Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De ce luati lucrurile personale,eu am facut referiri la modul general, cand am raspuns aici,gandul m-a dus la un grup de oameni ci nu la una ,doua persoane. Wink

Alegerea este a fiecaruia. Very Happy
Skip ads

  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, Departe. Cred ca totusi imi cumpar si eu husa pentru baterie, cand voi gasi una la un pret acceptabil. eu personal sunt de acord ca e bine sa demontezi bateria o data pe an, si sa cureti mizeria de sub ea, doar ca mi se pare o operatie foarte delicata. Am facut doar o data operatia asta si deabia am reusit sa montez la loc chederul de sub parbriz... si de fapt, doar pe jumatate l-am pus corect, ca nu s-a mai lipit ca lumea de geam... Sad Si mai am o intrebare, pentru cei care spun ca nu e nevoie de husa la baterie. Daca NU e nevoie de husa la baterie, de ce la Astra exista husa la baterie ? Smile
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
domnul moderator e suparat pentru postarea mea gresita, a uitat ca omul din greseli invata si ca dumnealui nu s-a nascut invatat sau perfect
Insa ne invata sa punem vasilina pentru a nu mai rugini. ....Sa nu faceti tampenia aceasta,va rugini si mai repede desi prima idee care iti vine in minte este aceea ca vasilina si apa "nu se plan deloc".Mai repede cumparati ceva cauciucat gen insonorizant sau antifon. ...
  • ibn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Domnilor, vreau sa va aduc la cunostinta ca a mea Corsa 1.3CDTI fabricata in 2005 si in posesia mea din 2008 are bateria originala OPEL si astazi si merge perfect si am controlat nu are rugina la suport, nefiind imbracata. Probabil ca e mai destept imperialistul decit noi de nu i-a pus nici un fel de husa la baterie. Din cite gindesc eu o conditie este ca bateria sa fie fara intretinere ca asta originala si atunci probabil ca nu o sa arunce electrolit sau gaze afara cum faceau cele obisnuite. Asadar atentie ce fel de baterii montati pe masina. (daca nu considera necesar, nu se obosea imperialistul sa inventeze si sa produca bateria fara intretinere). Asadar o baterie capsulata fara intretinere ar trebui cel putin teoretic sa nu creeze probleme cu rugina sau altele chiar daca este neimbracata. La Astra, Citroen C4 si probabil si altele au avut imperialistii motive serioase de au imbracat bateriile. Sarbatori fericite tuturor!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Casspy ,daca doriti, as dori pentru o luna sa treceti dumneavoastra in locul meu ca si moderator, sa vedeti cum este, dar sa fiti unul silitor,daca mesajul meu a deranjat inseamna ca a avut efectul scontat si asta este bine,oricum, cine este baiat destept ,intelege ce am vrut sa spun eu cu unsoarea sub baterie,este ceva tipic romanesc ,asa cum faceam cu Dacia inainte de iarna, bagam in ea tot felul de preparate romanesti, ulei ars amestecat cu ce te miri ce, numai sa tina domne, pragurile si fetele de usi,ma rog se pare ca cei din Prahova sunt foarte sensibili cand vine vorba de atentionari din partea moderatorilor,domnule draga hai sa lasam atacurile deoparte si sa vedem partea clara a lucrurilor,daca ati gresit ar fi bine sa stiti a suporta si responsabilitatea greselii respective,oare de ce tind sa cred ,ca nu veti invata chiar nimic din ce va spun eu acuma in acest mesaj,va doresc sa aveti o zi buna in continuare.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cursul apei peste baterie nu afecteaza absolut cu nimica sistemul de functionare a masinii. Ca ai rugina un jurul bateriei, cu siguranta sunt de la alte efecte. La capitolul husa peste baterie, este egal cu 0, si multi se gandesc la fatul ca izoleaza...ce anume izoleaza?...tine temperatura deoparte de baterie? ( gresit ). Acele huse nu sunt decat pentru anumiti acumulatori si nu lucreaza decat ca inertie termica.
Cand o sa lucrati in developement atunci o sa intelegeti de ce unele lucruri par absurde in constructia unei masini. Lasati-le asa cum au fost gandite de cei de care au lucrat si lucreaza pt. Opel.
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu am pus o bucata de plexiglas deasupra bateriei -->> apa nu mai curge pe borne, dar in mers plexiglasul in contact cu grila de deasupra fac un zgomot enervant rau. Inca mai caut solutii
  • azeez

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Amplasarea bateriei la Corsa C este clar una defectuasa si ar putea fi in compromis legat de spatiu, pana la urma nu este o masina compacta-mica si la un pret accesibil. Producatorul s-a gandit ca o eventuala schimbare ar bateriei ar trebui facuta in service, la 19-21 grade, unde nu exista acumulari de zapada si cu chei / sprayuri degripante etc.
Cel putin asa ar trebui sa fac eu care am ramas fara curent in baterie, nu o pot porni cu cabluri si nici nu pot scoate bateria pentru ca surubul de prindere e gripat, la care oricum am ajuns dupa "sapat" in zapada si spart gheata.
  • mowgly benzinarul

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Galati
  • Masina: Combo 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
chiar zilele trecute am facut ceva operatiuni in zona.de mentionat ca trebuie lucrat cu ceva atentie si la temperaturi care nu afecteaza plasticul care devine casant.am umblat pentru a schimba fitru de polen si asa a inceput distractia.am demontat cutia in care vine filtru. am spalat carcasa respectiva si suportul de sub baterie.toata zona curatata ,spalata si uscata.am dat toate suruburile cu vaselina grafitata.acum nu stiu cat de recomandata este.de mentionat ca chiar a meritat gasind multa mizerie si frunze.tot in zona sunt si gurile de scurgere a apei ,loc unde se curata.referitor la apa sau zapada se aduna ceva acolo dar parerile sunt impartite.spor la treaba si drumuri bune.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
O vaselina rezistenta la apa previne griparea acelui surub, mai ales daca se repeta operatia la fiecare schimbare a filtrului de polen.
  • nightwish

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ibn a scris:Domnilor, vreau sa va aduc la cunostinta ca a mea Corsa 1.3CDTI fabricata in 2005 si in posesia mea din 2008 are bateria originala OPEL si astazi si merge perfect si am controlat nu are rugina la suport, nefiind imbracata. Probabil ca e mai destept imperialistul decit noi de nu i-a pus nici un fel de husa la baterie. Din cite gindesc eu o conditie este ca bateria sa fie fara intretinere ca asta originala si atunci probabil ca nu o sa arunce electrolit sau gaze afara cum faceau cele obisnuite. Asadar atentie ce fel de baterii montati pe masina. (daca nu considera necesar, nu se obosea imperialistul sa inventeze si sa produca bateria fara intretinere). Asadar o baterie capsulata fara intretinere ar trebui cel putin teoretic sa nu creeze probleme cu rugina sau altele chiar daca este neimbracata. La Astra, Citroen C4 si probabil si altele au avut imperialistii motive serioase de au imbracat bateriile. Sarbatori fericite tuturor!

Corsa C z10xe al sotiei e fabricat in 2000(cablaje cu eticheta made in romania an 2000 ), iesita in acte 2001 si are bateria originala opel(fara intretinere).A dat semne de oboseala iarna asta cand a uitat luminile de drum aprinse dupa un acrosaj si a plecat cu curent de la hyundaiul meu si cat a stat nepornita in service au pus-o aia putin pe redresor.Pentru ca pleaca aproape zilnic cu ea acum o ia la sfert si la -25 grade de afara.Vara asta cred ca scapa dar iarna ce vine...caut inlocuitoare.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La corsa mea e CU intretinere...tot originala, din 2000-2001...are dopuri prin care am mai completat cu apa distilata... E editie spaniola..si corsa si acumulatorul.
  • alecu26

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutari,sper ca postez bine.am o corsa c 2001,1.2 benzina.astazi am plecat de dimineata cu masina pe ploaie si dupa 5 minute de mers am observat ca sa aprins becul de la frana de mana iar dupa ceva timp turometrul era la 0 dar motorul functiona.cum am apasat acceleratia sa redresat si turometrul iar acel bec de la frana de mana am tras putin de maneta si a disparut.acel bec mi sa mai aprins dupa scurt timp si la fel il stingeam(tras frana de mana si disparea).turometrul nu a mai facut probleme.stie cineva de la ce sa fie?multumesc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tinand cont de topicul in care a postat, cu certitudine ti-a curs apa pe acumulator
  • alecu26

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am tot cautat sa postez unde trebuie si chiar nu exista asa probleme,multumesc.astept si alte pareri mai putin ironice.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
n-ai gasit nimic, asa-i?
inseamna ca astea s-au postat azi, in ultimele ~15 minute
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=25019
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11679
  • alecu26

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
io intreb de mere tu imi oferi struguri.Smile mersi oricum,stima
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La prima corsa, m-a tinut bateria originala 11 ani, deci care e problema daca o ploua si o ninge? Very Happy
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nici una, apa de ploaie nu e conductiva electric suficient cat sa produca probleme. Poate ceva coroziune la borne, da nici atunci, mai bine se curata cu apa.
  • serpalau

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2009

  • Mesaj Privat
alecu26 a scris:Salutari,sper ca postez bine.am o corsa c 2001,1.2 benzina.astazi am plecat de dimineata cu masina pe ploaie si dupa 5 minute de mers am observat ca sa aprins becul de la frana de mana iar dupa ceva timp turometrul era la 0 dar motorul functiona.cum am apasat acceleratia sa redresat si turometrul iar acel bec de la frana de mana am tras putin de maneta si a disparut.acel bec mi sa mai aprins dupa scurt timp si la fel il stingeam(tras frana de mana si disparea).turometrul nu a mai facut probleme.stie cineva de la ce sa fie?multumesc

In sfarsit dau de cineva cu aceeasi problema!io am o corsa c 17dti 2002,iar la mine se afla din 2007,am luat-o din Italia!
Problema cu"cazutul"acelor indicatoare si aprinsul becului de frana de stationare,am avut-o de cand am luat masina,adica am mers 5 ani cu pumni in sau sub bord,m-am interesat pe la electricieni auto si fara sa o desfaca imi ziceau ca e "dus"bordu' si ca ma costa vreo 2000 de lei...bineiteles ca nu credeam asta,deoarece la mine se intampla mai mult cand luam cate-o groapa,deci clar era un contact imperfect.
Acum 2 sapt m-am apucat frumos si am dat bordu' jos,nu i-am facut absolut nimic,doar l-am"infipt"si l-am scos din acea mufa de cateva ori si neavand un spraycontact,am dat putin cu compresorul in mufa si gata.L-am montat la loc iar de atunci nu mai imi face acea problema.
E vorba doar de acea mufa care nu face contact cum trebuie.
Atentie:daca opresti masina in acel moment,nu-ti mai porneste(decat cu pumni...in bord,pana face contact cum trebuie,io am patit-o)
Cat despre baterie,tot originala este si a mea(10 ani),a plouat-o si-a nins-o de a gasit-o...,nu mai inventati tot felul de protectii,credeti ca nemtii nu au testat acest lucru inainte sa o scoata pe piata!?
Bafta multa corsarilor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR