Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cei care traiesc in Germania, si sunt destui, afirma ca de regula produsele alimentare la supermagazine au acelasi pret sau sunt mai ieftine decat cele din Romania.Iln niciun caz la magazinul Lidl sau Kaufland, din Germania acelasi produs este mai scump decat cel din Romania.
Afirmatia ca produsele fabricate pentru vest sunt mai bune calitativ o afirma si persoane care lucreaza la reprezentante auto, insa neoficial si nu la oricine. :)Un tip cu experienta in acest domeniu afirma ca este mai ok sa cumpar un autoturism non-premium vest-european, avand circa 60000km rulati, din Germania, de la un service respectabil, decat sa cumpar unul nou din Romania. Realitatea este ca produsele fabricate pentru vest sunt riguros verificate asa ca sunt fabricate cum trebuie in timp ce produsele destinate pentru est sunt ok oricum.Intotdeauna calitatea costa.Din pacate in Romania nu se tine cont la stabilirea preturilor, de puterea de cumparare a populatiei ci doar de cererea de pe piata.Cine are disponibil 15900 euro va avea disponibila si suma de 18200 euro.Diferenta de pret este data inclusiv de calitatea produsului.
Skip ads

  • myhaylab

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Acum nu ma faceti sa regret ca nu am luat Insignia din Germania.

Termen estimat de livrare Astra Sedan, comandata ieri, este 19.07.2013, poate + 1 Saptamana logistica.

Culoare Gri Asteroid. Abia astept.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Stai linistit...ai facut o alegere buna...masina noua este...noua Smile , una de 60 000 km...este ok dar...nu este noua. Am zis...sa lasam miturile...vehiculate pe "sub tejghea" de persoane de pe la reprezentante...au devenit si "persoanele" astea un fel de...cercetatori britanici ai domeniului auto...
Si DA...pretul este facut in functie de cine cumpara...daca exemplul cu cartofii nu a fost inteles, am altul, mai usor de inteles...

bilet de avion, companie Lufthansa, zbor Bucuresti/ Otopeni-Chicago/ O'Hare, escala in Frankfurt, clasa economic, 1 persoana, zbor doar dus, plecare 3.06.2013, pret 2989 E

bilet de avion, companie Lufthansa, zbor Frankfurt-Chicago/ O'Hare, clasa economic, 1 persoana, zbor doar dus, plecare 3.06.2013, pret 3158 E

Deci, avionul pleaca de la Bucuresti, la Frankfurt face escala si de acolo pleaca la Chicago, cei din Germania se impreuna cu cei din Romania in acelas avion si pleaca in USA...se poate verifica cu nr zborului, care este acelas si pentru romani si pentru nemti...deci...cum se face ca aia din DE platesc mai mult ca aia din RO cu vreo 170 E...? Ce anume justifica pretul mai mare pentru cei din DE ?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Ideea e ca Astra Sedane e proiectat mai mult pentru cei din Est, e bine cunoscut faptul ca tarile din fostul Tratat de la Varsovia erau mari iubitoare de sedanuri si aceasta tendinta inca se pastreaza oarecum.
Explica-mi de ce in Germania modelul porneste de la 18200E si in Romania de la 15900, pana la urma sunt aceleasi subansamble, implicit aceeasi masina, nu?

Daca te uiti pe site-ul Opel din diferite tari din Europa, o sa vezi ca preturile de pornire difera de la tara la tara.
Ai zis ca in DE modelul pleaca de la 18.200 E, uita-te in Olanda, spre exemplu, acelasi model pleaca de la 19.995 E.
Tarile din Vest au o taxa de prima inmatriculare, poluare, etc. (denumite diferit) care este inclusa in pretul de achizitie al masinii.
De asemenea, in functie de tara e posibil sa difere dotarile la variante de echipare similara.
Mare surpriza am avut anul trecut cand am lucrat in Brazilia. Din plictiseala am intrat intr-un showroom Renault. Loganul, care e facut la ei in tara si este cam aceeasi masina cu cea de la noi, avea pret de pornire, convertit in Euro, incepand cu 9900 euro. Dupa ce am vazut si m-am mirat de asta, colegii brazilieni mi-au spus ca la ei masinile sunt mai scumpe decat in Europa si USA pentru ca guvernul are o politica de descurajare a cumpararii de autoturisme, numarul acestora fiind enorm de mare in Brazilia, mai ales in zonele suprapopulate.
@florin71: Nene, sunt multi care spun ca parfumul din Romania miroase a rahat si rahatul din occident miroase a parfum. Nu stiu cat ai umblat tu pe afara, eu prin prisma meseriei am colindat destule locuri. Iti spun sincer, prin locurile alea multlaudate si cu produse mai ieftine decat in Romania, cateodata imi tremura mana cand platesc o cafea, o Coca Cola. Va inselati amarnic, au preturi mult mai mari decat noi. Nu mai vorbesc de servicii, hoteluri, restaurante, taxiuri. Te rup in bucati cu preturile.
Referitor la masini, daca te iei dupa ce zic aia cu "experienta in domeniu", e clar. Opel, spre exemplu, fabrica mii de masini zilnic. Opel nu produce componente, are firme contractoare care produc si livreaza componentele. Si tot ce iese din mana alora, este controlat de reprezentanti Opel. In final, produsul corespunde, trece, nu corespunde, se refuza. In nici un caz inspectorul de calitate nu o sa spuna, las-o ma, o punem pe masina lui myhaylab.
Pe liniile de ansamblare intra zilnic sute de mii de componente. Tu chiar crezi ca sta cineva la banda sa le verifice si sa zica: -asta la romani, asta la nemti? Oameni buni, judecati cu capul, nu va mai luati dupa vorbe din folclor.
@myhaylab: sa nu regreti niciodata ca ai luat masina noua din Romania. Si eu am cumparat Mondeo din Ro, tot nou, are deja 5 ani si 110.000km. Pana acum nu a vazut servisul decat pentru schimburi de ulei si filtre. Si nu am menajat masina asta deloc.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Preturile la produsele alimentare ca sunt la fel sau mai ieftine decat in Romania, la magazinele Kaufland sau Lidl, am constatat-o personal insa mi-a fost confirmat acest aspect si de altii care traiesc pe acolo.
Produsele fabricate pentru occident sunt verificate riguros de CTC in schimb cele pentru est sunt bune asa cum ies.Produsele pentru vest merg intro parte celelalte in cealalta parte.In afara tipului de la reprezentanta auto acest aspect mi-a fost confirmat si de alti oameni care lucreaza in comertul exterior.Unele produse sunt fabricate exclusiv doar pentru Europa de Est, fiind mai ieftine insa clar si mai slabe calitativ.In est in general oamenii nu sunt pretentiosi la calitate.Multi vad, putini pricep. Acum fiecare crede ce vrea.
Eu am masina cumparata din Germania, fiind fabricata acolo,in anul 2004, pentru ei.Saptamana trecuta in timp ce asteptam la ITP, discutam cu un tip, angajat al serviceului, care are acelasi autoturism ca si mine, insa fabricat probabil in Polonia, pentru estici, in anul 2007.Dupa ce mi-a examinat masina a afirmat ca aceasta este mai bine dotata ca si masina lui inclusiv la calitatea materialelor.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Stai linistit...ai facut o alegere buna...masina noua este...noua Smile , una de 60 000 km...este ok dar...nu este noua. Am zis...sa lasam miturile...vehiculate pe "sub tejghea" de persoane de pe la reprezentante...au devenit si "persoanele" astea un fel de...cercetatori britanici ai domeniului auto...
Si DA...pretul este facut in functie de cine cumpara...daca exemplul cu cartofii nu a fost inteles, am altul, mai usor de inteles...

bilet de avion, companie Lufthansa, zbor Bucuresti/ Otopeni-Chicago/ O'Hare, escala in Frankfurt, clasa economic, 1 persoana, zbor doar dus, plecare 3.06.2013, pret 2989 E

bilet de avion, companie Lufthansa, zbor Frankfurt-Chicago/ O'Hare, clasa economic, 1 persoana, zbor doar dus, plecare 3.06.2013, pret 3158 E

Deci, avionul pleaca de la Bucuresti, la Frankfurt face escala si de acolo pleaca la Chicago, cei din Germania se impreuna cu cei din Romania in acelas avion si pleaca in USA...se poate verifica cu nr zborului, care este acelas si pentru romani si pentru nemti...deci...cum se face ca aia din DE platesc mai mult ca aia din RO cu vreo 170 E...? Ce anume justifica pretul mai mare pentru cei din DE ?


Cu pretul la avion ai dreptate.Cred ca este o chestie de marketing ca sa isi atraga clientii din acest colt al Europei.Cu siguranta ca cel mai bine ar putea sa isi raspunda la aceasta intrebare cei de la Lufthansa. Smile
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Hai colegu ca o dai in SF-uri...foarte bine, e asa cum zici tu...magazinele alea sunt mai ieftine in Germania...si @myhaylab si-a luat o Astra J sedan noua...de asta ce ne poti spune? Prietenii tai din reprezentanta auto si din vest, ce ne pot spune in legatura cu masina asta...? Daca nu vor sa zica la toata lumea, macar intervine tu pe langa ei sa-i dea si omului un PM...sa stie, vinde masina nou si isi cumpara un sh din DE...o pastreaza...ce sa faca?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Fiecare isi cumpara masina care ii place si pe care si-o permite financiar.Despre optiunea lui myhaylab nu pot sa afirm decat ca ii doresc sa aiba parte de noroc la ea si sa o foloseasca sanatos. Smile
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@florin71 dupa nick cred ca ai prins o perioada comunista mai lunga decat mine si ai ramas oarecum nostalgic dupa anumite povesti cu iz mioritic ca sa nu zic transhumanta a la romani.
Ti-am spus si eu si alti colegi de pe forum ca productia unui autoturism se face cu subansamble produsue de X furnizori. Daca masina corespunde, departamentul CTC isi pune stampila si ii da drumul pe poarta fabricii.
Hai sa-ti dau un exemplu mai de pe la noi.
Prin natura jobului am avut ocazia sa lucrez in uzina Ford de la Craiova.
Uite ce am vazut eu. Masinile produse aici, in general Ford B Max, sunt vandute pe piata occidentala. Pe linia de productie sunt roboti si oameni care conlucreaza pentru realizarea unui deziderat comun. Pretul masinilior este diferentiat de tipul motorizarii si natura optiunilor.EX: Cei care monteaza instalatia electrica au la dispozitie vreo 3 sau 4 tipuri de cablaje in functie de nivelul de echipare.
Masinile care au trapa, senzori de parcare sau mai stiu eu ce optiune care nu este de baza sunt aduse intr-o hala unde li se monteaza de catre muncitori aceste optiuni si automat pretul de vanzarea al masini constituit in principal de timpi morti, manopera suplimentara,canblaj etc v-a fi mai mare.
Si acum bomboana de pe tort. Baietii foarte increzatori in produsul lor n-au vrut sa repare pista de incercari, pentru ca in viziunea lor de la acel moment ei produc masini care nu se strica si n-au nevoie de teste de pista. Si ce sa vezi minune mare, ma chemara pe mine si alti cativa la doar 2 luni dupa ce au dat drumul la productie sa le refacem pista in timp record ca ei au probleme de calitate si ca ii costa revenirea in service foarte mult. S-au strans in fund sa mai angajejze cativa ingineri si CTC-cisti si in CONCLUZIE: In urma acestui episod TOATE MASINILE TREC PRINTR-UN TEST DE PISTA OBLIGATORIU FACUT DE NISTE PROFESIONISTI pentru ca, costurile lor de intretinere after sa nu sara in balarii. Nu are rost sa discutam despre constiinta angajatului care in cazul uzinei de la Craiova, iti spun din start, ca sunt niste oameni demni de tot respectul. Un om aflat pe banda trebuie ca in 8 ore deprogram si pauze de 10 minute la 2 ore sa asambleze un anumit numar de repere necesar pentru productia a 250 DE MASINI PE ZI. VOLUMUL DE LUCRU ESTE URIAS si din acest motiv media de varsata nu depaseste 30 de ani. Sunt oameni cu o conditie fizica si indemanare demni de invidiat. Si ce e mai surprinzator este ca printre ei sunt si femei!Pe mine m-a socat sa vad cata determinare au acele fete. Nu cred ca are rost sa va mai spun ca un muncitor acolo castiga 1700 de ron pe luna de vreo 6 sau 7 ori mai putin decat un neamt sau spaniol.
...........Dupa cum se observa fabricantii sunt dispusi sa faca economii din orice, mergand atat de departe incat sa nu-si dea seama ca prin natura decizilor luate de echipa de management ajung practic sa se saboteze pe ei insasi. Asa ajung sa apara pe piata rebuturi.
Intrebare: Vi se pare normal ca un model de masina al aceluiasi fabricant care se produce in doua tari una capitalista si una est- europeana sa aibe acelasi pret de vanzare iar salarile angajatilor sa difere de cel putin 5 sau 6 ori.
  • ciandreiciu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
myhaylab a scris:Acum nu ma faceti sa regret ca nu am luat Insignia din Germania.

Termen estimat de livrare Astra Sedan, comandata ieri, este 19.07.2013, poate + 1 Saptamana logistica.

Culoare Gri Asteroid. Abia astept.



1. Cum ai aflat data la care iti va fi livrata masina?
2. La ce dealer ai fost?

Ma intereseaza pt. ca am comandat si eu un Astra Sedan insa la mine termenul de livrare este aprox. 2 luni - 2 luni si jumatate...
Culoarea este intr-adevar foarte misto. Aceeasi culoare am ales si eu Smile
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fratilor, puteti sa ziceti ce vreti, dar foarte multi care producatori de orice au produse pentru vest si pentru est. la fracenzi e perfect normal insa si nemtii au inceput asa... sunt unele zone unde lumea desi nu-si permite bradul, stie de el si si-l doreste, si atunci acei producatori pot vinde pe piata destul de bine produse sub-calitative din punct de vedere vestic insa care ii multumeste pe localnici.
Din nou, la opel nu stiu daca este cazul, stiu insa ca spre exemplu masinile ce ajung la nordici au o tabla mult mai buna, si de altfel in nord pentru pastrarea garantiei la tabla trebuie facut odata la 5 ani tratament (Destul de ieftin) contra ruginei.
In romania opel cred ca vinde masinile aproape de pretul de fabricant, forteaza dealerii sa renunte aproape complet la comisionul de vanzare si sa traiasca din serviceul post vanzare. De asta cam forteaza romanii sa faca revizia la jumatate din timp. in felul asta dealerii isi scot banii din costurile de intretinere care au preturi la fel ca in occident, costuri la jumatate si interval de service injumatatit.
masinile SH de afara se renteaza din cauza calitatii drumurilor... discutie intre un coelg ce si-a inmatriculat o masina din romania aici si altu care a cumparat alta aproape identica de aici.. cea de aici e mult mai silentioasa... nu are plastice care zdranganesc sau greierasi... caci drumurile sunt muult mai bune calitativ si lumea nu-si abuzeaza masinile cu depasirii si accelerarile/franarile ce le facem noi cand mergem 300km dintr-o parte in alta... caci au autostrazi.
  • myhaylab

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ciandreiciu a scris:
myhaylab a scris:Acum nu ma faceti sa regret ca nu am luat Insignia din Germania.

Termen estimat de livrare Astra Sedan, comandata ieri, este 19.07.2013, poate + 1 Saptamana logistica.

Culoare Gri Asteroid. Abia astept.



1. Cum ai aflat data la care iti va fi livrata masina?
2. La ce dealer ai fost?

Ma intereseaza pt. ca am comandat si eu un Astra Sedan insa la mine termenul de livrare este aprox. 2 luni - 2 luni si jumatate...
Culoarea este intr-adevar foarte misto. Aceeasi culoare am ales si eu Smile


Salut,

La Radacini am dat comanda. In contract iti specifica 2 luni si jumatate dar depinde ce rezultate ies in momentul in care dai comanda. 2 luni si 1/2 este acoperitor pentru ei ca nu cumva sa se mai intample probleme de logistica si sa nu ajunga in timp.

Termenul este obtinut la plasarea comenzii si ai data la care este programata sa iasa din productie. Canalul de comunicatie se numeste Channel 21 . Perioada mea anticipata de livrare este 19.07.2013 dar asta este data cand masina este produsa si se afla in parcul de masini de la Gliwice Polonia. De aici mai dureaza 10 zile logistica, aducerea masinii in Romania. Masina mea dupa prima interogare a sistemul este in status 25 ceea ce inseamna aliniata in faza de productie.

Legat de culoare, eram aproape sa iau albastra, dar nu era aprobata de sefu ....(the wife)....asa ca am mers la sigur.

Cu stima,

B.
  • costty_costty

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sall
mi-am adus singur o insignia din Germania de care sunt foarte multumit.
parerea mea : as aduce oricand o masina la mana a doua din Germania decat sa cumpar una noua din Romania.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bravo tie.
Doar ca parerea ta poate ca nu intereseaza si pe altii. Poti sa iti ieie si nevasta second-hand, fiecare face ce vrea si nu este obligatoriu ca si altii sa faca exact ce ai facut tu.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
costty_costty a scris:sall
mi-am adus singur o insignia din Germania de care sunt foarte multumit.
parerea mea : as aduce oricand o masina la mana a doua din Germania decat sa cumpar una noua din Romania.


ambele insignii cumparate de mine noi din RO(2009 si 2010) au fost mai ieftine decat una SH din germania cu 1 an vechime.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cu aceleasi dotari? sunt doar curios daca chiar au asa adausuri mici pentru romania si chiar isi fac banii doar din serviceul dublu la interval. si ce inseamna mai ieftin?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
scorpio, cand am cumparat Mondeo am dat 23.700 euro pe el. Am asteptat aproape 3 luni pana a venit. Nu am obtinut discount la pret, am platit cash, in schimb am negociat pentru niste optionale gratis.
La cca 3 luni dupa ce am luat masina, un coleg de pe forum (clubford) a gasit intr-o reprezentanta un Mondeo nou, zero km la care se intarziase termenul de livrare cu aproape o luna. Deoarecein contract era specificat termen max de livrare 3 luni, cel care a comandat-o si-a retras avansul si a renuntat la masina. Colegul, baftos si pe faza, a cumparat masina cu 18.500 euro in urma unor negocieri "sangeroase". Pretul ei de catalog era peste 25.000 euro.
Iti dai acum seama, daca mai era si programul rabla in perioada aia ce pret rezulta la masina.
Apoi, mai tine cont si de nivelul de trai al tarii in care se vand masinile. Iti dai seama, pentru un dealer neamt un profit de 1000 de euro la vanzarea unei masini nu inseamna decat salariul pe doua saptamani al unui angajat. In Ro, cu 1000 euro, platesti doi angajati.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Bravo tie.
Doar ca parerea ta poate ca nu intereseaza si pe altii. Poti sa iti ieie si nevasta second-hand, fiecare face ce vrea si nu este obligatoriu ca si altii sa faca exact ce ai facut tu.


Asta este valabil atat pentru ce zic eu cat si pentru ce zici tu. Smile
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:
costty_costty a scris:sall
mi-am adus singur o insignia din Germania de care sunt foarte multumit.
parerea mea : as aduce oricand o masina la mana a doua din Germania decat sa cumpar una noua din Romania.


ambele insignii cumparate de mine noi din RO(2009 si 2010) au fost mai ieftine decat una SH din germania cu 1 an vechime.

O masina SH chiar si de 2 ani poate avea rulati sub 5000km, din diferite motive.Proprietarul ei, vrand sa o vanda, se cramponeaza de un pret identic sau apropiat de cel al unui autoturism nou, argumentandu-si gestul prin faptul ca autoturismul are km extrem de putini si ca nu a fost folosita.Unii cumparatori intra in jocul sau insa altii nu.Pana la urma, cu toti km sai putin rulati este vorba de o masina SH.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:cu aceleasi dotari? sunt doar curios daca chiar au asa adausuri mici pentru romania si chiar isi fac banii doar din serviceul dublu la interval. si ce inseamna mai ieftin?


la prima masina luata in martie 2009 am platit 24 k cosmo, bixenon, dieselul de 160 cai, SH era mai scumpa si nu erau mai de loc atunci. in 2010 (in urma unui accident dauna totala) m-am uitat la SH-uri pe mobile/de dar la 18,5 k + 3 tichete a 700 lei fiecare cat am dat pe actuala masina nu am gasit nimic sub 1 an vechime(si asta e tot cosmo, bixenon ,navi ,doar motorul e de 130 cai).
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR