ady_smith
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut! am facut testul cu agrafa la un vectra B 1.6 16v X16XEL si rezultatul a fost ca se stinge becul si nici nu se mai aprinde decat dupa ce scot "agrafa"...nu imi e foarte clara chestia cu pseudo-agrafa (tre sa calc pedala de frana si acceleratie simultan si pe urma sa pun contactul?!) sau chestia asta se face si cand faci testul "agrafa". Daca se stinge becul inseamna ca nu fac testul bine? mufa e sub frana de mana si am pus agrafa la pinii 5-6 cum am mai citit ca se face...
valit
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Kinohop
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- marius lusi
- *
- 3 mesaje
- din 04 Jan 2013
- Astra 1994 C14NZ
- Brasov
marius lusi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Vrinceanu Cezarezar
- *
- 18 mesaje
- din 08 Dec 2012
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Vrinceanu Cezarezar
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2012
- Mesaj Privat
Vasile59
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
MiNiPH
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am testat si eu ( Astra H 2008, Z17DTH) si funtioneaza. Imi afiseaza in locul nr. de km parcursi. Am gasit un singur cod, dupa cum mai zicea cineva pe-aici "faimosul ECN050074".Banuiesc ca ar trebui sa fie afisate unul dupa altul codurile, la un anumit interval de timp. Eu am asteptat ceva, dar singurul afisat a fost acesta. Multumim pentru "pseudo-agrafa"
- lolocristi
- *
- 22 mesaje
- din 04 Mai 2008
- Zafira 2008 a17dtj
- Bucuresti
lolocristi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am testat pe zafira b 2008 110 ph metoda cu pedalele acc+frana. Merge nimai ca imi clipeste becul cu motorasul nu cel cu cheita cum am vazut pe forum . Am facut testul in urma aparitiei becului aprins al semnului cu cheita. Codul pe care l-am citit este 0683 indica ceva cu bujiile incandescente .Am masurat si intradevar am o bujie arsa. O sa o schimb sa vad daca dispare eroarea si daca se stinge becul cu cheita care ma calca pe nervi.
- Kostelinho
- *
- 5 mesaje
- din 09 Jul 2011
- Astra 2004 Y17DT
- Constanta
Kostelinho
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2011
- Mesaj Privat
- lolocristi
- *
- 22 mesaje
- din 04 Mai 2008
- Zafira 2008 a17dtj
- Bucuresti
lolocristi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
lolocristi a scris:Am testat pe zafira b 2008 110 ph metoda cu pedalele acc+frana. Merge nimai ca imi clipeste becul cu motorasul nu cel cu cheita cum am vazut pe forum . Am facut testul in urma aparitiei becului aprins al semnului cu cheita. Codul pe care l-am citit este 0683 indica ceva cu bujiile incandescente .Am masurat si intradevar am o bujie arsa. O sa o schimb sa vad daca dispare eroarea si daca se stinge becul cu cheita care ma calca pe nervi.
Am schimbat bujia totul este ok acum .S-a stins cheita care ma enerva groaznic. Latest acum am observat eroarea ramane si este intradevar afisata pe kilometraj nu stiu cum nu am observat data trecuta si a trebuit sa numar clipiturile.
Oricum aveti grija la bujii . Se scot cand motorul este foarte cald si se monteaza cand motorul este rece . Nu credeti sub nici o forma in cei care spun ca se scot cu motorul rece este o mare prostie si va poate cota mult. nu le montati candmotorul este cald .De ce ? Coeficientul de dilatare la aluminiu (chiuloasa) este 22X10la -6 iar la metal 11X10la-6 deci gaura creste de doua ori mai mult decat creste bujia in interior la incalzire.>iese mai usor.
ivan_hu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z 13 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
muceps
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
ivan_hu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z 13 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
eharasti
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Cum se poate citi codul de eroare la un opel corsa diesel ?
Am vrut sa ajut un vecin care are un corsa diesel (inca nu stiu detalii la motor, vecinul nu era acasa, mi-a lasat cheile) din 2007 cu 2 usi (deci motor mic, in talon scria ceva de genul S-DFD11). Am incercat sa fac testul pseudo-agrafa, eu avand motor pe benzina 1,2xep, am crezut ca e ca la mine. Surpriza a fost cand a inceput sa clipeasca martorul motor (check engine) si nu masinuta cu cheita. Palpaiturile nu erau ca la mine, clare, avea si unele mai scurte ca celelalte. Cred ca nr codului de eroare era 1132 sau 1143 daca tin cont si de semnalele cele scurte, apoi 4114 44. Am cautat in forum dar nu am gasit ceva care sa ma invete daca se pot citi codurile de eroare cand palpaie martorul check engine. Se numara si semnalele scurte. Dupa ce ma edific cu citirea codurilor revin cu codul si simptome (daca e cazul). Toate problemele au aparut in urma alimentarii cu motorina cu apa de la statia de alimentare (nu-i dau numele ca sa nu fiu rau). A schimbat filtrul de motorina, masina merge dar uneori i se aprinde martorul masinuta cu cheita in timpul mersului. Azi incercand sa-i fac testul, am si pornit-o de cateva ori (2-3 ori). Am observat ca dupa ce am pornit motorul, de 2 ori s-a stins martorul masinuta cu cheita, iar o data s-a stins, a aparut pentru cateva secunde (5) apoi s-a stins. Are cineva vre-o sugestie?
Va multumesc anticipat
Am vrut sa ajut un vecin care are un corsa diesel (inca nu stiu detalii la motor, vecinul nu era acasa, mi-a lasat cheile) din 2007 cu 2 usi (deci motor mic, in talon scria ceva de genul S-DFD11). Am incercat sa fac testul pseudo-agrafa, eu avand motor pe benzina 1,2xep, am crezut ca e ca la mine. Surpriza a fost cand a inceput sa clipeasca martorul motor (check engine) si nu masinuta cu cheita. Palpaiturile nu erau ca la mine, clare, avea si unele mai scurte ca celelalte. Cred ca nr codului de eroare era 1132 sau 1143 daca tin cont si de semnalele cele scurte, apoi 4114 44. Am cautat in forum dar nu am gasit ceva care sa ma invete daca se pot citi codurile de eroare cand palpaie martorul check engine. Se numara si semnalele scurte. Dupa ce ma edific cu citirea codurilor revin cu codul si simptome (daca e cazul). Toate problemele au aparut in urma alimentarii cu motorina cu apa de la statia de alimentare (nu-i dau numele ca sa nu fiu rau). A schimbat filtrul de motorina, masina merge dar uneori i se aprinde martorul masinuta cu cheita in timpul mersului. Azi incercand sa-i fac testul, am si pornit-o de cateva ori (2-3 ori). Am observat ca dupa ce am pornit motorul, de 2 ori s-a stins martorul masinuta cu cheita, iar o data s-a stins, a aparut pentru cateva secunde (5) apoi s-a stins. Are cineva vre-o sugestie?
Va multumesc anticipat
eharasti
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Cu speranta ca voi primi raspuns la cum se pot citi codurile de eroare la masina mentionata mai sus, revin cu tipul motorului: in talon scrie S-D FD11 si se pare ca e un motor fabricat in italia turbo jet de 60kw 1,3 cdti. Rog daca puteti sa ma indrumati pentru a-l ajuta pe om. Masina merge si din cand in cand i se aprinde masina cu cheita. Am vazut ca mai sus cineva spune ca nu ar merge, dar nu stiu daca e acelasi tip de motor si in plus mie mi-a palpait becul check engine.
Va multumesc anticipat!
Va multumesc anticipat!
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat