca uzura axului cu came este destul de mare si ca ar trebui sa schimb odata cu cei 1-2 tacheti si axul cu came , garniturile de chiloasa , de capac , de baie de ulei, cost ce se ridica la 14 000 lei; Tot el mi-a spus ca pot circula asa cu masina pana o sa am fondurile necesare, pana la 1-2 ani, si ca nu are rost sa schimb doar tachetii; As avea nevoie de parerea voastra, din ce am citit eu pe net, am inteles ca daca merg asa, problema se poate agrava la pistoane, cilindri; Deasemenea am mai citit ca la masinile aduse deafara aceasta problema este frecventa deoarece nemtii fac schimbul de ulei mai rar si din aceasta cauza se aduna impuritati, mizerie la culbutori(tacheti) si ca acestia se infunda, ei putand fi curatati, fara ase demonta chiloasa(cred);
Voi ce credeti? Pana acum masina a mers foarte bine iar la motor nu am schimbat decat garnitura de la culbutori(pierdea ulei pe la imbinari), o sonda de ulei si busonul de la capac (ulei);
Poate sunt useri din Sibiu, Alba,Aiud care ma pot indruma unde sa merg;
Ms tare mult, si scuze pt textul lung.
Marius
  • mariuss87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1998 x12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
pana la urma am rezolvat problema; am schimbat 3 tacheti hidraulici, iar acum totul este in regula; tachetii i-am luat la mana a 2-a la 25 lei buc. din ce-am vazut cei noi sunt in jur de 70 lei; toata treaba m-a costat 250 de lei; deci e ok;


Ultima modificare făcută de mariuss87 la Mar 15 Oct, 2013 12:21 pm
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Shocked 14000 de lei ? Da' ti schimba motorul cu caroserie cu tot ? Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR