Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cu ce te deranjeaza daca dai si pompa jos , nu sunt decat 4 suruburi.
Skip ads

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare! stau bine(pe scaun). Probleme cu pornirea nu mai am, dar problemele mele se legau mai tare de duze(alea nu mai pulverizau si se descarcau injectoarele, se depresuriza sistemul de injectie din cauza lor). Mi se pare ca se pot schimba semeringurile si fara sa dai pompa de vacum jos(dar nu sunt sigur de asta). Oricum daca dai axa cu came jos, chiar pompa de vacum sta in calea fericirii tale?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
se poate da axa cu came jos fara sa dai pompa de vacum jos ,DAR axa cu came se pune la punct cu pompa de vid jos. adica in spatele pompei axa are canalul care angreneaza pompa de vacum si o gaura care tre sa fie perfect in sus in momentul cind strangi pinionul lantului de distributie cu tubulara de 19 si cu fixa de 27 tii de hexagonul axei cu came fix ,este in partea stanga a axei
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Vreau sa demontez si eu injectoarele ca sa schimb oringurile, dar am cateva intrebari:

-Din cauza oringurilor e posibil sa intre motorina in baia de ulei? Cineva a patit chestia asta si a schimbat oringurile (cu mana lui) si-a zis ca s-a rezolvat.
-Cum o pun la punct? Ai un fisier ceva? Am vazut c-ai recomandat un manual.
-Oringurile unde le gasesc si la ce pret?

Merci!
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Oringurile le gasesti la orice magazin de piese auto si sunt cam 35 RON/buc.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit un GM la 7 lei la cei de la EDS. O fii bun/original?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hmm mai sus am gresit ce vrei tu sa schimbi sunt semeringuri , oringurile intradevar sunt 5-7 lei dar tu ce vrei sa schimbi sunt semeringurile.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Semeringuri? Am mai citit prin unele discutii ca de la oringuri e. Si ala de a desfacut motorul oringuri a zis.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
oringurile sunt cele de cupru care vin montate in capul injectorului(duzei) iar semeringurile vin montate intre talpa injectorului si injector.
dupa cum banuiesc ca stii la y20dth injectoarele sunt formate din doua parti : talpa injectorului si injectorul propriu zis
trebuie sa schimbi semeringurile daca iti intra motorina in ulei, nu ai inca probleme cu pornirea ?
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Niciodata nu s-a dezamorsat.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
HELOO. dragi colegi Opelisti. Sa na intelegem, ''kraski'' ,seibile de cupru sunt pur si simplu seibi de cupru,sau seibi de foc. se schimba DOAR daca umbli la injectoare,sau nu le schimbi...le decalesti.(se pun cele 4 seibi pe o sarma mai tare, se inrosesc la foc si apoi se baga imediat in apa rece)
ORINGURI sunt inele-le de cauciuc intarite cu inel de table si se monteaza in partea superioare a injectorului si talpa de alimentare a injectorului( acestea se schimba regulat la un anumit nr. de km. sau la o anumita perioada deoarece sunt din cauciuc care cu timpul inbatraneste si nu mai etanseasa, si de regula baga ulei in motorina si dezamorseaza pompa de injectie)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si as mai completa Costi ca O-ringuri sunt si la capatul talpii injectorului spre iesirea din chiuloasa si are rol de etansarea sa nu iasa uleiul si nimic mai mult.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Exista vreun tutorial ”home made” de schimbare a o-ringurilor la y 20dth? A facut cine aceasta operatiune de unul singur?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cam mare confuzia de termeni pe aici. Eu am aceasta problema cu imixtiunea uleiului in motorina, datorata decalibrarii sau uzurii acestor simeringuri, care nu sunt decat niste inele de metal pe care s-a turnat cauciuc. Motorul 2.0 si cel de2.2 sunt motoare proiectate de bmw, nu fac parte din gandirea si conceptia gm. In alta ordine de ideii , eu am un tutorial la care lucrez sa ii fac traducerea in care se prezinta pas cu pas demontarea si montarea acestor simeringuri de etansare. Il voi posta la timpul potrivit pe forum.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca e gandit de BMW de ce trage ca un OPEL?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
De fapt ala de 2.5 de pe omega ar fi proiectat de catre BMW. Eu nu am auzit ca si astea de 2.0 ar avea ceva de la bmw in ele.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ce e cu poza de la avatar crasy22?
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Cam mare confuzia de termeni pe aici. Eu am aceasta problema cu imixtiunea uleiului in motorina, datorata decalibrarii sau uzurii acestor simeringuri, care nu sunt decat niste inele de metal pe care s-a turnat cauciuc. Motorul 2.0 si cel de2.2 sunt motoare proiectate de bmw, nu fac parte din gandirea si conceptia gm. In alta ordine de ideii , eu am un tutorial la care lucrez sa ii fac traducerea in care se prezinta pas cu pas demontarea si montarea acestor simeringuri de etansare. Il voi posta la timpul potrivit pe forum.
Daca e in engleza lasa-ne si noua un link.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mariusapostol87 a scris:daca e gandit de BMW de ce trage ca un OPEL?

Pentru ca este opel. Daca ti-a facut cineva lucrarea de diploma nu inseamna neaparat ca esti expert....au cerut un motor fiabil si de caliate si asta au primit. Eu am mai scris pe acest forum, pentru cine a inteles si vrea sa priceapa. Masinile astea au fost impecabile mai bine de 100k. La combustibili pe xare ii avem, drumurile si conditile de trafic, este de inteles problemele pe care le dezvolta. Uite-te la modelele acestea noi ce durata de viata au....basca produsele pentru europa de est sau lumea a III.
  • danny71

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Detin un opel Signum din 2003 cu motor Y20DTH. De ceva timp am observat ca a crescut nivelul de ulei iar masina scoate la accelerari bruste fum negru. Uleiul l-am schimbat in aprilie. Nivelul este peste cel maxim.
Dimineata, pe vremea asta, motorul este mai zgomotos ca inainte pana se incalzeste. Nu sunt probleme cu pornirea.
De cativa ani masina o folosesc doar la sfarsit de saptamana cand ajung acasa. O data la doua luni fac un drum SB - B si retur.

Ce e de facut?
Care ar putea fi problemele? Injectoarele? Semeringurile acestora?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR