mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
Si eu am o problema asemanatoare .Eu am un Opel Astra H 1,9 CDTI 120 CP,din dec. 2009 si am facut cam 10 000 km. cu el pina acum si nu am avut nici o problema .Asta pina acum 2 saptamini cind am observat dimineata cind o pornesc,si dupa ce merg cu ea 4-500 m si ies pe un bulevard mai mare unde pot sa merg cu 50-60 km pe ora deci pot sa ii dau treata a 3 uneori si treapta 4, da sa se intrerupa motorul. Face chestia asta de 2-3 ori ,iar dupa aproximativ 2-3-4 km isi revine si nu mai face deloc.NU consuma ulei,chiar m-am uitat si la 10 000 de km este aproape pina sus la semn de plin de pe tija.In bord nu imi apare nimic iar la motor nu am vazut sa curga ceva pe undeva.Masina fiind noua,deci in garantie m-am dus cu ea la reprezentanta,iar cei de acolo au pus testerul si au zis ca toate sunt OK si ca de vina ar fi 2 motive.Unul ca am pus motorina proasta ,cu toate ca eu nu pun decit de la MOL si numai EVO diesel ,dar au zis ca traim in romanica si chiar daca cei de la MOL sunt firma renumita mai aduc si marfa proasta din cind in cind.Am fost si am alimentat de la petromV si tot asa face.Al doilea motiv ar fi ca am mers cu motorul subturat si de aceea face asa.Eu unul nici asta nu o prea cred caci imi place sa shimb la cel putin 2500 de ture chiar si la 3000 cind se poate si mai tinind cont de faptul ca este diesel cu care se poate merge si cu turatii mai mici ca la benzina unde trebuie sa o urci mult mai mult in ture.Am sa alimentez si din alta parte si daca tot asa o sa faca am sa merg din nou la reprezentanta dar de data asta o sa fac scandal. Daca totusi a mai avut cineva probleme de genul asta si a reusit sa le rezolve i-as ramine profund inndatorat daca ar putea sa ne spuna si noua. Va Multumesc anticipat !
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
Merci ptr. sfat! Asta au zis si cei de la reprezentanta dar masina nu este dotata cu filtru de particule care m-ar fi costat 5-600 de euro si stiu cum face cind se incarca deoarece masina de servici are pus acest filtru,Inca o data merci mult si daca mai ai cumva vreo idee este bine venita .Am inteles din discutiile anterioare ca ar fi de preferat sa nu mai pun motorina aditivata gen EVO, EFIX,Alpin Diesel,sau euro 5, dar problema este ca nu am mai gasit euro 4.Am sa mai caut .Mercy!
RobertG
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 1.9 CDTI 120CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
Aceasi problema, 1.9 CDTI, 120 cp. Dupa schimbarea debitmetrului si a volantei, a inceput simpotomele, in special cand este motor cald, ca la 2000 de ture, imi da cateva smucituri, indiferent de treapta de viteza.
Am observat acum la un drum de 5000 km, masina incarcata cu 5 persoane si bagaje, daca o calcam usor, mers normal, si daca schimbam pe la 2700 - 2800 incat treapta superioara sa coboare la 2000, zmucea rau de tot, se tremura masina. Daca o calcam mai sportiv, trecea de 2000 fara probleme.
Motorina, OMV Austria, deci nu cred ca este din motorina, ciclu de ardere al filtrului de particule, s-a produs de 2 ori, mers 3000 ture constant pe austostrada, peste 2000 km, deci nu subturata, nu motorina proasta, toate filtrele schimbate inainte de a pleca, eu tind sa cred ca este turbina. Agata undeva, in special cand i se comanda presiune mare. Nu ma pricep, dar din ce vad aici nu prea s-a gasit buba.
Soft nou, scris la revizie. Am crezut ca poate fi din pedala de acceleratie, dar nu, la fel se comporta si cu pilotul automat.
Am observat acum la un drum de 5000 km, masina incarcata cu 5 persoane si bagaje, daca o calcam usor, mers normal, si daca schimbam pe la 2700 - 2800 incat treapta superioara sa coboare la 2000, zmucea rau de tot, se tremura masina. Daca o calcam mai sportiv, trecea de 2000 fara probleme.
Motorina, OMV Austria, deci nu cred ca este din motorina, ciclu de ardere al filtrului de particule, s-a produs de 2 ori, mers 3000 ture constant pe austostrada, peste 2000 km, deci nu subturata, nu motorina proasta, toate filtrele schimbate inainte de a pleca, eu tind sa cred ca este turbina. Agata undeva, in special cand i se comanda presiune mare. Nu ma pricep, dar din ce vad aici nu prea s-a gasit buba.
Soft nou, scris la revizie. Am crezut ca poate fi din pedala de acceleratie, dar nu, la fel se comporta si cu pilotul automat.
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Rezolvat cu mersul sacadadat si cu pornirea. In sensul ca masina pornea ceva mai greu (2 sec) cand temperatura motorului era pe la 50-60 grade..Adica mergeam cu ea, o lasam o ora -doua si pornea ceva mai greu, nu la sfert.
REZOLVAREA (valabil pentru mine dar merita incercata).
Am pus Duralube pentru motorina de 2 ori (cate un flacon la plin, aprox la 50 de l).
Cand am terminat al doilea plin, am facut o curatire chimica a injectoarelor lasand 1L de solutie cca o ora si jumatate(crescand presiunea din masina de curatit de la 2 bar pana la 3,5 bar), tinand aproximativ 15 minute masina turata la 2000 de ture.
Dupa aceste operatii am constatat ca motorul numai intrerupe la nicio turatie si porneste la sfert indiferent de momentul ales.
Mentionez ca puteti sa va bazati pe asta doar daca nu aveti coduri de eroare stocate, daca ati curatat EGR, iar parametri motorului sunt in valori normale.
Bafta!
REZOLVAREA (valabil pentru mine dar merita incercata).
Am pus Duralube pentru motorina de 2 ori (cate un flacon la plin, aprox la 50 de l).
Cand am terminat al doilea plin, am facut o curatire chimica a injectoarelor lasand 1L de solutie cca o ora si jumatate(crescand presiunea din masina de curatit de la 2 bar pana la 3,5 bar), tinand aproximativ 15 minute masina turata la 2000 de ture.
Dupa aceste operatii am constatat ca motorul numai intrerupe la nicio turatie si porneste la sfert indiferent de momentul ales.
Mentionez ca puteti sa va bazati pe asta doar daca nu aveti coduri de eroare stocate, daca ati curatat EGR, iar parametri motorului sunt in valori normale.
Bafta!
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- corsapurice
- **
- 98 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Corsa 2004
- Prahova
corsapurice
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut
am o corsa c 13 cdti
ma disperat cu datul in nas si mersul sacadat cand vrea ia.si o fluctuatie la relanti cand e rece
mentionez ....:
egr curatat
curatat injectoarele la servis cu solutie daia. o jumata de ora
schimbat debilmetru...bosh.de care avea original
curatat toate mufele cu sprai special.
nu da nici o eroare.
la fel merge
cred ca e ceva electronic.
daca mai stiti ceva spuneti-mi.
multumesc?
am o corsa c 13 cdti
ma disperat cu datul in nas si mersul sacadat cand vrea ia.si o fluctuatie la relanti cand e rece
mentionez ....:
egr curatat
curatat injectoarele la servis cu solutie daia. o jumata de ora
schimbat debilmetru...bosh.de care avea original
curatat toate mufele cu sprai special.
nu da nici o eroare.
la fel merge
cred ca e ceva electronic.
daca mai stiti ceva spuneti-mi.
multumesc?
- ToXyC
- **
- 221 mesaje
- din 20 Mai 2010
- Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Timis
ToXyC
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
benzinar 1.6 16 valve 2002 ... si face tot cam la fel,DAR, cand e la relanti si apas putin de tot acceleratia si o tin asa, parca nu stie ce sa faca, sa accelereze sau sa o tina asa , si atunci "sacadeaza" masina ca sa zic asa. Si eu am crezut ca e de la benzina, dar se pare ca nu e... Am incercat si Mol, si OMV ,Lukoil etc , 95 98 carrera 100 , degeaba. M`am cam obisnuit deja Solutia: o calci putin
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
Masina mea face cam la fel. Smuciturile de pe la 2200 de ture sunt mai accentuate cand motorul are cam 70 de grade si aproape insesizabile cand se incalzeste (nu le simt decat eu in treptele 2 si 3). La rece nu smuceste. Masina are 1 an si 4 luni si 15000 de km. Am sesizat problema la 5000 de km.
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ieri am vorbit cu Marius (maiandrei). Am facut luni o programare pentru diagnoza. I-am descris comportamentul masinii, adica:
-o usoara "nehotarare" a masinii care parca nu stie ce sa faca -sa accelereze sau sa decelereze- in conditiile in care eu vreau sa merg constant cu circa 2200 rpm
-"nehotararea" e mai accentuata, dar nesesizabila de catre toti cei care au mers cu mine in masina, cand temperatura motorului e de 70 de grade
-"nehotararea" nu se manifesta cand motorul e rece
-"nehotararea" se manifesta mult atenuat cand motorul se incalzeste la 85-90 de grade (nu o mai simte nimeni in afara de mine, de multe ori nu reusesc nici eu sa o provoc)
-problema nu apare daca incerc sa mentin constanta turatia mai sus sau mai jos de 2200 rpm si nu se intampla nimic la accelerare sau decelerare cand turatia trece pe la 2200 rpm
Concluzia lui Marius a fost ca e o problema a ECU si ca nu are rost diagnoza. Problema nu se poate rezolva (noroc ca nu e foarte deranjanta). Voi incerca o remapare (Marius nu garanteaza ca asta va anula problema) pe care oricum o aveam in plan.
Multumesc, Marius.
Va salut.
-o usoara "nehotarare" a masinii care parca nu stie ce sa faca -sa accelereze sau sa decelereze- in conditiile in care eu vreau sa merg constant cu circa 2200 rpm
-"nehotararea" e mai accentuata, dar nesesizabila de catre toti cei care au mers cu mine in masina, cand temperatura motorului e de 70 de grade
-"nehotararea" nu se manifesta cand motorul e rece
-"nehotararea" se manifesta mult atenuat cand motorul se incalzeste la 85-90 de grade (nu o mai simte nimeni in afara de mine, de multe ori nu reusesc nici eu sa o provoc)
-problema nu apare daca incerc sa mentin constanta turatia mai sus sau mai jos de 2200 rpm si nu se intampla nimic la accelerare sau decelerare cand turatia trece pe la 2200 rpm
Concluzia lui Marius a fost ca e o problema a ECU si ca nu are rost diagnoza. Problema nu se poate rezolva (noroc ca nu e foarte deranjanta). Voi incerca o remapare (Marius nu garanteaza ca asta va anula problema) pe care oricum o aveam in plan.
Multumesc, Marius.
Va salut.
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
la masina mea a fost o cu totul alta cauza decat cea mentionata de mine mai sus: am un injector defect. am incercat sa-l repar, dar nu s-a putut. in schimb, dupa ce a fost pus la loc (chiar asa defect), masina parca zboara.
concluzie: cred ca acel mers sacadat se datoreaza in mare parte a doua cauze - calitatea motorinei si infundarea injectoarelor.
concluzie: cred ca acel mers sacadat se datoreaza in mare parte a doua cauze - calitatea motorinei si infundarea injectoarelor.
- florinbucsa
- ***
- 732 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
salut...am un opel astra h 1.7cdti 101cp,si acum cateva zile mi-a dat cateva suturi pe la vreo 2000rpm(primul sut pe la vreo 1800rpm,si ultimul pana pe la vreo 2300rpm).mentionez ca eram in treapta a 2-a,cu pedala apasata la maxim.am incercat sa ii dau putina forja(pana la limitare) in treapta a 3,apoi nu a mai facut.probabil o sa imi spuneti ca era un gunoi,dar cu 2 zile inainte facusem un drum de vreo 100km (dar nu mi-a dat niciun sut)si am un mers mai sportiv de fel(treapta a 5-a o dau abia la 140-150km/h,si de obicei schimb la vreo 4000rpm),asa ca nu s-ar pune problema de un mers subturat.si acum vreun an,timp de vreo 2-3 luni, se opintea putin,tot in treapta a 2-a ,de fiecare data la 3200rpm(doar un singur sut,apoi nu mai dadea in restul turatiilor).singurul lucru este ca eu mers cu masina asta o data la vreo 2 saptamani.poate fi asta o cauza?multumesc anticipat!
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
la mine au fost injectoarele. le-am curatat si reparat (numai unul dintre ele) la Endor Diesel Buzau si de atunci masina parca zboara, fara nici un fel de sacadare. atentie la motorina folosita si la filtrul de motorina. trebuie folosit numai original GM. o alta cauza posibila este faptul ca multi alimenteaza cu motorina Euro5 aditivata. acest lucru poate dauna grav popmei de injectie. sfatul celor de la Buzau a fost sa alimentez cu motorina neaditivata.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat