- photo.csp
- ***
- 585 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
photo.csp
- Mesaje scrise: 585
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
mihai_br a scris:Aºa aº dori eu sã procedez cu o astra g y17dt. Am cutie de viteze F17 WR ºi aº vrea sã o înlocuiesc cu una F17 WR.V1 care are treapta 4 ºi 5 cu raport de multiplicare mai lung; adicã turaþie mai micã la aceeaºi vitezã pe autostradã, eventual consum mai redus. Problema mea este cã n-am gãsit pe cineva care sã se pronunþe la compatibilitatea dintre cele 2 modele, majoritatea au spus vino cu cutia ºi vedem dc se potriveºte. Problema e cã nu aº dori s-o cumpãr dacã nu se potriveºte. Dacã ºtie cineva la ce mã refer, ºi cunoaºte bine cutiile F17, i-aº fi recunoscãtor cu cel puþin o bere
Salut! Cauta in Opel EPC si vezi daca pentru ambele cutii de viteze iti iese aceeasi carcasa, aceleasi planetare, carcasa de ambreiaj etc. Verifica si pe http://www.opel-infos.de/ daca pe acelasi motor ca al tau exista varianta de cutie pe care o vrei tu! Se pare ca V1 a fost pus pe Y17DT Eco. Cred ca sunt mari sanse sa se potriveasca. Cel mai bine o cumperi cu tot cu carcasa de ambreiaj. La varianta mea vreau sa-i schimb doar pinioanele de a 5-a! Pinionul de la a cincea este detasabil de pe axul central. Succes!
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Vpreda2003 : daca reusesti sa faci ceva cu pinionul de a 5 -a posteaza neaparat rezolvarea aici. Sunt si eu interesat ptr ca aceasta solutie mi se pare cea mai viabila , dacat sa schimbi o cutie de viteze cu totul.
Schimbarea cutiei de viteze intr-una cu 6 trepte implica o serie intreaga de probleme : potrivirea la suruburile de prindere, la planetare , dimensiuni de gabarit , timonerie , placa, disc de presiune .
Schimbarea cutiei de viteze intr-una cu 6 trepte implica o serie intreaga de probleme : potrivirea la suruburile de prindere, la planetare , dimensiuni de gabarit , timonerie , placa, disc de presiune .
- photo.csp
- ***
- 585 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
photo.csp
- Mesaje scrise: 585
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
vpreda2003 a scris:
Daca ai prea mult timp liber iti sugerez sa trimiti mesaje la OTV!
Te invit pe tine in PLATOU la OTV sa stai langa idolu` tau DIACONESCU ... Sau in STUDIO DDTv ... daca ai nevoie de relaxare neuroniala...?
photo.csp a scris:Crezi cumva ca cineva de aici este interesat de seriozitatea acestui topic?
Daca ai prea mult timp liber iti sugerez sa trimiti mesaje la OTV!
Cumva te-ai trezit acuma si nu ai citit ultimele pagini in care se facea caterinca pe seama colegului?
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
photo.csp a scris:
Cumva te-ai trezit acuma si nu ai citit ultimele pagini in care se facea caterinca pe seama colegului?
vpreda2003 a scris:
Daca ai prea mult timp liber iti sugerez sa trimiti mesaje la OTV!
Te invit pe tine in PLATOU la OTV sa stai langa idolu` tau DIACONESCU ... Sau in STUDIO DDTv ... daca ai nevoie de relaxare neuroniala...?
photo.csp a scris:Crezi cumva ca cineva de aici este interesat de seriozitatea acestui topic?
Daca ai prea mult timp liber iti sugerez sa trimiti mesaje la OTV!
Cumva te-ai trezit acuma si nu ai citit ultimele pagini in care se facea caterinca pe seama colegului?
Hai sa nu exageram in jigniri. Pana acum m-ai luat. Dupa cum vezi chiar sunt oameni interesati! Va invit pe toti sa facem ceva util din topicul asta!
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
ddf a scris:@Vpreda2003 : daca reusesti sa faci ceva cu pinionul de a 5 -a posteaza neaparat rezolvarea aici. Sunt si eu interesat ptr ca aceasta solutie mi se pare cea mai viabila , dacat sa schimbi o cutie de viteze cu totul.
Schimbarea cutiei de viteze intr-una cu 6 trepte implica o serie intreaga de probleme : potrivirea la suruburile de prindere, la planetare , dimensiuni de gabarit , timonerie , placa, disc de presiune .
Schimbarea cutiei de viteze intr-una cu 6 trepte implica o serie intreaga de probleme : potrivirea la suruburile de prindere, la planetare , dimensiuni de gabarit , timonerie , placa, disc de presiune .
Salut! Multumesc de interes. Astep sa vina primavara!
- misache1968
- **
- 55 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Vectra 2008 z18xer
- Bucuresti
misache1968
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Toamna trecuta am reusit sa inlocuiesc tot continutul unei cutii F23 la Vectra C Z22SE, benzina cu tot continutul unei cutii F23 de la un DIesel de 2.0 cred.
Atentie ca la remontare aveti nevoie de niste "dopuri" de tabla invelite in cauciuc si care acopera niste piulite. Se regasesc in partea dinspre ambreiaj.
Acum merg cu 140km/h la 300orpm, dar evident, am pierdut un pic la demarajele cu 1-a, a 2-a si a 3-a.
Bafta!
Toamna trecuta am reusit sa inlocuiesc tot continutul unei cutii F23 la Vectra C Z22SE, benzina cu tot continutul unei cutii F23 de la un DIesel de 2.0 cred.
Atentie ca la remontare aveti nevoie de niste "dopuri" de tabla invelite in cauciuc si care acopera niste piulite. Se regasesc in partea dinspre ambreiaj.
Acum merg cu 140km/h la 300orpm, dar evident, am pierdut un pic la demarajele cu 1-a, a 2-a si a 3-a.
Bafta!