Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:
nyky85 a scris:Vw golf 4. 25 de puncte la ocupanti, fata 10 puncte spate 15 puncte. Pietoni 17 puncte.
Opel astra g. 25 de puncte la ocupanti, fata 13 puncte spate 12 puncte. Pietoni 7 puncte.
La impactul care lam avut eu cu golful in spate, cred ca iesea cam urat daca eram cu o astra potrivit acestor teste.
La pietoni ce sa mai zic. Problema aici cred ca ar fi discurile frana spate echipare standard pe golf 4 fata de tamburi asta g.


Daca e s-o luam cum zici tu astra te-ar fi protejat mai bine la impactul frontal.....cat despre tamburi uite surpriza: a mea astra g din 2001 are discuri pe spate nu tamburi.
Eu am vrut doar sa subliniez ca vw nu e buricul pamantului la fel cum nici opel nu e.

Eu am spus echipare standard.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo, datorita functiei pe care a ocupat-o tata la Opel o perioada am condus cam toate modelele de Opel actuale.
Daca ma intrebi daca Astra e o masina mai buna decat Octavia, da, e o masina mai frumoasa si mai buna. Dar masinile se aleg si cu sufletul. Mie imi place conservatorismul si impresia de soliditate a Octaviei II facelift.
Noul Civic...In primul rand nu stiu daca a aparut un Civic mai nou decat cel de prin 2011. Nu imi place forma si nici bordul(probabil de la schimbator mi se trage). Nici nu am condus dar oricum nu mi-as lua datorita aspectului experior si interior.
A Classe in nici un caz datorita faptului ca nu suport monovolumele.
Dodo, daca vrei, eu sunt exemplu cumparatorului traditional. Mie nu imi trebuie ca o compacta sa fie wow sau sa aiba cine stie ce motor ca sa o iau. Daca singura masina pe care mi-as permite-o ar fi o compacta, mai importanta e impresia de soliditate si ca nu te lasa cand esti nevoit sa faci drumuri demne de o masina din clasa medie/mare.


Ultima modificare făcută de pirvu_daniel la Mar 20 Mar, 2012 9:50 pm, modificat de 3 ori în total
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Slash a scris:pirvu_daniel, simpatia e reciproca Very Happy
Nu e nevoie sa faci 1000 de modele doar sa fie la numar, sa dea bine la vanzari si sa fie placute la ochi, sa te incurci in ele, sa nu mai stii ce le direfentiaza si care-i treaba cu ele, sa creezi confuzie si zanzanie intre proprietari, tre sa faci una si buna !

Nyky85: Te mai intreb o data, unde ai prins tu 180 km/h ?
Exista G cu discuri pe spate, din ce stiu cele cu motoare mai mari de 1.6, respectiv 1,7 cdti, 2.0 dti, 2.2 dti, 1.8. 2.0 si 2.2 benzina.

180 km/h am prins pe un drum national intre Curtea de Arges si Campulung, am prins pe o denivelare, ma aruncat intr-o podisca de beton cu spatele dupa care pe camp.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din testele alea de siguranta oricum ai da-o ies cam egale(astra si golful) la punctaj doar ca una e mai buna pe spate si cealalta frontal.Nu am nimic cu VW,masini bune(au si ele defecte ca toate fiarele de altfel),dar nu suport conceptia de Romania despre ele gen: nu se compara cu Opel(eu le consider comparabile de-a binelea,sunt in concurenta continua) sau pretul 5000 de euro pe o masina de 10 ani sau mai dadusem de un tip la o intalnire locala care cerea pe un golf4 din 2006 - 6500 de euro - exagerat dupa parerea mea,in banii astia mai bine imi iau un H si daca si golful 4 e superior H-ului
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
nyky85 a scris:
mad2max a scris:
nyky85 a scris:Vw golf 4. 25 de puncte la ocupanti, fata 10 puncte spate 15 puncte. Pietoni 17 puncte.
Opel astra g. 25 de puncte la ocupanti, fata 13 puncte spate 12 puncte. Pietoni 7 puncte.
La impactul care lam avut eu cu golful in spate, cred ca iesea cam urat daca eram cu o astra potrivit acestor teste.
La pietoni ce sa mai zic. Problema aici cred ca ar fi discurile frana spate echipare standard pe golf 4 fata de tamburi asta g.


Daca e s-o luam cum zici tu astra te-ar fi protejat mai bine la impactul frontal.....cat despre tamburi uite surpriza: a mea astra g din 2001 are discuri pe spate nu tamburi.
Eu am vrut doar sa subliniez ca vw nu e buricul pamantului la fel cum nici opel nu e.

Eu am spus echipare standard.


Asta e echipare standard la modelul meu...n-am nici macar geamuri sau AC insa am 4 airbaguri ABS si discuri cu placute pe spate...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nene, nu ma sucesc deloc, nu cred ca am deviat nici o discutie.
Hai sa iti raspund punctual.


Slash a scris:Nene Very Happy , te-ai sucit pe toate partile. Daca te uiti in spate, lucrurile stau cam asa:
1. La inceput se discuta de motoare, motorul OPC fiind praf, VW rullz bla bla
S-a pus link cu timpii de pe Nurburgring, unde OPC bate VW cu DSG
Vreau sa imi arati unde am zis ca motorul de pe OPC e praf. Eu nu imi aduc aminte sa fi zis niciodata asta pentru faptul ca ar fi o minciuna, doar un habarnist poate sa spuna asa ceva.
2. Ai pus apoi link cu cele mai premiate motoare, unde 2.0 TSI era plin de muschi
Ti-am aratat ca pe acelasi Nurburgring OPC bate 2.0 TSI aka premiatul
Am pus linkul la afirmatia unui user care spunea ca motorul 1.4TFSI e panarama. Ca era si ala de2 TSI in tabelul ala, a fost o coincidenta.
3. Ai schimbat registrul, ai cautat alta sursa, ai gasit o comparatie H vxr cu VI, un singur timp, unde H lua bataie
Ti-am aratat ca pe aceeasi sursa ( a ta) mai este o comparatie ( mult mai clara), H OPC vs VI GTI unde in concluzie, VW si-a fura
Omule, GTI si-o fura pe circuitele cu multe linii drepte. Aici il avantajeaza motorul mai potent. Pe circuitele dificile, virajate, si-o fura. O masina nu inseamna doar motor, mai conteaza si cutia, trenul de rulare, etc.
Nu am vrut sa pun aici linkuri cu toate comparatiile dintre cele doua facute de marile publicatii auto. Toate dau GTI-ul ca si castigator. Pe cine intereseaza cu adevarat sa caute, nu vreau sa mai fiu acuzat ca sunt VAG-ist atunci cand vreau sa fiu doar corect si impartial.

4. Ai schimbat apoi registrul la siguranta , ca amaratele de Vectre de la Opel ( vs Leon) 'abia' fac 3 stele in 97
Ti-am aratat, chiar si ai tai cu VAG au pus link, Opel si Astra si Vectra( ca nici nu mai stiti pe care cu cine comparati, sariti de la una la alte in functie de cum scormoniti gramada.) sunt peste Seat Leon/ Octavia la siguranta.
Ti-am aratat ca Seat nu vinde comparativ cu Opel ( H) , ca are pierdere si existenta marcii e pe nuchie de cutit.
Iar ai inteles ce ai vrut tu de aici. Afirmatia asta a fost facuta la adresa lui @happyuser care spunea ca el se simte mai in siguranta in Vectra B a lui decat in Leon. Pt mine asta e o parere gresita. Vectra aia are 3 stele Ncap in 1997, Seatul are 4 stele in 2004. O masina daca e mai mare, nu inseamna ca e si mai sigura. Trebuie tinut cont si de faptul ca din 2001 normele de testare Ncap s-au schimbat, dupa acea data fiind mult mai drastice.
Seat nu o sa moara cum nici Opel nu a murit, aceasta a fost ideea dar tie trebuie cineva sa iti deseneze ca sa intelegi.

5. Apoi VAG-istii au aruncat in lupta nava amiral, Golful, smecheria de R 6
Am pus link cu J OPC, care nici pe departe nu se face de ras, basca aprecieri pentru motor, de la niste prosti de specialisti.
Hai sa nu visam, intai sa apara, sa vedem macar ce zic altii despre ele.
Acum, dupa atata alegatura ba motoare, cai, ba timpi,recorduri, ba siguranta etc , ai devenit intelept si spiritual si o dai filosofic , "ca nu e totul numa' ce e scris pe hartie, ca n-am idee ce inseamna o masina sport" , propui dialog, adresezi intrebari .
Pai cum, iar te-ai sucit ? Iar ai schimbat registrul ? Gata cu statistica si hartiile ? Acum o dam in sofereala si tehnica ?
Si apoi ce mai urmeaza ?
Am crezut ca din toate acestea intelegi ceva, m-am inselat. Tu esti unul dintre cei care niciodata nu o sa inteleaga ca o masina cu mai putini cai, pe ansamblu, poate fi mai buna decat una cu mai multi cai.

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:
nyky85 a scris:
mad2max a scris:
nyky85 a scris:Vw golf 4. 25 de puncte la ocupanti, fata 10 puncte spate 15 puncte. Pietoni 17 puncte.
Opel astra g. 25 de puncte la ocupanti, fata 13 puncte spate 12 puncte. Pietoni 7 puncte.
La impactul care lam avut eu cu golful in spate, cred ca iesea cam urat daca eram cu o astra potrivit acestor teste.
La pietoni ce sa mai zic. Problema aici cred ca ar fi discurile frana spate echipare standard pe golf 4 fata de tamburi asta g.


Daca e s-o luam cum zici tu astra te-ar fi protejat mai bine la impactul frontal.....cat despre tamburi uite surpriza: a mea astra g din 2001 are discuri pe spate nu tamburi.
Eu am vrut doar sa subliniez ca vw nu e buricul pamantului la fel cum nici opel nu e.

Eu am spus echipare standard.


Asta e echipare standard la modelul meu...n-am nici macar geamuri sau AC insa am 4 airbaguri ABS si discuri cu placute pe spate...

Sa inteleg ca tamburii sunt optionali Very Happy Very Happy Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:[...]Afirmatia a fost facuta la adresa lui @ahappyuser care spunea ca el se simte mai in siguranta in Vectra B a lui decat in Leon. Pt mine asta e o parere gresita. Vectra aia are 3 stele Ncap in 1997, Seatul are 4 stele in 2004. O masina daca e mai mare, nu inseamna ca e si mai sigura. Trebuie tinut cont si de faptul ca din 2001 normele de testare Ncap s-au schimbat, dupa acea data fiind mult mai drastice[...]

Nu stiu exact care este specializarea ta, dar in mod sigur nu ai un background tehnic solid :

- testele EuroNCAP frontale se fac prin ciocnirea cu un perete, acesta nu are energie cinetica si acest perete este intotdeauna unul static.
- in cazul ciocnirii frontale a doua vehicule pagubele mai mari le va face vehiculul care are energie cinetica mai mare : Ec=m(v*v)/2, deci pagubele depind in primul rand de viteza autovehiculului care vine mai tare si apoi de masa acestuia. Deci masa devine un factor agravant la pagubele rezultate intr-un accident. Aici nu e nimic de lauda, Vectra B e in general e o masina care cu sofer si o parte din lichide(ulei, apa, motorina, etc) cantareste peste 1.350kg deci iata ca in acest caz 'daca Vectra B e o masina mai mare, constructiv Vectra B e totodata si o masina grea'. In accidentul tragic la care am facut referire intr-o pagina anterioara cred ca o parte din cauzele decesului ocupantilor din Hyundai Tucson o are chiar acest aspect, Vectra B era modelul caravan si in ea au fost 4 sau 5 persoane, deci masa totala la impactul frontal a fost destul de mare.
- testele EuroNCAP se fac la 65km/h, la viteze mai mari dinamica comprimarii caroseriei va avea in mod evident o evolutie mai putin buna decat la 65km/h, sau in multe cazuri o evolutie exponentiabil mai rea. Depinde si de modul cum e construit compartimentul motor, modul cum e pozitionat motorul (transversal sau longitudinal) , materialul din care este construit blocul motor (fonta sau aluminiu), + alti factori favorizanti sau agravanti.
- eu intr-o discutie anterioara am facut referire la un caz concret de ciocnire frontala, un caz real. Evident ca dupa ce am vazut ce s-a intamplat, eu unul stau mai linistit in Vectra mea modesta, de doar '3stele EuroNCAP in 1997'.

Inchei aici discutia pe un ton optimist, haideti sa incercam sa fim mai prudenti si mai toleranti in trafic si atunci soselele vor deveni ceva mai sigure in Romania noastra, cea de toate zilele.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Faza asta cu greutatea nu prea reiese si din filmuletul asta http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Valy ai citit si comment-urile?
multi intreaba daca volvo avea si motor in test, sau:
"I don't believe in this test too much.
Recently there was a high speed head-on collision of similar Volvo estate and Skoda Roomster in Finland, and two people died in the Roomster. Only the driver of the Volvo survived. Roomster is a bit heavier car than Renault Modus (100-200 kg difference)."

E evident ca din cele doua, renault-ul e mai sigur, dar parca volvo model "tanc" s-a distrus cam mult.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da am citit,dar cred ca sunt doar zvonuri,acum nu o sa cred comentarii de pe youtube,in fine nu cred ca se compara acel volvo cu modul de absorbtie al impactului de catre caroseriile contemporane de la Renault,nu sunt degeaba facute din plastic si nici nu au degeaba 5 stele la euroncap
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
[quote="ahappyuser"]
forbidden27 a scris:
Nu stiu exact care este specializarea ta, dar in mod sigur nu ai un background tehnic solid :

- testele EuroNCAP frontale se fac prin ciocnirea cu un perete, acesta nu are energie cinetica si acest perete este intotdeauna unul static.
- in cazul ciocnirii frontale a doua vehicule pagubele mai mari le va face vehiculul care are energie cinetica mai mare : Ec=m(v*v)/2, deci pagubele depind in primul rand de viteza autovehiculului care vine mai tare si apoi de masa acestuia. Deci masa devine un factor agravant la pagubele rezultate intr-un accident. Aici nu e nimic de lauda, Vectra B e in general e o masina care cu sofer si o parte din lichide(ulei, apa, motorina, etc) cantareste peste 1.350kg deci iata ca in acest caz 'daca Vectra B e o masina mai mare, constructiv Vectra B e totodata si o masina grea'. In accidentul tragic la care am facut referire intr-o pagina anterioara cred ca o parte din cauzele decesului ocupantilor din Hyundai Tucson o are chiar acest aspect, Vectra B era modelul caravan si in ea au fost 4 sau 5 persoane, deci masa totala la impactul frontal a fost destul de mare.
- testele EuroNCAP se fac la 65km/h, la viteze mai mari dinamica comprimarii caroseriei va avea in mod evident o evolutie mai putin buna decat la 65km/h, sau in multe cazuri o evolutie exponentiabil mai rea. Depinde si de modul cum e construit compartimentul motor, modul cum e pozitionat motorul (transversal sau longitudinal) , materialul din care este construit blocul motor (fonta sau aluminiu), + alti factori favorizanti sau agravanti.
- eu intr-o discutie anterioara am facut referire la un caz concret de ciocnire frontala, un caz real. Evident ca dupa ce am vazut ce s-a intamplat, eu unul stau mai linistit in Vectra mea modesta, de doar '3stele EuroNCAP in 1997'.

Inchei aici discutia pe un ton optimist, haideti sa incercam sa fim mai prudenti si mai toleranti in trafic si atunci soselele vor deveni ceva mai sigure in Romania noastra, cea de toate zilele.


Daca te uitai la profilul meu, vedeai ca nu sunt o persoana atehnica asa cum gresit crezi. Am si eu ceva studii, ceva experienta ,oricum nu IT.
Formula pe care ai scris-o acolo e corecta. Din pacate, tot ce ai scris mai departe e gresit. O sa incerc sa-ti explic, poate pana la urma intelegi.
In timpul ciocnirii, energia aia cinetica de care aminteai tu este cea care te raneste sau te omoara in caz de accident. Ca tu sa scapi cat mai intreg in urma unei astfel de ciocniri, energia aia cinetica trebuie disipata undeva pentru nu a ajunge asupra ta. Pentru asta, cei care proiecteaza aceste masini, le fac in asa fel ca in momentul ciocnirii energia aia cinetica sa se disipeze asupra compartimentului motor, printr-o deformare controlata asupra partii frontale. Cu cat fata se deformeaza mai mult si mai controlat, cu atat interiorul este mai protejat.
Toate astea se verifica prin teste de coliziune, realizate de EuroNCAP, autoritatea europeana din domeniul sigurantei auto. Sa nu cumva sa ramai cu impresia ca testele alea se fac la misto sau aia sunt niste trepadusi care nu au ce face decat sa buseasca masini. Astia fac studii asupra sigurantei pasagerilor, verificand ranile produse asupra manechinelor din masinile testate. In functie de ranile dobandite de acele manechine, coroborate cu alti factori care contribuie la marirea sigurantei in conducere, dau calificative masinilor testate. Am vazut ca deja stii ca toate masinile se testeaza la aceeasi viteza.
Revenim la oile noastre si ne amintim ca manechinul din Vectra B a iesit mai "ciufulit" decat manechinul din Seat. Vectrei i s-a dat 3 stele, Seatului 4. Reamintesc, ambele ciocnite la aceeasi viteza
Vin acum cu o rugaminte, cauta acum alta formula si calculeaza ce s-ar intampla la o viteza cu 30-40km/h decat viteza de testare daca la 60km/h au scos aia manechinul din Vectra cam ciufulit comparativ decat cel din Seat?
Referitor la accidentele amintite de tine, nu stim in ce circumstante s-au produs. Nu stim nici macar daca pasagerii purtau centuri de siguranta. La 80 km/h daca conduci un Tucson si lovesti un Tico, daca nu ai centura pusa esti 95% mort. De pasagerii din spate nici nu mai vorbesc, la noi e obligatoriu sa aibe masina centuri in spate, purtarea lor e optionala. In caz de accident la viteza mai mare pasagerii din spate sunt cei ce mor primii.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dupa ultimul cod rutier toti ocupantii masinii trebuie sa poarte centura de siguranta , ca la noi nu se sanctioneaza nepurtarea centurii pentru locurile din spate este alta poveste.
  • gena09wow

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2018 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
La masinile care prin constructie au centuri de siguranta fata si spate , este obligatoriu purtarea lor atit pentru cei din fata cat si pentru cei din spate
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acum am vazut la stiri : http://www.adevarul.ro/loca..._5_673782617.html , http://www.b1.ro/stiri/even...la-ora-24800.html

Intamplarea face ca accidentul sa se intample tot seara pe carosabil umed si tot pe bulevardul pe care au murit cei doi pasageri in acel Seat Leon de care am adus vorba in ultimele post-uri, ambele autoturisme au venit cu viteza mare din aceiasi directie pe acelasi drum insa in cazul celor din Leon viteza la impact a fost de 80km/h si impactul final a fost pe partea cealalta a drumului, la 8-10m mai sus spre curba. In poze se vede ca este vorba de un Opel Omega 2.0, nu aveau cum sa aiba 160km/h pentru ca s-a intamplat pe contrasens imediat dupa iesirea dintr-o curba de 60-70grade insa probabil 90-100km/h tot au avut la impact, pasagerul din fata dreapta a murit pe loc masina indoindu-se de mijloc pe stalpul de iluminat public. Soferul e cu cateva rani care nu-i pun in pericol viata dar e lovit si la cap, iar pasagerul din spate doar putin zgariat dupa ce a fost proiectat afara din masina. Au avut amandoi zile si au fost intr-o masina solida, altfel ca probabil o pateau toti trei.

De vina evident alcoolul si viteza, in cea mai proasta combinatie posibila.

Conduceti prudent si respectati semnele de circulatie.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut si eu accidentul la stiri,Doamne fereste ! dar nu inteleg de ce nu s-au deschis airbagurile la un asemenea impact ? oare din cauza centurii sau din alte cauze ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Impact din lateral, probabil asta e cauza. Ori vre-o defectiune tehnica la modulul de airbag.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

Look Astra H vs look Seat Leon 1P
Seat Leon 1P 52%
Opel Astra H 47%
207 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR