- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Costy zii daca ai reusit sa rezolvi si sa asamblezi pompa la loc (cu asta stii ca iti stau oricand la dispozitie daca ai dubii la montaj da o sarma si tata te indruma negresit) nu stiu cat de bine va tine banda lipita de tine dar sa speram ca acolo nu vor fi probleme, iar cu piesele pe care ti le-a promis Marius stai linistit ca le primesti negresit. Abia astept sa imi dai vestea cea mare ca a pornit si merge (ai grija la partea cu amorsatul si aici iti stau la dispozitie).
Spor si bafta!
Spor si bafta!
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
As vrea sa postez aici o schema care prezinta circuitul motorinei prin pompa de injectie, atat cel de joasa presiune cat si cel de innalta, dilema e sa vad daca pot sa iau imaginea de unde am gasit-o.
Nu am reusit cu schema care voiam eu dar e buna si asta, mai mult pentru partea de innalta presiune.
Nu am reusit cu schema care voiam eu dar e buna si asta, mai mult pentru partea de innalta presiune.
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
o întrebare pt d-l Andy sau cine stie, nu sã dea cu presupusul.... o datã pornit motorul pe conducta de retur la acest tip de motor, nu ar trebui sã curgã motorinã?...cît de cît..... asta deoarece am desfãcut pt a încerca o variantã cu modificarea traseului de retur dupã cum am citit undeva pe forum,și am rãmas surprins cã dacã a curs 2,3, picãturi e mult....indiferent cã o acceleram sau o lãsam la relanti....ceva cred cã nu e în regulã, sau poate așa e normal....de asta intreb. mulțãmesc pt eventualele rãspunsuri
- ahappyuser
- *******
- 6,751 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,751
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Aici aveti o lista completa cu codurile de eroare GM OBDII, sper sa va ajute.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Dum 11 Dec, 2011 2:10 pm
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Dum 11 Dec, 2011 2:10 pm
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Aici aveti o lista completa cu erorile de la pompa de injectie, sper sa va ajute.
Unde dom`le, unde ?
L.E. Acum am vazut. Merci.
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Romica daca tu te referi la conducta de retur care vine de la injectoare este foarte normal sa nu curga pe acolo motorina, daca insa este vorba de conducta de retur a pompei de injectie pe acolo trebuie sa curga constant motorina, daca nu inseamna ca pompa de alimentare este cam pe gata
Ahappyuser am crezut ca vorbesti de codurile de eroare din doua cifre care se refera strict la pompa de injectie PSG5 si care sunt 15 la numar
Ahappyuser am crezut ca vorbesti de codurile de eroare din doua cifre care se refera strict la pompa de injectie PSG5 si care sunt 15 la numar
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mulțumesc d-le Andy, înseamnã cã e ok,întradevãr fãceam referire la conducta de la injectoare deoarece știiam cã la motoarele noastre clasice,în special cînd turai, cam era ceva surplus de motorinã.....pe la cea din pompã curge motorinã constsnt întradevãr. Dar aș mai îndrãzni cu o întrebare.... pistonasul cu probleme ,,de avans'' poate fi curãțat fãrã a fi demontatã pompa de pe mașinã?sau musai pompa pe masã?.......
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Domnule Romica intradevar se poate demonta si remedia pistonasul de avans al pompei, fara a se demonta pompa de pe masina, dar aceasta operatie e delicata si complicata si nu se poate face in drum sau intr-un service de ocazie, plus ca-ti trebuie niste dispozitive si prese (ca doar nu te dai la ea cu ciocanul) si mai trebuie sa te si pricepi ca altfel mai mult strici decat repari . Acestea fiind zise decizia iti apartine (eu te sustin orice ai hotari dar te sfatuesc mai bine sa o dai jos) asa ca Spor sa ai!
- ahappyuser
- *******
- 6,751 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,751
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Demontarea/remontarea modulului electronic responsabil cu comanda pompei prin senzorii ei (in 16 pasi+uneltele necesare operatiunii) :
Demontare : http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-dissasembly
Montare : http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-assembly
Demontare : http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-dissasembly
Montare : http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-assembly
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,751 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,751
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@COSTIY20DTH
Am cautat azi pe Net doar de curiozitate, dar puteai sa o faci si tu.
P.S:
Eu am din fabrica Zexel VE pe motorul meu Isuzu, pompa de injectie e japoneza (licenta BOSCH VE) si e complet mecanica, dar urmaresc postul asta cu interes chiar daca sunt la adapost de astfel de probleme, cu partea electronica prezenta pe pompele de injectie 'mai avansate' ca a mea.
Sistemele mai noi CommonRail sunt mult mai fiabile decat aceste pompe VP44.
Ca sa o spun pe aia dreapta, Opel a pierdut multi clienti pe diesel tocmai din cauza la pompa asta 'minunata' VP44 la care-i cade electronica (care se incalzeste) sau internele daca mergi cu motorina de proasta calitate (cu apa/mizerie/sau daca ramai in pana prostului fara motorina in rezervor).
Am cautat azi pe Net doar de curiozitate, dar puteai sa o faci si tu.
P.S:
Eu am din fabrica Zexel VE pe motorul meu Isuzu, pompa de injectie e japoneza (licenta BOSCH VE) si e complet mecanica, dar urmaresc postul asta cu interes chiar daca sunt la adapost de astfel de probleme, cu partea electronica prezenta pe pompele de injectie 'mai avansate' ca a mea.
Sistemele mai noi CommonRail sunt mult mai fiabile decat aceste pompe VP44.
Ca sa o spun pe aia dreapta, Opel a pierdut multi clienti pe diesel tocmai din cauza la pompa asta 'minunata' VP44 la care-i cade electronica (care se incalzeste) sau internele daca mergi cu motorina de proasta calitate (cu apa/mizerie/sau daca ramai in pana prostului fara motorina in rezervor).
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
ai dreptate dar eu nu prea spik-englis.. sa caut pe net, oricum la aceasta pompa sunt cateva defecte care le poti remedia singur fara sa o duci la MARI POMPANGI sa te usuce de bani(si acum ma ia durerea de ficat ,auzi intre 500 si 900 euro reparatia ). DECI pana acum (parerea mea) la VP44 senzorul cu banda costa nou 5900lei+manopera 0,si mai spunea cristi-bv o problema ganerala firele care vin lipite de corpul pompei se coc si se cojesc,exact ca la mine. se inlocuiesc cu alte fire groase si peste, la lipituri varnis termic=Reparatia 0 lei .partea mecanica este OK
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Ma bucur sa vad ca lumea se apuca de treaba si se intereseaza de procedurile de montare-demontare, deasemenea salut interventia lui Ahappyuser, eu am postat doar reparatia calculatorului pompei (schimbarea tranzistorului) operatie care poate fi facuta direct pe pompa; Costy in ce stadiu esti cu montajul pompei? pe cand speri sa-i auzi glasul? Spor sa aveti!
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
D-le Costiy20DTH ... pot spune cã m-am cam liniștit, mulțam . La colegul de care spui e cam un,, pic de bai''dacã motorina de pe retur e neagrã,în mod sigur are probleme la unul din injectoare,mai exact la semeringul sau oringul cum io zice exact nu știu , dar mã refer la cel de la îmbinarea injectorului din chiuloasã cu partea cea în care se prinde conducta de inaltã presiune. ori nu e strîns bine șurubul din capãtul ,, pîrghiei'' respective,ori e puțin ciupit inelul respectiv.poate sã le ia pe rînd si vede la care e buba. ,, tot pãțitu-i priceput'' am avut aceiasi problemã și acolo era bubița din cauzã cã am stîns mai cu milã la un injector......
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Domnule Romica in ceea ce priveste ajutorul meu (cand va fi cazul) poti sta linistit ca nu-i problema, cat priveste colegul cu motorina neagra pe returul injectoarelor iti dau un sfat practic pentru a gasu exact injectorul cu simeringul ciupit: scoate toate 4 furtunasele de retur si le pui in 4 sticlute transparente, apoi te joci cu acceleratia vreo 3-5minute si vezi in care dintre cele 4 sticlute este motorina neagra, acolo va fi si nivelul putin mai mare (pentru mai multa siguranta poti repeta operatiunea si a doua oara ca de prima data este posibil sa aibe putin ulei ramas pe furtunas si sa nu fie de la injectorul respectiv) Bafta!