- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
- 89dam
- ****
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut!
In continuare am sa va prezint metoda de rezolvare a acestui fenomen. La mine nu e apa pe chederul de la usa din fata, in schimb este pe chederul de la usile din spate.
Adica asa:
Am desfacut fata de la usa, este prinsa in patru suruburi torx si vreo patru cleme pe dedesubt, atentie la clema de la manerul macaralei geamului - se scoate cu o sarma tare la capat facut ca un carlig. (operatiunea asta o prezint pe larg pt ca exista topic unde se descrie aceasta)
Problema provine de la inelul boxei cum zicea si un coleg mai sus (eu nu am inel la boxa spate pt ca sunt montate niste boxe aftermarket) si de la nailonul care este lipit pe usa. La nailonapar intreruperi in lipitura (.ai mici s-au mai mari) la mine aceste intreruperi le-am provocat eu in necunostinta de cauza cand am montat boxele.
Se curata zona ce urmeaza a fi lipita. Se pune cordon de silicon destul de grosut pt ca nailonul o sa faca cute si nu trebuie sa fie intreruperi in lipitura pentru ca apa se prelinge geam apoi pe nailon si daca exista intreruperi apa o sa picure prin acele zone.
Atentie!
exista doua gauri mai lunguiete in josul usii care au rolul de a prelua apa scursa pe nailon si sa o reintroduca iar in cavitatea portierei - nu se infunda cu silicon. Astea sunt gaurile
Deci atentie la acele gauri si sa nu fie intreruperi in lipitura!
Se monteaza totul la loc in ordine inversa deomtarii, si se asteapta sa ploua sau mai usor se face proba ca in pozele urmatoare:
Doar o parte din apa prelinsa pe langa geam se regasea pe cheder (verificat), de aia am simulat cu apa dintr-o sticla si desfacut usor chederul pentru a intra cat mai multa apa!
Iata rezultatul lucrarii:
Mai uscat, mai curat senzatia protectiei - asa zicea o reclama!
Inainte apa iesea si prin zona marcata cu verde dintre fata usii si usa dar si prin gaurile marcate cu sagetile rosii prin care le proiectase constructorii. Acum apa se scurge doar prin gaurile marcate cu sageti rosii cum este normal.
Cu acest silicon am lipit:
Va urez succes in actiunea voastra si cititi topicul de la inceput!
In continuare am sa va prezint metoda de rezolvare a acestui fenomen. La mine nu e apa pe chederul de la usa din fata, in schimb este pe chederul de la usile din spate.
Adica asa:
Am desfacut fata de la usa, este prinsa in patru suruburi torx si vreo patru cleme pe dedesubt, atentie la clema de la manerul macaralei geamului - se scoate cu o sarma tare la capat facut ca un carlig. (operatiunea asta o prezint pe larg pt ca exista topic unde se descrie aceasta)
Problema provine de la inelul boxei cum zicea si un coleg mai sus (eu nu am inel la boxa spate pt ca sunt montate niste boxe aftermarket) si de la nailonul care este lipit pe usa. La nailonapar intreruperi in lipitura (.ai mici s-au mai mari) la mine aceste intreruperi le-am provocat eu in necunostinta de cauza cand am montat boxele.
Se curata zona ce urmeaza a fi lipita. Se pune cordon de silicon destul de grosut pt ca nailonul o sa faca cute si nu trebuie sa fie intreruperi in lipitura pentru ca apa se prelinge geam apoi pe nailon si daca exista intreruperi apa o sa picure prin acele zone.
Atentie!
exista doua gauri mai lunguiete in josul usii care au rolul de a prelua apa scursa pe nailon si sa o reintroduca iar in cavitatea portierei - nu se infunda cu silicon. Astea sunt gaurile
Deci atentie la acele gauri si sa nu fie intreruperi in lipitura!
Se monteaza totul la loc in ordine inversa deomtarii, si se asteapta sa ploua sau mai usor se face proba ca in pozele urmatoare:
Doar o parte din apa prelinsa pe langa geam se regasea pe cheder (verificat), de aia am simulat cu apa dintr-o sticla si desfacut usor chederul pentru a intra cat mai multa apa!
Iata rezultatul lucrarii:
Mai uscat, mai curat senzatia protectiei - asa zicea o reclama!
Inainte apa iesea si prin zona marcata cu verde dintre fata usii si usa dar si prin gaurile marcate cu sagetile rosii prin care le proiectase constructorii. Acum apa se scurge doar prin gaurile marcate cu sageti rosii cum este normal.
Cu acest silicon am lipit:
Va urez succes in actiunea voastra si cititi topicul de la inceput!
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
b01zuo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
- VIPER1981
- **
- 304 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
DGrig
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
Felicitari pentru OPEL.
Garnitura de la difuzor este dintr-un burete ordinar, coroborat cu cablul de la difuzor pe care se scurge apa foarte elegant pe membrana difuzorului, apoi pe garnitura acestuia si in continuare pe prag.Daca ar fi pus cablul mai lung (dar asta costa!), apa s-ar fi scurs pe unde trebuie.
Garnitura de la difuzor este dintr-un burete ordinar, coroborat cu cablul de la difuzor pe care se scurge apa foarte elegant pe membrana difuzorului, apoi pe garnitura acestuia si in continuare pe prag.Daca ar fi pus cablul mai lung (dar asta costa!), apa s-ar fi scurs pe unde trebuie.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
si eu m.am confruntat de 2 ori cu aceasta problema numai ca apare o mica diferenta la acest proces:
-plouat foarte tare si a tinut o zi si ceva = nimic, prag uscat.
-plouat tare, dupa un drum de 170 km = nimic.
-masina spalata la spalatorie omv si la cea de cartier = nimic
-plouat afara normal, a doua zi surpriza = apa pe prag. aici apare diferenta si anume, acea aa s.a infiltrat acolo numai atunci cand masina a fost inclinata, mai exact a fost putin ridicata de partea dreapta.
am facut investigatii...am impresia k acea apa provine din pricina condensului, cand veste vara, iar atunci cand ploua se racoreste putin afara deoarece boxa si inelul sunt de cauciuc sunt in stare foarte buna la mine
-plouat foarte tare si a tinut o zi si ceva = nimic, prag uscat.
-plouat tare, dupa un drum de 170 km = nimic.
-masina spalata la spalatorie omv si la cea de cartier = nimic
-plouat afara normal, a doua zi surpriza = apa pe prag. aici apare diferenta si anume, acea aa s.a infiltrat acolo numai atunci cand masina a fost inclinata, mai exact a fost putin ridicata de partea dreapta.
am facut investigatii...am impresia k acea apa provine din pricina condensului, cand veste vara, iar atunci cand ploua se racoreste putin afara deoarece boxa si inelul sunt de cauciuc sunt in stare foarte buna la mine
iri81
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
ocalinoiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
VIPER1981 a scris:Bun topic...foarte explicit...multumim...am si eu o problema de genul acesta...dar uneori am mai gasit apa prelinsa si la haion...acolo unde sa mai fie problema...luneta este lipita direct pe cadrul haionului...sa fie de la cheder?
Aceeaºi problemã am avut ºi eu, dar am rezolvat-o prin lipirea cu acelasi tip de silicon a mufei de legãturã (cea prin care trec ºi cablurile electrice) elasticã dintre haion si caroserie, care este situatã în partea superioarã.
Nu am foto sã ataºez, dar cred cã m-am fãcut înþeles.
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
mishunr01
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
CONFIRM garnitura boxelor si in anumite cazuri folia de etansare este de vina pentru apa de pe chedere, sau in cazul nefericit a apei in locul din spatele scaunelor.
Rezolvarea problemelor o gasiti detaliata de "cabera" si "89dam" , pentru aceasta le MULTUMESC
Atentie!
Tot din cauza apei in masina va pot spune ca mai pot aparea urmatoarele probleme:
- se aprind luminile de avarie (explicatie - din cauza umiditatii ricate in masina butonul de avarie se cupleaza, acesta nefiind unul mecanic )
- nu se mai aprinde bordul
Rezolvarea problemelor o gasiti detaliata de "cabera" si "89dam" , pentru aceasta le MULTUMESC
Atentie!
Tot din cauza apei in masina va pot spune ca mai pot aparea urmatoarele probleme:
- se aprind luminile de avarie (explicatie - din cauza umiditatii ricate in masina butonul de avarie se cupleaza, acesta nefiind unul mecanic )
- nu se mai aprinde bordul
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
gpower
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut.
Avand apa pe praguri care ulterior a patruns pe interiorul pragului ajungand peste pres am desfacut si eu fata de usa , boxa avea acea garnitura uzata pe partea de jos si intradevar era umeda. Am pus silicon pe toata suprafata garnituri si am mai lipit si acea folie de pe suprafata usi, avea unele zone unde era dezlipita. Tot odata as vrea sa va intreb unde pot gasii acele cleme de plastic (atat cele prin apasare cat si cele care sunt suport pentru surub).
Mutumesc .
Avand apa pe praguri care ulterior a patruns pe interiorul pragului ajungand peste pres am desfacut si eu fata de usa , boxa avea acea garnitura uzata pe partea de jos si intradevar era umeda. Am pus silicon pe toata suprafata garnituri si am mai lipit si acea folie de pe suprafata usi, avea unele zone unde era dezlipita. Tot odata as vrea sa va intreb unde pot gasii acele cleme de plastic (atat cele prin apasare cat si cele care sunt suport pentru surub).
Mutumesc .