- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
trebuia sa schimbi totul pentru ca acum o sa trebuiasca sa schimbi rulmentul mai mult ca sigur si ar fi bine sa schimbi si placa de presiune ca sa nu mai desfaci inca odata (daca faceai schimbul la tot kit-ul acum erai linistit). Alta manopera alti bani ca doar trebuie sa traiasca si ei...
vezi sa nu fie si din cutie daca doar la viteza a 4-a iti face, vreun rulment
vezi sa nu fie si din cutie daca doar la viteza a 4-a iti face, vreun rulment
- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
buna seara, se pare ca revin desi nu doream sa revin curand in acest topic. mai nou ambreajul meu are noi sintome, de ceva vreme, la schimbarea treptelor, indiferent cat de fin as incerca sa eliberez pedala de ambreaj se simte ca o lovitura in pedala de ambreaj, destul de puternica ca sa ma puna serios pe ganduri. apoi totul revine la normal, mentionez ca am mai observat ca dupa un drum ceva mai lung, fara a face uz de ambreaj, pe autostrada, la un mers normal, cand am ajuns la destinatie mirosea a ambreaj incins. masina este o vectra b, x 20dtl, cutia este f18.
- Sever.SVR
- **
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cutie F23 sau cea cu mansarierul in dreapta spate, masina se comporta normal, schimba bine , dar in momentul cand apas mansarierul fie la rece si chiar mai grav la cald, se aude o bataie, parca ar batea cineva cu un ciocan in cutie, subtil, sa nu mai zic ca aproape am masaj prin vibratii in pedala, dar inafara de disconfortul sonor si tactil, nu am nici un alt simptom, trage bine, cupleaza usor si nu smuceste, tin sa precizez ca folosesc des frana de motor si am un mers destul de sportiv, schimb cam in 2500-3500 pe acolo, pe langa asta, odata am ramas impotmolit in zapada si am fortat putin masina , odata ajuns acasa am remarcat un iz de ambreiaj incins, si pedala de ambreiaj era mai usor de apasat, adoua zi insa pedala si-a revenit si nu a mai mirosit de atunci, sa ma pregatesc de un schimb de set de ambreiaj? sau mai tine cateva mii de km ? Precizez ca nu a patinat nici macar o singura data de cand o am.
- csizmasreky
- *
- 24 mesaje
- din 29 Nov 2010
- Corsa 2011 a12xer
- Mures
csizmasreky
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2011 a12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2010
- Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Rulmentul de presiune este problema.Din ce am vazut pe net este in jur de 550 de lei,identic cu cel original,LUK+mana de lucru.Daca nu te deranjaza zgomotul o poti lasa asa pentru ca functioneaza in parametrii normali.Atunci cand ambreiajul e sus si rulmentul este liber in acea "furca" si nefiind bine fixat in ea ,vibreaza la trepidatiile motorului.In cazul meu ,dupa ce merg ceva timp ,de la atatea debreieri se fixeaza bine in furca si nu se mai aude nimic cand motorul este cald.Cam asta este concluzia dupa discutiile de pe forum legate de acest subiect.Bafta
-ªi cînd este simptomul invers se poate bãnui furca sau!?