Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
costy-costy a scris:eu am bagat-o tot prin infiletare(cu o surubelnita lata in degajarea bucsei) si mai erau 4-5mm si mi-a venit ideea geniala sa bat in ea cu piesa pe care ti-am aratat-o si . ghici am crapat-o(asa am lasat-o)


Si eu am crapat-o, e vreo problema? Vad ca tu ai facut mai demult asta. S-a intamplat ceva daca ai mers cu ea asa?
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Doresc sa schimb si eu bucsile mari, aveti idee care dintre cele 2 tipuri sunt mai indicate:
1. interior cu mai putin cauciuc (ca cele originale)
2. interior cu mai mult cauciuc
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu as merge pe cele cu mai mult cauciuc dar sa fie un producator de calitate, trw, lemforder.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris:eu as merge pe cele cu mai mult cauciuc dar sa fie un producator de calitate, trw, lemforder.
Ok, multumesc. Cat te-a costat acea presa? Ai putea sa-mi faci si mie rost de una contra cost si sa mi-o trimiti?! Sunt ceva diferente majore dupa schimbarea bucsilor?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
presa nu m-a costat nimic, mi-a facut-o un amic al unui coleg de serviciu caruia ii mai reparam cate ceva la masina. La mine bucsile vechi nu erau atat de degradate incat sa le simt asa ca nu se simte mare diferenta cu acestea noi. De facut alta,..... nu pot sa te ajut, e exact acelasi lucru ca si cum ai merge tu la un strungar.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am un clampanit pe partea dreapta spate, nu se aude mereu, doar cand merg incet si masina face balans. Am verificat bucsile alea mari si nu au nimic, sunt chiar foarte bune, bucsile de la bara stabilizatoare le-am schimbat. Care sa fie beleaua?!
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La mine e pe stanga Very Happy, cand masina se "lasa" si la viteze foarte mici. Dupa 2 ani tot nu i-am dat de cap, dupa ce am schimbat toate bucsile, vreo 12, amortizoare, arcuri, suporti arcuri...mai trebuie sa schimb bratele ca altceva nu stiu ce sa-i mai fac Very Happy
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am scapat de acel clampanit, dar nu era de pe spate ci de pe fata de la bieleta antiruliu.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La mine nu prea are ce sa bata pe fata, am schimbat: bucsi bascula, pivoti, bielete antiruliu, amortizoare, flanse, rulmenti amortizoare...pe fata e liniste, a meritat investitia, dar pe spate degeaba am schimbat tot ce inseamna bucsa si amortizoare+arcuri...e prea sensibila la articulatii pe spate vectra b...
  • negoitamihaimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. am schimbat si eu de curand toate cele 8 "bucsi" de pe spate se simte o mare diferenta fata de cum era inainte dar...problema care a aparut acum este ca la hopuri mari sau denivelari se aude un scartait si un sunet ciudat ca si cum ai avea "apa in pantofi" ce sfaturi puteti sa-mi dati, ce ar putea fi sau din ce cauza au aparut aceste zgomote.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Sunt 12 bucsi, nu 8. Mai baga bani... Laughing
  • negoitamihaimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
esti genial gabytzuxxl. stiu ca sunt 12 bucsi dar am fost la 4 mecanici si toti mi-au spus ca trebuie schimbate doar 8 bucsi, 2 bara stabilizatoare, 2 punte spate care vin prinse in caroserie, si 4 de la brat suspensie, daca tu poti contrazice cei 4 mecanici am sa "mai bag bani" atunci cand imi vei demonstra sau ma vei convinge ca sunetul descris de mine apare din cauza celor 4 bucsi de la lagar. Multumesc oricum pentru sfat
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Atunci de ce iti mai pierzi timpul cu "prostii" de aici, du-te la mecanii tai sa iti rezolve masina. Faci jumate de treaba si ai pretentia sa mearga totul ok.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Troncanitul pe spate este o boala cronica. Eu am schimbat toate bucsele si tot batea. In final, dupa mai multe vizite la mecanic, am descoperit ca bate ceva in partea de sus a telescopului. Din discutiile cu mecanicul, am inteles ca acolo este o flanse asemanatoare cu cea de pe fata dar la magazin nu stiu ce sa-mi dea. Este cineva care a desfacut telescopul sa puna ceva poze?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sunt niste flanse de cauciuc(sunt ca niste cilindri de cauciuc). Eu am cerut la magazin flanse amortizoare spate. Ei le ziceau tampoane suspensie spate. Sunt cam 50 de RON bucata(Febi). Daca le mai gasesc pe cele vechi le fac poze.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si a mea troncanea, a fost un rulment si cele 2 cauciucuri de la bara stabilizatoare. Nu va apucati sa schimbati fara sa investigati tot ansamblul ca dati bani degeaba.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si a mea troncane in spate-dreapta dupa 25.000km de Romania. Nici nu ma mir la ce drumuri avem, puntea asta 'multilink' este gandita pentru mersul pe autostrada nu prin craterele din Ro. Eu o mai las sa troncane asa pana nu o sa mai suport, abia apoi o sa schimb tot pe puntea spate.
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 631
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema si eu pe spate. Daca circul cu masina si dupaia ma opresc se aude dupa un minut un sunet pe spate,pe dreapta.Ii un sunet exact ca atunci cand ar ceda/pusca ceva. Precizez ca bucsele de la brat leam schimbat de o luna maxim si arcul de pe partea stanga e rupt,e rupta ultima spirala. Oare sa fie arcul? Cu toate ca mie mi se pare ca de pe partea dreapta se aude acel sunet.
Am fost la cineva "mecanic" si a zis ca pe partea dreapta nu e nimic problema,dar n-am incredere in el pt ca mi-a mai lucrat ceva la masina si mai tare a stricat.
Va multumesc!
  • maseax

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pentru bucsa mare de la bratul spate nu este neaparat nevoie de presa speciala. Eu am schimbat la Vectra mea fara scule speciale.
Am scos bucsa veche cu o daltita iar pe ce-a noua am bagato prin presare cu un cric hidraulic si un camion de 7.5 To. Stiu suna ciudat; Am pus bratul pe un lemn cu o scobitura in mijloc (bucsa iese in afara cativa milimetri) am pus bucsa noua pe pozitie am asezat cricul peste ea apoi le-am bagat sub camion si am "incercat"sa ridic camionul. Cand s-a ridicat roata de la camion de pe sol a intrat si bucsa la loc. D'eh ... romanu e inventiv.
Recomand multa atentie. Daca nu este asezat crigul bine este FOARTE POSIBIL SA SARA in cap.

Mai am bucsa de pe partea dreapta de schimbat. Am sa incerc sa fac un tutorial de la saltatul masinii pana la bagatul bucsei si montat la loc.

LE:
Imi poate spune cineva care este pozitia exacta a bucsii ? cu "gâlmele" de cauciuc in lungul masinii sau in inaltimea masinii? Multumesc !
Am gasit pe forum asezata asa

1
Si asa

2

Care e pozitia corecta ? pe fata bucsa are are 2 zone unde este mai plina (zona incercuita din poza de mai jos)

"surplusul de cauciuc" (galmele alea 2 incercuite) sunt puse pentru a mari rezistenta bucsei la franare poza 2 sau la greutate marita sa forteze in ele ca in poza 1 ?
Sau cel putin asa am dedus eu cu surplusul de cauciuc. Sau e pus sa fie !?
Pentru bucsele "scartaietori"ma duc maine sa-mi fac presa din piston de dacia ca nu am reusit sa improvizez nimic.
  • maseax

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu-mi poate raspunde nimeni ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR