Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Salut,
Am o corsa c din 2004 cu climatronic.
Incepand de azi, la oprirea motorului aeroterma din habitaclu ramane pornita. Indiferent de treapta pe care o setez pe comanda climatronicului ea se invarte cu aceeasi turatie, care este una intermediara, adica nici minima nici maxima.
Uneori, la 5-10 minute dupa oprirea motorului se opreste si ventilatorul, dar de cele mai multe ori nu.
Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa deconectez mufa de alimentare a aerotermei ca sa nu raman fara baterie.
Poate cineva sa-mi recomande ce sa verific? S-a lovit cineva de problema aceasta?
Multumesc!


Am inlocuit senzorul climatronic, l-am luat de pe o omega, are acelasi cod.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ma crezi ca nu merita ?
Vezi pe la tutoriale cum a fost pe Astra G, cam asa ceva...


Cu 500-1000 euro diferenta, vinzi pe asta si iei alta dotata din fabrica. Si pe mine ma bate gandul sa dau corsa (3 usi, no ABS, no AC) pe alta cu 5 usi, ABS si AC. Numa un mic impediment treba sa depasesc...1000-1500 euro Smile
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit langa motor o bucata de furtun, iar dupa cod, neamtul spune ca e de la aerul conditionat.
Rog pe cineva care stie unde se pune sa scrie aici deoarece dupa forma si dupa un canal pe interiorul furtunului ma gandesc ca se monteaza intr-o singura pozitie. M-am tot uitat pe la circuit dar nu am gasit loc pt. asa ceva.


Si ca sa nu mai deschid o alta discutie, tot aici va intreb, cum se ia jos tamburul ca sa verific sabotii, deoarece pentru atata lucru nu-mi place ideea de service. Daca conteaza, are ABS.


Da, stiu... arata tare urat tamburul.




Domnule draga, astazi am mutat eu unde trebuie acest subiect,nu stiu de ce trebuie sa va atrag atentia pentru acest aspect in mod normal as da suspendare directa avand in vedere cat de activ sunteti pe forum,dar avand in vedere ca treaba a fost pe jumatate facuta corect,nu am sa va aplic acest lucru,dar aveti si tineti minte sa deschideti subiecte cu titlu si descrieri cat mai corecte si in trendul sectiunii respective ,in cazul nostru Corsa si folositi cautarea,multumesc pentru intelegere.
edit by StefanTolos

3/24/2012 7:58:24 PM
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Este de la gura de scurgere a condensului (clima). Scurgerea o gasesti sub masina, aproape de caseta de directie, undeva sub consola centrala. Atentie: sunt sanse ca "buzele" de scurgere sa se "lipeasca" si toata apa de la condens sa se scurga in masina.

Cu placere.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, colegii. Multumesc si moderatorului pentru moderare cu o mica exceptie: "furtun drenaj aer conditionat" este destul de explicit. In rest... da, e vina mea.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Va cer tuturor posesorilor de Corsa C un sfat in legatura cu aerul conditionat. Doresc sa pun pe masina mea (Corsa C, 2002, y 1.7 di, motor y17dtl) instalatie de ac. Sunt interesat sa o achizitionez din dezmembrari si vazand preturile de pe forum 300-400 euro instalatia completa, nu mi se pare exagerat de mult. As dori sa stiu de la ce alta masina pot lua instalatia de ac, ca sa se potriveasca la fix si fara sa mai fac eu alte modificari?
Ma gandesc, ca motoarele pe benzina fiind diferite de cele diesel, furtunurile si racordurile sunt diferite si deci nu se prea potrivesc la mine. Ce-mi vine in minte ar fi motorul y17dti, care ca si constructie e asemanator cu al meu.

Bineinteles ca vor fi forumistii care vor spune ca nu se merita dar pana acum nu am avut probleme cu ea ca sa o schimb cu alta cu ac.
Multumesc si contez pe sprijinul vostru.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De pe alta masina difera multe, trebuie numai Corsa C Y17DT
  • adinag

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
bun. ramane y17dt. ce trebuie sa iau? incepand de la partile de interior pana la cele din camera motor.
interior:
-panou comanda cu 3 butoane(doar asta i-mi vine in minte)
-

camera motor:
-compresor
-ventilator ac
-radiator ac(asta nu stiu daca exista sau ventilatorul ac se monteaza pe rad. de apa)
-conducte(de care si cate astept sa-mi spuneti voi)
-scurgere condens
-curea transmisie mai mare
-sigurante
-

va las pe voi sa mai completati ce mai stiti.
si totusi daca e sa gasesc de pe alta masina care din piesele instalatiei s-ar potrivi la mine?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Vezi aici ce piese exact ai nevoie.
Sansele sa ti se potriveasca 100% de pe alt model sunt aproape de 0. Eventual piesele, per cod dar nu instalatia in sine. Si nu stiu daca te incanta improvizatiile de tot felul.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
de la bun inceput- fara improvizatii. ori fac o treaba ca lumea ori nu o mai fac.
uitasem. mai pot lua instalatia de la y17dtl.
am vazut si trimiterea facuta de shiva. te ia durerea de cap. cel mai indicat cred ca ar fi sa iau cu mine pe cineva care se pricepe si sa ma ajute la demontare.
  • gerula74

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Cand tocmai erau cateva zile mai calduroase ,am zis sa pornesc si eu un pic aerul conditionat si ,surpriza , nu mai functioneaza Crying or Very sad
Mai exact, nu se mai aude cand se face cuplarea compresorului, si binenteles, nici ventilatorul nu porneste. La apasarea butonului de pronire a AC-ului motorul urca putin in turatii si revine la relatiul normal in cateva secunde.
De unde sa incep cu verificarile,ma poate ajuta cineva?
Este un Opel Corsa C -1,2 din 2001.
Nu am folosit AC-ul toata iarna iar in primavara am spalat motorul ca-mi intrase un soarece (mai mare) pe acolo si-si lasase excrementrele peste tot .
Multumesc.



Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

4/1/2012 10:28:52 PM


  • razvan_cj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
gerula74 .... am patit la fel, din cauza ca , de fraier, am cuplat AC la vreo 4500 rpm, fulia a patinat si mi s-a ars bobina de cuplare a compresorului . Bobina e in general legata "pe direct" la CORSA, nevand protectiile la supratemperatura.
O proba simpla : daca deschizi capota, vei vedea in dreptul compresorului si o mufa cu 2 fire (daca trebuie, o sa incerc sa fac si poze in sprijin). O desfaci, introduci un bec simplu sau pui voltmetrul, si apesi butonul AC. Daca becul se aprinde sau masori minim 12 V intre cele 2 fire, inseamna ca bobina este alimentata si mai mult ca sigur problema e bobina arsa.
Se poate remedia usor de niste meseriasi priceputi, ca si pret ... eu, la Adam in Cluj am platit 300 RON, cu tot cu golirea, verificarea si reumplerea instalatiei cu ulei si freon (trebuie sa iti dea jos compresorul ca sa inlocuiasca bobina cu totul).
De asemenea, incearca sa invarti compresorul cu mana libera, fara a incerca sa il cuplezi. Daca se misca relativ usor, e clar ambreiajul electromagnetic kaput, f probabil bobina. Daca nu misca, "e bai mare", e posibil sa fie calat mecanic, caz in care iti trebuie alt compresor.
PORNESTE AC SAPTAMANAL cate 1-2 min dupa remediere!
  • gerula74

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Intre timp am fost la un service si mi-au spus ca s-a scurs uleiul din compresor si din aceasta cauza nu mai porneste.
Sfatul lor a fost clar , alt compresor = 1000lei+ 200 montajul.
Acum caut o solutie de reparare pe care inca nu am gasit-o.
Am vazut eu ca-mi cam lasa pata de ulei sub masina dar am crezut ca este de la baia de ulei ,oricum vreau sa verific mai intai bobina cu metoda ta si daca bobina este ok trebuie sa caut un compresor la dezmembrari ca nu dau 1000lei pe unul nou.
Ca sa invarti compresorul cu mana nu trebuie sa dai jos cureaua?
Multam inca o data pentru raspuns..
  • razvanrms

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare ! De curand sunt fericitul proprietar al unui Opel Corsa C , 2 usi din 2005 . Am o mare problema cu sistemul de climatizare . Cand am luat masina nu mergea clima ( nu baga aer rece). De curand am schimbat radiator clima (nou) si am bagat freon in instalatie , dar fara succes. Sistemul tot nu "baga" aer rece. Tin sa va anunt ca nu am nici electro-ventilatorul , dar totusi la viteza mare trebuia sa vina aer rece. Astept raspunsuri in legatura cu problema mea si daca puteti sa-mi dati si o schema electrica a climatronicului poate gasesc vre-un defect. Va multumesc !



Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

5/7/2012 10:25:52 PM
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca nu ai electroventilatorul e normal sa nu mearga .
Cine-ti raceste radiatorul?
  • razvanrms

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Pai la viteza mai mare nu ar trebuie sa se raceasca si sa bage aer rece?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU vede ca nu ai ventilator si nu va cupla compresorul AC ca sa nu distruga instalatia, e desteapta masina ?
  • razvanrms

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ok , va multumesc . Acum ma duc sa-mi comand ventilatorul , si deseara revin cu un raspuns!
  • razvanrms

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu aceeasi problema , am cumaparat si ventilator pentru radiatorul de clima si problemele sunt aceleasi! Va reamintesc ca instalatie este plina cu freon , compresorul porneste dar nu baga aer rece . Ce ar trebuie sa mai verific ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR