- ElSpa
- **
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
am eu filtru K&D conic cu adaptor pentru opel astra G.
eventual si teava din inox care aduce filtrul in spatele farului (Pilot Power Tuning)
50 ron filtru cu adaptor.
50 ron teava.
poza aici:
http://forum.4tuning.ro/att...&d=1163530872
filtrul e dat jos de pe masina, e lavabil, e curatat.
ce am costatat eu este ca masina urca mult mai usor in ture, pe dyno a dat 5 cp in plus (asta la motor de 200 cp, deci nu va asteptati la minuni), si aude bestial.
eventual si teava din inox care aduce filtrul in spatele farului (Pilot Power Tuning)
50 ron filtru cu adaptor.
50 ron teava.
poza aici:
http://forum.4tuning.ro/att...&d=1163530872
filtrul e dat jos de pe masina, e lavabil, e curatat.
ce am costatat eu este ca masina urca mult mai usor in ture, pe dyno a dat 5 cp in plus (asta la motor de 200 cp, deci nu va asteptati la minuni), si aude bestial.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ElSpa
- **
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
As vrea sa pun pe conducta care duce aerul de afara la (la filtru stock) motor un invelis care izoleaza fonic si termic (din Praktiker). Ma gindesc ca ar fi un zgomot ceva mai mic (eu am diesel si sunetul care il am imi place) si nu s-ar mai incalzi aerul care intra de afara si trece pe linga motor. Cu ale cuvinte conducta prin care vine aerul de afara (pri grila fatza) sa fie un pic mai izolat termic, adik sa pastreze temperatura de afara- care oricum e mai mica decit cea din imprejurul motorului.
Ce parere aveti?
Ce parere aveti?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Daca vrei sa faci intradevar o manevra, baga filtru sport, uite atasez ce am discutat pe pm cu cineva care a citit probabil acest topic
De la: Drogas (Online)
La: Niku (Offline)
Trimis: Lun 04 30, 2007 9:43 am
Subiect: Re: filtru
Niku a scris:
ti`ai montat filtru?imi poti da si mie detalii ce filtru cum ai fauct tubulatura.probleme?niku_nicu in caz ca vrei sa ma ajuti;)
sal, man inca nu am montat dar e un plan de viitor, la vara vreau sa fac remap sa o duc in 126 de cai si 290 Nm, si atunci bag filtrul, dar am vazut destule dieseluri cu filtru sport si imi place sunetul+ ca urca repede in ture, uite cum vreau sa fac :
-obligatoriu filtru sport cu caracsa de carbon si sa fie de firma( 60-70 euro )
- tubulatura o sa fie din tzeava de aluminiu,(folie din aia care se pune la hote de aragaz dar diametru mai mic , avantaj ca faci usor coturi si pe unde intra aer la capota o indoi dreptunghiular ca sa capteze mai mult aer ) , o directionez direct la filtru, iar filtrul il legi de debitmetru cu tzeava de inox(varianta scumpa ) sau ceva PVC de instalatii sanitare(asta e varianta ieftina ) ... cat mai low cost posibil si cu utilitate cat mai mare ...
Asta e toata manevra, bafta
De la: Drogas (Online)
La: Niku (Offline)
Trimis: Lun 04 30, 2007 9:43 am
Subiect: Re: filtru
Niku a scris:
ti`ai montat filtru?imi poti da si mie detalii ce filtru cum ai fauct tubulatura.probleme?niku_nicu in caz ca vrei sa ma ajuti;)
sal, man inca nu am montat dar e un plan de viitor, la vara vreau sa fac remap sa o duc in 126 de cai si 290 Nm, si atunci bag filtrul, dar am vazut destule dieseluri cu filtru sport si imi place sunetul+ ca urca repede in ture, uite cum vreau sa fac :
-obligatoriu filtru sport cu caracsa de carbon si sa fie de firma( 60-70 euro )
- tubulatura o sa fie din tzeava de aluminiu,(folie din aia care se pune la hote de aragaz dar diametru mai mic , avantaj ca faci usor coturi si pe unde intra aer la capota o indoi dreptunghiular ca sa capteze mai mult aer ) , o directionez direct la filtru, iar filtrul il legi de debitmetru cu tzeava de inox(varianta scumpa ) sau ceva PVC de instalatii sanitare(asta e varianta ieftina ) ... cat mai low cost posibil si cu utilitate cat mai mare ...
Asta e toata manevra, bafta
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Si dupa toata operatiunea asta castigi un cal
Oricum, masina dupa remapare se sau nu se "duce" mai bine decat inainte. Faptul ca tu ii pui filtru sport nu o ajuta cu nimic.
In mare parte se vorbeste despre masini care au ap. 100cp. La puterea asta, chiar si presupunand ca acel filtru iti da 3-4 cai, tot nu ajuta la nimic. Adica n-o sa-i simti. Nu vorbim de masini la care 0.1 secunde pe tur conteaza...
Ce ma mai distreaza in astfel de situatii este ca, ok, pui un filtru cum s-a zis, de 80 euro dar in cele mai multe cazuri se recurge la cel din vitan care este tot conic. Desigur, nu generalizez insa cine pune cu cap filtru de multi bani, il pune in ideea ca a mai marit compresia, a bagat un cooler mai mare, si atunci stie ca a facut niste modificari care au efecte pozitive. Nu efecte placebo
Oricum, masina dupa remapare se sau nu se "duce" mai bine decat inainte. Faptul ca tu ii pui filtru sport nu o ajuta cu nimic.
In mare parte se vorbeste despre masini care au ap. 100cp. La puterea asta, chiar si presupunand ca acel filtru iti da 3-4 cai, tot nu ajuta la nimic. Adica n-o sa-i simti. Nu vorbim de masini la care 0.1 secunde pe tur conteaza...
Ce ma mai distreaza in astfel de situatii este ca, ok, pui un filtru cum s-a zis, de 80 euro dar in cele mai multe cazuri se recurge la cel din vitan care este tot conic. Desigur, nu generalizez insa cine pune cu cap filtru de multi bani, il pune in ideea ca a mai marit compresia, a bagat un cooler mai mare, si atunci stie ca a facut niste modificari care au efecte pozitive. Nu efecte placebo
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
De acord cu ce spui love4cars , exista plusuri si mai ales minusuri:
1. fac remapare si ma costa in jur de 200 eur (stim unde ) si cistig vreo 20 cai.
pun filtru sport si ma costa vreo 80 eur si cistig 1-3 cai... oare cit de mult se merita ? "-"
2. avind chip-ul schimbat cred ca merita si masina sa respire mai bine "+"
3. la chip cistig 20 cai fara cresterea consumului, sau maxim 0.5-1 l /100km iar la filtrul sport pt 2-3 cai in plus imi creste consumul cam tot atit. "-"
Considerind ca sunetul foarte sport nu ma incinta- si chiar nu imi place cind merg cu masina sa se auda alarmele la masinile parcate, o sa aleg o cale de mijloc.
1. fac remapare si ma costa in jur de 200 eur (stim unde ) si cistig vreo 20 cai.
pun filtru sport si ma costa vreo 80 eur si cistig 1-3 cai... oare cit de mult se merita ? "-"
2. avind chip-ul schimbat cred ca merita si masina sa respire mai bine "+"
3. la chip cistig 20 cai fara cresterea consumului, sau maxim 0.5-1 l /100km iar la filtrul sport pt 2-3 cai in plus imi creste consumul cam tot atit. "-"
Considerind ca sunetul foarte sport nu ma incinta- si chiar nu imi place cind merg cu masina sa se auda alarmele la masinile parcate, o sa aleg o cale de mijloc.
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
eugen_gsi16v a scris:probabil iti tragea aer cald de la motor deoarece nu ai avut traseu facut sa traga aer din fata din grila si atunci el tragea aerul cald de la motor
Oricum iti trage aer cald de la motor.Singurele care nu fac asta sunt BMC CDA care vin intr-o cutie de carbon, dar ma indoiesc ca vrei sa dai peste 200 euro pe un filtru.