- djkilla
- OP
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ca marca de antigel recomand Hepu sau Halvoline . banuiesc ca tu ai antigel cu silicati culoare verde. asa stiu ca se foloseste la masinile fabric pina in anul 2000
Pt a da jos antigelul vechi nu iti trebuie decat un vas/lighean unde sa pice antigelul vechi din motor.
pasii
incalzesti masina pina ajunge la temperatura de 80 gr apa in bord
opresti masina si desfaci busonul de la vasul de expansiune .
si cum te uiti in fata masinii , in stanga radiatorului de apa este un robinet de golire . -desfiletezi acel robinet si lasi antigelul sa curga.
Pt umplere . lasi un pic motorulmsa se raceasca , sa fie c am la aceasi temperatura cu antigelul , apoi infiletezi robinetul de la calorifer si pui antigel in vas pina la semn. Pui busonul la loc , pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca ca sa deschida termostatul . in momentul in care a deschis termostatul ai sa vezi ca antigelul din vasul de expansiune va fi la minim , si atunci vei completa cu antigel pentru a readuce la semn. C am asta este tot.
Pt a da jos antigelul vechi nu iti trebuie decat un vas/lighean unde sa pice antigelul vechi din motor.
pasii
incalzesti masina pina ajunge la temperatura de 80 gr apa in bord
opresti masina si desfaci busonul de la vasul de expansiune .
si cum te uiti in fata masinii , in stanga radiatorului de apa este un robinet de golire . -desfiletezi acel robinet si lasi antigelul sa curga.
Pt umplere . lasi un pic motorulmsa se raceasca , sa fie c am la aceasi temperatura cu antigelul , apoi infiletezi robinetul de la calorifer si pui antigel in vas pina la semn. Pui busonul la loc , pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca ca sa deschida termostatul . in momentul in care a deschis termostatul ai sa vezi ca antigelul din vasul de expansiune va fi la minim , si atunci vei completa cu antigel pentru a readuce la semn. C am asta este tot.
- djkilla
- OP
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
In instalatie intra 8.9 l dar tu poti lua 3 l de antigel cu 3 de apa , si daca mai este cazul mai cumperi pe urma . De ce atat? pentru ca mai ramine si in motor si nu ai cum sa o scoti . La mine au mai intrat 7 l .Da , dupa ce inchizi robinetul pui in vasul de antigel pina la semn. apoi pornesti motorul si mergi cu ea pina deschide termostatul si atunci mai completezi pina la semn iar.
- djkilla
- OP
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat