- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu vectra mea, de saptamana trecuta a aparut aceasta problema. Mi se opreste in mers. Nu conteaza cu ce viteza merg, cat e motorul de turat sau in ce treapta de viteza este, se opreste pur si simplu. Mi s-a intamplat asta de 4 ori in 20km, megream 2-3km si se oprea. Daca luam contactul si il puneam dupa ce se stingeau martorii incepea motorul cu cheita sa se aprinda intermitent, in perioada asta nu pornea sub nici o forma. Daca stateam cu cheia scoasa din contact 5-10minute si apoi puneam iar contactul, nu se mai aprindea intermitent motorul cu cheita si pornea, mergea putin si iar facea aceeasi faza. Am chemat pe cineva la mine si mi-a pus testerul pe ea. In prima faza mi-a zis ca as avea probleme cu clapeta de acceleratie dupa care mi-a spus: "ECU e defect". Vreau si eu niste opinii daca se poate de la forumistii mai priceputi, credeti ca dau banii degeaba daca iau alt ECU? Daca se pricepe cineva sa-mi scrie si il trimit sa mi-l verifice, eventual sa mi-l repare daca e defrect.
Mentionez ca am si eu un tester made in china si de cand am masina daca incerc sa citesc anumite valori cand este motorul oprit imi spune: timp de citire depasit sau probleme de comunicare cu ECU, ECU nu raspunde, chestii de genu. Daca motorul este pornit imi citeste valorile normal si imi da decat o eroare MIL nu este prezent sau indicator de erori nu functioneaza. Acum dupa faza cu opritul in mers imi apar mai multe erori, majoritatea legate de clapeta de acceleratie, le sterg dupacare nu-mi mai da erori cat timp merge motorul, dupa ce se opreste imi apar iar.
Sper ca am relatat cat de cat pe inteles problema si astept parerile voastre.
Multumesc mult.
Am si eu o problema cu vectra mea, de saptamana trecuta a aparut aceasta problema. Mi se opreste in mers. Nu conteaza cu ce viteza merg, cat e motorul de turat sau in ce treapta de viteza este, se opreste pur si simplu. Mi s-a intamplat asta de 4 ori in 20km, megream 2-3km si se oprea. Daca luam contactul si il puneam dupa ce se stingeau martorii incepea motorul cu cheita sa se aprinda intermitent, in perioada asta nu pornea sub nici o forma. Daca stateam cu cheia scoasa din contact 5-10minute si apoi puneam iar contactul, nu se mai aprindea intermitent motorul cu cheita si pornea, mergea putin si iar facea aceeasi faza. Am chemat pe cineva la mine si mi-a pus testerul pe ea. In prima faza mi-a zis ca as avea probleme cu clapeta de acceleratie dupa care mi-a spus: "ECU e defect". Vreau si eu niste opinii daca se poate de la forumistii mai priceputi, credeti ca dau banii degeaba daca iau alt ECU? Daca se pricepe cineva sa-mi scrie si il trimit sa mi-l verifice, eventual sa mi-l repare daca e defrect.
Mentionez ca am si eu un tester made in china si de cand am masina daca incerc sa citesc anumite valori cand este motorul oprit imi spune: timp de citire depasit sau probleme de comunicare cu ECU, ECU nu raspunde, chestii de genu. Daca motorul este pornit imi citeste valorile normal si imi da decat o eroare MIL nu este prezent sau indicator de erori nu functioneaza. Acum dupa faza cu opritul in mers imi apar mai multe erori, majoritatea legate de clapeta de acceleratie, le sterg dupacare nu-mi mai da erori cat timp merge motorul, dupa ce se opreste imi apar iar.
Sper ca am relatat cat de cat pe inteles problema si astept parerile voastre.
Multumesc mult.
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
eu am patit in felul urmator, se oprea la fel ca la tine . am puso pe test si nu a dat nimic nimic si ma intrebat persoana care mia facuttestu de unde alimentez, si iam raspuns ca de la mol. si ma rugat sa schimb benzinaria, de cand am schimbato(rompetrol) nu se mai opreste . sfatul meu este fai un test , vezi ce da. ca la fel de bine poate fi de la egr , si daca nu da nimic schimba benzinaria, bafta
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Duc azi ECU la cineva sa mi-l verifice. Revin dupa ce am un raspuns. Nu am sesizat nici un ticait la motor cand palpaie MIL. Si nu cred sa fie de la alternator pt ca am lasat masina o saptamana si ceva fara sa o pornesc si ieri i-am dat o cheie si a pornit imediat, nu pare sa nu aiba curent in baterie. Ieri a mers cam 7-8 minute pe loc, in parcare, dupa care iar a murit si s-a aprins indicatorul cu cheita. Acum daca ma duc sa-i dau o cheie iar porneste imediat, dar se opreste dupa cateva minute.
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am pus testerul pe ea si imi da urmatoarele coduri:
Numãrul codurilor: 9
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Nu este prezent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
P1550 - Clapeta electronicã - control sarcinã (numai control aprindere)
(04) - Nu este prezent
P1122 - Senzor 2 pedala de acceleratie - semnal mic
(02) - Nu este prezent
P1612 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
P1526 - Poziþia clapetei - nu este adaptatã
(0 - Nu este prezent
P0650 - Circuit pentru martor de defecte (MI) - întrerupt
(04) - Nu este prezent
Am observat ca dupa ce pornesc motorul mi se incalzaste fff tare un fir care vine pe plusul de la baterie. Nu stiu sigur de unde vine dar e posibil sa fie de la alternator. Se poate ca toate problemele sa fie de la asta?
Numãrul codurilor: 9
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Nu este prezent
P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
P1550 - Clapeta electronicã - control sarcinã (numai control aprindere)
(04) - Nu este prezent
P1122 - Senzor 2 pedala de acceleratie - semnal mic
(02) - Nu este prezent
P1612 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent
P1526 - Poziþia clapetei - nu este adaptatã
(0 - Nu este prezent
P0650 - Circuit pentru martor de defecte (MI) - întrerupt
(04) - Nu este prezent
Am observat ca dupa ce pornesc motorul mi se incalzaste fff tare un fir care vine pe plusul de la baterie. Nu stiu sigur de unde vine dar e posibil sa fie de la alternator. Se poate ca toate problemele sa fie de la asta?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am fost cu ea la un electrician si mi-a alamit cablurile de la baterie pt ca el a zis ca in rest e ok, alternatorul incarca. Acum nu se mai incalzeste nimic dar problema a ramas aceeasi, dupa cateva minute se opreste. Electricianul respectiv mi-a zis ca e posibil ca asta sa fi aparut din cauza firelor de la baterie care nu aveau contact bun si se poate ca alternatorul in loc sa bage curentul in baterie il baga pe instalatie, fapt care a condus in timp la aceasta problema.
Azi mi-a mai spus cineva ca a avut aceeasi peoblema cu un astra si ca la el a fost de la aprindere, respectiv bobina de inductie care se incingea f tare si se operea dupa ceva timp. Maine Abia marti m-a programat cineva care se spune pe aici pe la Tgv ca ar fi meserias bun, pana atunci stau si ma uit la ea.
Astept in continuare parerile voastre.
Azi mi-a mai spus cineva ca a avut aceeasi peoblema cu un astra si ca la el a fost de la aprindere, respectiv bobina de inductie care se incingea f tare si se operea dupa ceva timp. Maine Abia marti m-a programat cineva care se spune pe aici pe la Tgv ca ar fi meserias bun, pana atunci stau si ma uit la ea.
Astept in continuare parerile voastre.
- marica_daniel
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jun 2012
- Vectra 1986 Z18SE
- Dolj
marica_daniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1986 Z18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2012
- Mesaj Privat
parerea mea: am vectra 1.8 din 96. anul trecut am avut aceleasi probleme. am dus-o in service dar am primit vreo 3-4 pareri si nu siam ce sa fac. asa ca m-am suparat si am zis ca eu am luat-o , eu o stric! am dus-o acasa si in fata blocului am ridicat capota. si am zis ca desfac pe rand cate ceva sa verific, ca e fier nu corp menesc. asa ca am dat jos toata tubulatura de la filtru de aer. am luat un spray de curatat si am suflat pe tub, peste sonda de temperatura aer , peste debitmetru, peste tot! curgea negreala! cand le-am pus la loc, surpriza! mergea motorul ca uns. de atunci e super ok motorul, fara nici o oprire. mai incearca sa verifici si fisele de bujii, iti poate fura curent la trecerea prin capacul de culbutori. bafta.
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Domnul Daniel, sa traiesti 1000 de ani si tu si familia ta, sa-ti mearga motorul 2000000km fara reparatii. Azi am desfacut ce ai zis tu mai sus, am curatat tot cu spray, le-am pus la loc si merge masina ca noua. Am tinut-o o ora pornita, pe urma am facut si cateva ture cu ea prin cartier si nu am mai avut probleme. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca era cat pe ce sa-mi iau ECU si ma mai saracea de cateva milioane si nici nu rezolvam. Sa aveti drumuri bune cu toti si fara reparatii.
- marica_daniel
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jun 2012
- Vectra 1986 Z18SE
- Dolj
marica_daniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1986 Z18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ionitamihai1975
- *
- 1 mesaje
- din 07 Jun 2012
- Astra 2004 z16xe
- Bucuresti
ionitamihai1975
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
@katabxp : ti-au disparut si erorile legate de IMO P1612, 1613 si P0650 ? Nu prea vad legatura dar intreb.
z18xe chiar nu are EGR ? Nu se infunda catalizatorul mai repede ?
@ionitamihai1975 : tre sa iei in calcul ca poate fi si ECU defect, totusi fiind din 2004 eu zic ca sansele scad ( cele din 2001 zic eu ca sunt cele mai predispuse ). Alte cauze pot fi pedala stricata, traseu pedala - ecu intrerupt, throttle infundat (gasesti tutorial pe forum de curat throttle)
z18xe chiar nu are EGR ? Nu se infunda catalizatorul mai repede ?
@ionitamihai1975 : tre sa iei in calcul ca poate fi si ECU defect, totusi fiind din 2004 eu zic ca sansele scad ( cele din 2001 zic eu ca sunt cele mai predispuse ). Alte cauze pot fi pedala stricata, traseu pedala - ecu intrerupt, throttle infundat (gasesti tutorial pe forum de curat throttle)
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Chiar nu are EGR! Nu are de ce sa se-nfunde catalizatorul, pentru ca asa e gandit motorul. Daca functioneaza in parametri lui nu are de ce!
De exemplu motorul meu functioneaza perfect (da Domnul asa sa fie cat mai mult timp), exemplu ai si aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1388564 , esapament curat!
De exemplu motorul meu functioneaza perfect (da Domnul asa sa fie cat mai mult timp), exemplu ai si aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1388564 , esapament curat!
- katabxp
- OP
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
mihaiadrian a scris:@katabxp : ti-au disparut si erorile legate de IMO P1612, 1613 si P0650 ? Nu prea vad legatura dar intreb.
z18xe chiar nu are EGR ? Nu se infunda catalizatorul mai repede ?
@ionitamihai1975 : tre sa iei in calcul ca poate fi si ECU defect, totusi fiind din 2004 eu zic ca sansele scad ( cele din 2001 zic eu ca sunt cele mai predispuse ). Alte cauze pot fi pedala stricata, traseu pedala - ecu intrerupt, throttle infundat (gasesti tutorial pe forum de curat throttle)
z18xe chiar nu are EGR ? Nu se infunda catalizatorul mai repede ?
@ionitamihai1975 : tre sa iei in calcul ca poate fi si ECU defect, totusi fiind din 2004 eu zic ca sansele scad ( cele din 2001 zic eu ca sunt cele mai predispuse ). Alte cauze pot fi pedala stricata, traseu pedala - ecu intrerupt, throttle infundat (gasesti tutorial pe forum de curat throttle)
Dupa ce am inlocuit releele respective mi-au disparut toate erorile, mai putin porcaria aia cu: B3059 Present
( 0 ) No Engine Request Received pe care eu otraduc ca fiind vorba de faptul ca imo trimite un semnal catre ecu motor si acesta nu ii trimite raspuns sau daca ii trimite nu-l sesizeaza el. Nu mai stiu ce sa fac.
21_maga
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2012
- Mesaj Privat