Nu mai ridica in slavi 1.9 diesel de la VW ca nu ai de ce,variantele de la 116 cai in sus erau pacatoase la injectoare.Si crede-ma ca am intalnit problema asta la masinile prietenilor,nu vorbesc din auzite, pe diverse modele gen Bora,Passat,Sharan printre care si un Golf,dar asta avea 1.9SDI culmea.
Explica-ne si noua de ce nu a scos VW direct varianta 1.9TDI de 150 de cai ca sa distruga competitia din start (in special pe sarantocii de la Russelheim care nu-s in stare sa produca motoare diesel puternice ) si de ce nu se regaseste astazi motorizarea respectiva pe majoritatea modelelor oferite de VW la vremea aceea?Eu am vazut ca majoritatea se invart in jurul variantelor de 101 cai.
Masinile mele au motoare de conceptie italiana.Si?Ar trebui sa ma dau cu capu de pereti si sa regret toata viata ca nu am un motor german sub capota?Cu o intretinere corespunzatoare,motorul asta nu te lasa in drum si nu am de ce sa ma plang pana acum sincer.Un alternator defect din cauza unei spalari la motor efectuate inainte s-o cumpar,greseala proprietarilor si o baterie care mi-a facut zile grele de era in scurt-circuit si eu credeam ca am probleme la instalatia electrica.Ca mai cureti admisia,un EGR,asta e,lucruri normale la diesel,dar cand ii aud pe unii care n-au avut VREODATA tangente cu motorul asta si pomenesc de volanta imi vine sa...le fac cunostinta cu tata
El are 120.000km cu aceeasi volanta si nu da semne de oboseala (nici volanta,nici tata
) kilometrii printre care m-am strecurat si eu pana sa o iau pe cea alba,tinand cont ca avem stiluri diferite de condus.Si sunt sigur ca sunt alti proprietari de Opel cu 1.9CDTI care au si mai multi km cu volanta originala