totolin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema cu un opel astra g 1.6 8v.Saptamana trecuta am schimbat distributia totul a fost ok in afara de un vajait care am inteles ca e putin normal ca e cureaua noua.Saptamana asta in schimb am observat ca se aude un zgomot la relantiu ca si cum ar freca ceva la distributie ritmic odata la 3 secunde cam asa nu se aude constant se aude ritmic cam la 3 secunde.As vrea sa stiu cauza deoarece nam facut decat 100 de km cu distributia noua,mentinez ca sa schimbat tot kitul de distributie pompa,rola,curea.
totolin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut. Ce ziceti voi aici cred ca patesc si eu ,dar numai la ralanti cand e motorul rece. Cand se incalzeste isi revine. Nu am schimbat distributia, am ap 67mii cu ea(opel vectra 1.9 cdti 120 cai) Eu cred ca sunt injectoarele, se dilata cand trece motorina prin ele.(se aude un suet sau fasait de frecare care se si intrerupe din sec in sec, nici nu stiu cum sa va explic) Vara nu se aude absolut nimic. Totusi e posibil parerea mea? sa ne spuna cineva cu experienta. Salut.
totolin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
totolin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Se da una bucata Opel Astra H Classic 3 1.6 benzina A16XER fabricatie 2011, 33000km.
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
totolin a scris:deci daca nu ai schimbat distributia ai face bine sa mergi sa o schimbi.Zgomotul de care zici tu da poate fi de la injectoare sau de la tacheti sau de la ceva role de la distributie asa pateam eu anul trecut inainte sa schimb distributia la -20 de grade parca frecau rolele si cureaua.
era de la cureaua de accesorii, era plina de pietricele deoarece nu avea acea protectie de plastic care venea sub curea...cred ca mi-au furat-o astia de la opel gtt ca am schimbat o bara din spate la ei....cand i-am facut ditributia in 2013 decembrie , si mi-a schimbat si cureaua de accesorii ..s-a si mirat mecanicul ca era plina de pietricele si de la alea se auzea acel zgomot la ralanti ! si cred ca din cauza asta in garantie am schimbat si alternatorul , ca nu mai imi carca bateria.... din cauza unei amarate de aparatori am avut de suferit, acum e ok masina i-am cump aparatoarea am cu ea 109 .000 km si se comporta foarte bine ...schiombat doar consumabile (masina luata nou noutza in noiembrie 2008)
dode76ro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Eu am acest zgomot la Astra J 2.0 160 cp.
Cum pornesc motorul incepe si tacane si se aude mai tare din interiorul masinii cu usa inchisa. Uneori este enervant tacanitul si pare a fi din pedala de ambreiaj cateodata dispare cand calc ambreiajul, dar in general si cu el apasat si cu el ridicat.
In mers nu se aude, iar cand trec linii de tramvai sau trec prin denivelari parca si atunci ca si cum ar fi ceva slabit in pedalier sau la motor in partea stanga la picioare.
Azi cand am fost la mechanic ebea se auzea, era aproape insesizabil si nu a reusit sa-si dea cu parerea.
Cum pornesc motorul incepe si tacane si se aude mai tare din interiorul masinii cu usa inchisa. Uneori este enervant tacanitul si pare a fi din pedala de ambreiaj cateodata dispare cand calc ambreiajul, dar in general si cu el apasat si cu el ridicat.
In mers nu se aude, iar cand trec linii de tramvai sau trec prin denivelari parca si atunci ca si cum ar fi ceva slabit in pedalier sau la motor in partea stanga la picioare.
Azi cand am fost la mechanic ebea se auzea, era aproape insesizabil si nu a reusit sa-si dea cu parerea.
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
dode76ro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Astazi am programate la serviceopel pentru o constatare, pana atunci postez un video facut de mine numai ca nu se mai auzea si cu ambreiajul apasat acel zgomot.
http://youtube.com/watch?v=0AvlRU59oFw
http://youtube.com/watch?v=0AvlRU59oFw
dode76ro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Buna seara!
Astazi am avut programare la EDS pentru revizie insemnand schimb filtre aer, polen, ulei, motorina, ulei motor si lichid frana, aproximativ la doua saptamani dupa ce am facut distributia incluzand si pompa de apa si cureaua de accesorii si sunt extrem de multumit si de lucrari si de pret.
Am rezolvat si problema tacanitului pe care il aveam in pedala de ambreiaj cum de altfel ati vazut si in filmuletele facute de mine.
Problema era de la conducta de ambreiaj care se afla exact sub calculatorul masinii. se rupsese clema de plastic care o sustinea si batea exact cum ati vazut si in video.
Nu a fost nevoie sa luam alta clema pentru ca exista posibilitatea sa se rupa ca si cea veche si a fost prinsa cu soricel lat exact prin gaura de prindere.
Multumesc celor de la EDS si voua celor ce mi-ati recomandat acest service.
Astazi am avut programare la EDS pentru revizie insemnand schimb filtre aer, polen, ulei, motorina, ulei motor si lichid frana, aproximativ la doua saptamani dupa ce am facut distributia incluzand si pompa de apa si cureaua de accesorii si sunt extrem de multumit si de lucrari si de pret.
Am rezolvat si problema tacanitului pe care il aveam in pedala de ambreiaj cum de altfel ati vazut si in filmuletele facute de mine.
Problema era de la conducta de ambreiaj care se afla exact sub calculatorul masinii. se rupsese clema de plastic care o sustinea si batea exact cum ati vazut si in video.
Nu a fost nevoie sa luam alta clema pentru ca exista posibilitatea sa se rupa ca si cea veche si a fost prinsa cu soricel lat exact prin gaura de prindere.
Multumesc celor de la EDS si voua celor ce mi-ati recomandat acest service.