- vld57
- **
- 233 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Vectra 2004 z20net
- Alta tara
vld57
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
- vld57
- **
- 233 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Vectra 2004 z20net
- Alta tara
vld57
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
vld57 a scris:are idee cineva daca se poate face aproximativ aceiasi operatiune de curatare si la benzinare?
daca nu s a oferit cineva sa mi raspunda, o sa mi raspund eu poate o fi de folos pt cineva - intre timp am facut treaba asta (la un 1.4 din '99) si pot spune ca este la fel, insa am curatat pe fuga ca se inoptase si era frig, asa ca maine o fac iar, ca la carte, vreau sa scot si paharul sorbului sa pot curata usor fundul rezervorului.
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Azi am facut si eu operatiunea de curatare sorb motorina, operatiune destul de simpla
masina din 2002, km bord 170000 si nu cred ca a mai fost curatat vreodata
cel mai bine e sa fie cat mai putina motorina in rezervor
asa arata sorbul si in rezervor nu am gasit mizerie deloc
am reusit sa scot si acel pahar ce e prins de fundul rezervorului prin 4 cleme, cam dificil de scos dar nu imposibil
le urez succes celor ce vor sa incerce aceasta opeatiune
masina din 2002, km bord 170000 si nu cred ca a mai fost curatat vreodata
cel mai bine e sa fie cat mai putina motorina in rezervor
asa arata sorbul si in rezervor nu am gasit mizerie deloc
am reusit sa scot si acel pahar ce e prins de fundul rezervorului prin 4 cleme, cam dificil de scos dar nu imposibil
le urez succes celor ce vor sa incerce aceasta opeatiune
Astra17sw
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- king2pin
- **
- 198 mesaje
- din 02 Jan 2012
- Astra 1.7 cdti
- Galati
king2pin
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2012
- Mesaj Privat
Astra17sw
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
vio_gpi1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
vio_gpi1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am efectuat si eu aceasta operatiune de curatare.numai ca eu m-am intins pana la rezervor dat jos si spalat .
la toate am folosit pasta de spalat pe maini, iar pentru rezervor am folosit solutie de curatat jantele(din ala mai avem prin casa) si multa apa.
pe sorb aveam mazga lipita pe aproape 70-80% din suprafata sitei .
poze cu demontarea rezervorului si acesta dat jos nu am. cert este ca nu as mai face aceasta operatiune a-2a oara pe cric.
la toate am folosit pasta de spalat pe maini, iar pentru rezervor am folosit solutie de curatat jantele(din ala mai avem prin casa) si multa apa.
pe sorb aveam mazga lipita pe aproape 70-80% din suprafata sitei .
poze cu demontarea rezervorului si acesta dat jos nu am. cert este ca nu as mai face aceasta operatiune a-2a oara pe cric.
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Alyn93
- ***
- 538 mesaje
- din 14 Aug 2011
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
Alyn93
- Mesaje scrise: 538
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am ajuns sa umblu si eu pe sub bancheta dar din motive " colaterale".
In ultima vreme indicatorul nivel combustibil din bord mergea mai mult dupa vant nu dupa nivelul motorinei in special la cantitati sub 20 l.
Aseara in parcare s-a aprins " becu". Ok, stiam ca-si bate joc de mine dar totusi dimineata am mai alimentat 10 l. Ies din peco si acul ajunge aproape pana la pozitie jumate rezervor. Mai rulez vreo 60 km si la un semafor mi se aprinde iar becu si dupa 10 m incepe sa clipeasca. Trag pe dreapta " sa se linisteasca" opresc/repornesc si becul meu clipea vesel cu acul jos.
Cu tot felul de scenarii in cap ( rezervor spart, consum exagerat) si fara chef de motorina in PET si desfacut conducte injectoare, o iau spre casa plin de nervi. Duminica, neduminica, ridic bancheta si dupa ce citesc tutorialul de aici, ma apuc hotarat.
Decopertez, scot capac plastic, scot mufa, stau 20 minute la clipsuri conducte si desfac siguranta-cerc in timp ce ma gandeam curios cum imi arata sorbul dupa 3 ani de ulei 2T plus toti km masinii aia " reali".
Apoi surprize in lant ! Capacul sorbului nu iesea nici sa mor ! L-am invartit, am tras, am transpirat in final a iesit cu garnitura lipita pe el. In tot acest timp mare atentie sa nu cada mizerie in rezervor ca aspirator, nu.
A urmat 30 minute de injuraturi pt mufa mica de la sonda nivel. Si am apasat pe "clentzu" mufei, si iar am apasat si am tot apasat pana am bagat o surubelnita subtire de am zburat-o naibii afara. Noroc ca nu s-a rupt piedica ei.
In final scot sorbul prin declipsare 3 cleme, era aproape curat si motorina aproape full !
In fine, am facut rost de un bidon de 20 l si 2 PET-uri de 5 l si cu un furtun am scos cat am putut.
Sita sorbului am scos-o prin apasare cu degetul mare pe zona cu gaurele astfel incat a sarit singura de pe "buza" celeilalte site.
Demontat sonda nivel si dupa 5 minute de studiu m-am lamurit. Acolo este o lamela alama ce " incoarda" pe o alta lamela-contactor mentinand-o apasat pe scala metalica a sondei unde din cauza plimbarii s-a format un sant de uzura. La mine contactorul fiind slabit se plimba de capu" lui pe deasupra santului uzat ba facand, ba nu contact.
Ok, scos santul cu smirghel de P1000, demontat bratul plutitorului, curatat lamele, indoite suplimentar pt contact ferm - si montat totul inapoi inclusiv sorb.
N-am mai demontat si " oala" sorbului pt ca nu avea rost (am luat jegul din oala cu o carpa curata) plus ca inca era motorina multa.
Ca amanunt la remontare, n-am reusit sa cuplez conductele pe capac decat cu acesta nefixat la locul lui.
Atasez niste poze. Din pacate n-am avut cum sa fac poze la reconditionarea contactorului sondei pt ca eram plin de motorina pe maini si incepeau sa ma usture rau.
In concluzie
- masina a pornit normal si am scos-o pe sosea de proba fara insa vreo problema. Acul la combustibil din bord sta ferm si hotarat si nu mai face pe plimbaretul.
- daca tot am avut motorina in pet-uri, am schimbat si filtrul motorina pe care l-am umplut cu motorina pana a curs pe-afara. Pornit fara nici un sughitz.
- multumesc celor care au postat acest tutorial, mi-a fost de un real folos.
(y17dt)
In ultima vreme indicatorul nivel combustibil din bord mergea mai mult dupa vant nu dupa nivelul motorinei in special la cantitati sub 20 l.
Aseara in parcare s-a aprins " becu". Ok, stiam ca-si bate joc de mine dar totusi dimineata am mai alimentat 10 l. Ies din peco si acul ajunge aproape pana la pozitie jumate rezervor. Mai rulez vreo 60 km si la un semafor mi se aprinde iar becu si dupa 10 m incepe sa clipeasca. Trag pe dreapta " sa se linisteasca" opresc/repornesc si becul meu clipea vesel cu acul jos.
Cu tot felul de scenarii in cap ( rezervor spart, consum exagerat) si fara chef de motorina in PET si desfacut conducte injectoare, o iau spre casa plin de nervi. Duminica, neduminica, ridic bancheta si dupa ce citesc tutorialul de aici, ma apuc hotarat.
Decopertez, scot capac plastic, scot mufa, stau 20 minute la clipsuri conducte si desfac siguranta-cerc in timp ce ma gandeam curios cum imi arata sorbul dupa 3 ani de ulei 2T plus toti km masinii aia " reali".
Apoi surprize in lant ! Capacul sorbului nu iesea nici sa mor ! L-am invartit, am tras, am transpirat in final a iesit cu garnitura lipita pe el. In tot acest timp mare atentie sa nu cada mizerie in rezervor ca aspirator, nu.
A urmat 30 minute de injuraturi pt mufa mica de la sonda nivel. Si am apasat pe "clentzu" mufei, si iar am apasat si am tot apasat pana am bagat o surubelnita subtire de am zburat-o naibii afara. Noroc ca nu s-a rupt piedica ei.
In final scot sorbul prin declipsare 3 cleme, era aproape curat si motorina aproape full !
In fine, am facut rost de un bidon de 20 l si 2 PET-uri de 5 l si cu un furtun am scos cat am putut.
Sita sorbului am scos-o prin apasare cu degetul mare pe zona cu gaurele astfel incat a sarit singura de pe "buza" celeilalte site.
Demontat sonda nivel si dupa 5 minute de studiu m-am lamurit. Acolo este o lamela alama ce " incoarda" pe o alta lamela-contactor mentinand-o apasat pe scala metalica a sondei unde din cauza plimbarii s-a format un sant de uzura. La mine contactorul fiind slabit se plimba de capu" lui pe deasupra santului uzat ba facand, ba nu contact.
Ok, scos santul cu smirghel de P1000, demontat bratul plutitorului, curatat lamele, indoite suplimentar pt contact ferm - si montat totul inapoi inclusiv sorb.
N-am mai demontat si " oala" sorbului pt ca nu avea rost (am luat jegul din oala cu o carpa curata) plus ca inca era motorina multa.
Ca amanunt la remontare, n-am reusit sa cuplez conductele pe capac decat cu acesta nefixat la locul lui.
Atasez niste poze. Din pacate n-am avut cum sa fac poze la reconditionarea contactorului sondei pt ca eram plin de motorina pe maini si incepeau sa ma usture rau.
In concluzie
- masina a pornit normal si am scos-o pe sosea de proba fara insa vreo problema. Acul la combustibil din bord sta ferm si hotarat si nu mai face pe plimbaretul.
- daca tot am avut motorina in pet-uri, am schimbat si filtrul motorina pe care l-am umplut cu motorina pana a curs pe-afara. Pornit fara nici un sughitz.
- multumesc celor care au postat acest tutorial, mi-a fost de un real folos.
(y17dt)
- cristiandonose
- *
- 48 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Vectra 2007 Z19DT
- Tulcea
cristiandonose
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- cristiandonose
- *
- 48 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Vectra 2007 Z19DT
- Tulcea
cristiandonose
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat