- cosminmake
- **
- 85 mesaje
- din 22 Mai 2007
- Astra 2002 Z16SE
- Timis
cosminmake
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Astra G (Y17DT) din 2001, care la relanti arata precum in imaginea oferita de 69MED, adica undeva la 800 rotatii (apropo mersi de imagine), insa problema mea este referitor la a doua imagine, ca la viteza de 130 km/h imi indica aprox 4200. Mie nu mi se pare normal, mai ales dupa ce am vazut aceste poze. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste idei, sfaturi. Astept raspuns. Multumesc!
Am un Astra G (Y17DT) din 2001, care la relanti arata precum in imaginea oferita de 69MED, adica undeva la 800 rotatii (apropo mersi de imagine), insa problema mea este referitor la a doua imagine, ca la viteza de 130 km/h imi indica aprox 4200. Mie nu mi se pare normal, mai ales dupa ce am vazut aceste poze. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste idei, sfaturi. Astept raspuns. Multumesc!
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
La mine, Astra 1.7 tdi 2002, relanti-ul este undeva la 850. Insa am doua suspiciuni:
1. stand pe loc, cu motorul pornit (mai ales dupa ce am mers ceva) daca apas ambreiajul, relanti-ul creste la 950 (fara a baga in viteza, doar calcand ambreiajul).
2. tot pe loc (mai ales cand stau la semafor) are momente cand se tureaza singura usor (pana in jur de 1000). Nu asta ar fi problema, dar o data cu aceasta turare "involuntara" se misca si acul de la vitezometru (are o "zvacnire" scurta pana pe 15-20 km/ora apoi se aseaza inapoi la 0). E normal?
1. stand pe loc, cu motorul pornit (mai ales dupa ce am mers ceva) daca apas ambreiajul, relanti-ul creste la 950 (fara a baga in viteza, doar calcand ambreiajul).
2. tot pe loc (mai ales cand stau la semafor) are momente cand se tureaza singura usor (pana in jur de 1000). Nu asta ar fi problema, dar o data cu aceasta turare "involuntara" se misca si acul de la vitezometru (are o "zvacnire" scurta pana pe 15-20 km/ora apoi se aseaza inapoi la 0). E normal?
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
O liniuta indica 250 turatii / min
Turatia de relanti depinde de mai multi factori:
- daca motorul este deja la temperatura optima sau daca este rece, abia pornit (este mai mare turatia cand nu a ajuns la temp optima);
- temperatura exterioara, turatia creste automat cand este iarna (f frig); ECU stie sa faca asta... si scade pe canicula.
- alti consumatori puternici in functiune (Aer conditionat cu ECO dezactivat, un laptop pus la incarcat, toate farurile aprinse si faza lunga, etc...) pot sa mareasca numarul de turatii la relanti;
Masina eu o am din februarie; prea frig nu a prins; in rest am expus-o la toate conditiile de mai sus. Turatia de relanti nu a scazut niciodata sub 750 dar nici nu a ajuns fix in dreptul linutei de 1000. Banuiesc ca ea are setarile standard care se fac in fabrica...deci, la producator la mama lui...
Turatia de relanti depinde de mai multi factori:
- daca motorul este deja la temperatura optima sau daca este rece, abia pornit (este mai mare turatia cand nu a ajuns la temp optima);
- temperatura exterioara, turatia creste automat cand este iarna (f frig); ECU stie sa faca asta... si scade pe canicula.
- alti consumatori puternici in functiune (Aer conditionat cu ECO dezactivat, un laptop pus la incarcat, toate farurile aprinse si faza lunga, etc...) pot sa mareasca numarul de turatii la relanti;
Masina eu o am din februarie; prea frig nu a prins; in rest am expus-o la toate conditiile de mai sus. Turatia de relanti nu a scazut niciodata sub 750 dar nici nu a ajuns fix in dreptul linutei de 1000. Banuiesc ca ea are setarile standard care se fac in fabrica...deci, la producator la mama lui...
- cosminmake
- **
- 85 mesaje
- din 22 Mai 2007
- Astra 2002 Z16SE
- Timis
cosminmake
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- georgesand
- **
- 102 mesaje
- din 27 Apr 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Vrancea
georgesand
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2007
- Mesaj Privat
La masina mea (Astra G 1.7 DTI din 2001) am 800-850 rot/min la relanti la o temperatura exterioara peste 10 grade Celsius. Iarna, la pornire, trece de 1000 rot/min pina se incalzeste putin motorul, apoi revine la 850.
@cosminmake
La 130 Km/h in treapta a V-a nu trece de 3000 rot/min. S-ar putea sa ai reparata cutia de viteze, sau un alt raport de transmisie in tr. a V-a (asta daca si cauciucurile sunt in parametri).
Incearca o verificare a cutiei de viteze, poate de acolo e problema.
Bafta!
@cosminmake
La 130 Km/h in treapta a V-a nu trece de 3000 rot/min. S-ar putea sa ai reparata cutia de viteze, sau un alt raport de transmisie in tr. a V-a (asta daca si cauciucurile sunt in parametri).
Incearca o verificare a cutiei de viteze, poate de acolo e problema.
Bafta!
- MMarianIustin
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2017
- Zafira 2000
- Vaslui
MMarianIustin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2017
- Mesaj Privat