- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mi se pare normal ca Astra Clasic sa se fabrice in Polonia,e o masina destinata tarilor din estul Europei,doar n-o sa vedeti vreo Insignia Made in Poland
Motoare de FIAT?Sunt doar de conceptie italiana (si sunt niste motoare f.reusite) dar sunt fabricate de Opel.
Renault are fabrica in Turcia,Audi in Ungaria,Seat in Spania si exemplele pot continua,dar asta nu a impiedicat pe cineva sa le cumpere,nu?
Poate ca nu au veleitati sportive,dar 1.7 si 2.0 DTI intretinute ca la carte duc sute de mii de km fara probleme si nici nu te lasa la greu,nu mai comparati caii-putere fiindca nu prea au relevanta,mai mult conteaza transmisia puterii,cuplul obtinut.Aparent vorbiti de dotari foarte matur,ca multe-s inutile,dar de ce nu ganditi la fel si in privinta puterii sau a uzurii unui motor?Un 2.0DTI cu 101 cai nu ar trebui sa insemne ca-i un motor mai fiabil,mai relaxat si mai economic decat un 1.9TDI de 131 de cai?Si mai are si distributia pe lant
Motoare de FIAT?Sunt doar de conceptie italiana (si sunt niste motoare f.reusite) dar sunt fabricate de Opel.
Renault are fabrica in Turcia,Audi in Ungaria,Seat in Spania si exemplele pot continua,dar asta nu a impiedicat pe cineva sa le cumpere,nu?
Poate ca nu au veleitati sportive,dar 1.7 si 2.0 DTI intretinute ca la carte duc sute de mii de km fara probleme si nici nu te lasa la greu,nu mai comparati caii-putere fiindca nu prea au relevanta,mai mult conteaza transmisia puterii,cuplul obtinut.Aparent vorbiti de dotari foarte matur,ca multe-s inutile,dar de ce nu ganditi la fel si in privinta puterii sau a uzurii unui motor?Un 2.0DTI cu 101 cai nu ar trebui sa insemne ca-i un motor mai fiabil,mai relaxat si mai economic decat un 1.9TDI de 131 de cai?Si mai are si distributia pe lant
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Un 2.0DTI cu 101 cai nu ar trebui sa insemne ca-i un motor mai fiabil,mai relaxat si mai economic decat un 1.9TDI de 131 de cai?Si mai are si distributia pe lant
Pai nu este asa cum zici tu deoarece de la 1.9 (90 CP) la 1.9 (131 CP) si chiar 1.9 (150 CP) sunt diferente mecanice majore.
Este aceeasi chestie ca si cu 1.7-ele de pe Astra H , acesta fiind disponibil in 4 variante de putere,80,101,110,125 CP dar puterea fiind obtinuta prin imbunatatiri mecanice, varianta cea mai slaba 80 CP fiind la fel de fiabila ca cea de 125 CP.
Cat despre motoarele diesel de conceptie 100 % Opel sunt 2 la numar si anume :
1.Y20DTH (din care a derivat si 2.2-ul)
2.TC4EE1 (vechiul 1.7 inlocuit dupa aceea de Isuzu).
Motoarele concepute de Fiat puse (si) pe Opel sunt:
-1.3
-1.9 (JTD iti zice ceva ? )
-3.0
-2.0 de pe noul Astra , Insignia etc.
Bineinteles asta nu inseamna ca nu sunt fiabile , eu am vrut sa evidentiez ca Opel nu mai concepe demult motoare DIESEL , ci le ia gata concepute si de ce nu,chiar testate.De fapt putini producatori isi fac motoarele singuri , unul dintre ei fiind VW.
Intre un Astra G fabricat la Bochum (DE) si un Astra Classic II (Polonia) sunt diferente de calitate a asamblarii si chiar a matarialelor.Ideea ar fi ca un Opel facut "la mama lui" in Germania intotdeauna va fi facut "mai cu simt de raspundere".