Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Sal.de ceva timp din cind in cind se mai aprinde becul de la incarcare baterie si ala de alte pericole(rosii)si imi fileaza lumina in faruri,asta se intimpla cite odata asa din senin,am postat aici pe forum si am aflat k e posibil sa fie releul de incarcare,bun,am dat fuga la 1 service am cerut consultanta la 1 electrician, verifica ala masoara si constata:"nu are nimic"(20ron). merge brici dupa vreo doua zile din senin pe seara iar incepe sa fileze luminile sa se aprinda becurile mergind cu ea subturata au ramas aprinse Crying or Very sad speriat opresc motorul stau putin dupa care pornesc nu mai facea asa merg din nou subturat sa verific nimik mergea f bine nu fila lumina nu se aprindea nimik in bord bune toate ieri(a trecut o saptamina de atunci)incepe sa se aprinda din nou becul la baterie si cel de alte pericole dau fuga la al service explic 1-ui electrician problema si imi zice sa astept, opresc motorul si astept vreo10 min vine ala masoara teste,etc nimik cik toate merg belea plec cu el in masina merg cu ea subturat nimik, tipul spune ka creka era contact imperfect si spune ca ma costa 30ron,azi a inceput sa faca iar asa pt circa 3 min.am oprit pornit si mere calumea as vrea sa inprumut 1 releu desta vreo saptamina sa vad dak mai face asa si nu stiu unde se afla e cumva pe alternator?ka astia ma rupe de bani si nu face numik..
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Releul este in alternator, asa ca nu are cum sa fie imprumutat. Mai mult ca sigur ai probleme cu releul sau puntea. Si la mine a facut la fel si cand mergeam la electrician nu mai facea. Ia si tu un aparat de masura si cand mai face verifica curentul sa vezi cu cat incarca. Eu spun ca trebuie sa iei in vedere schimbarea puntii de diode si al releului cat mai curand.
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cit ma costa puntea de diode si releul?noi?dak merg asa se poate strica alt ceva inarfara de astea?faza e k nu face asa cind sint singur sau cind stau pe acasa spre exemplu ieri eram cu o gagika in masina si chiar dak aveam aparatul d masura la mine nu verificam Laughing
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
aaa... si am masurat in relantiu fara nici 1 consumator si indika 14-15 nu e cam mult?cu luminile(faza scurta) aprinse13-14 tin sa precizez ka in timp ce am efectuat aceste masuratori nu fila lumina in faruri sau se aprindea becul in bord
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Tensiunea normala trebuie sa fie intre 14 si 14,6.
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pam a scris:Tensiunea normala trebuie sa fie intre 14 si 14,6.


Asta inseamna ca la mine e defect releul?incarca mai mult?sau e defect aparatul de masura(as vrea io)?(nu cred e electronic)
  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La relanti 14.2 -14,4 V.
Cu faza lunga aprinsa 12,2-12,8 V.
Eu am avut asa ceva la vechiul meu Opel Ascona si am gasit papucii de la firele de la borna + oxidate si piulita de strangere slabita. Pune o saiba Grower daca nu ai asa ceva pus din fabrica, una plata peste papuci, curata papucii si strange bine piulita. Eventual mai pune si o contrapiulita ca se mai slabeste la vibratiile motorului.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Stie cineva cat costa un releu regulator si o punte de diode pentru un alternator la opel vectra A C18nz ? Imi poate da cineva o schema sa vad cum sa il desfac si sa le schimb ?


Multumesc
  • Ioani

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mocca a scris:Stie cineva cat costa un releu regulator si o punte de diode pentru un alternator la opel vectra A C18nz ? Imi poate da cineva o schema sa vad cum sa il desfac si sa le schimb ?


Multumesc



Salut. Si eu tot c18nz am, releu+manopera= 60




  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
hai sa iti zic si eu preturile,pentru ca le-am schimbat in ianuarie. puntea de diode + releu = 250 lei , manopera 100 lei.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mocca a scris:Stie cineva cat costa un releu regulator si o punte de diode pentru un alternator la opel vectra A C18nz ? Imi poate da cineva o schema sa vad cum sa il desfac si sa le schimb ?


Multumesc


gata..s-a rezolvat am schimbat releul care a costat 17lei si carbunii(cu tot cu suport ca l-am rupt? sau era fisurat) ca erau dusi care au costat 37 lei..manopera 0
  • SDaniel818

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut ,
Am si eu o problema cu vectra1.9 de 150cai.
De vreo 3saptamani fileaza luminile in bord si farurile dar de cateva zile a luato razna , dupa ce incep sa prind viteza se aude un releu pe sub torpedo ticaee si incep sa se stinga bordul cand fave face asa se aprind si farurile chiar daca sunt oprite ,practic da flasuri. Dar cand aprind proiectoarele si pornesc ventilatorul se opreste ticaitul raman luminle aprinse normal in bord dar tot fileaza lumina.cum opresc totul o ia de la capat.

Ma gandesc ca incarca prea mult si releul de protectie decupleaza.
Ce sa fac ? Un ajutor va rog.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR