- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca nu il ai, e mai greu de observat ptr. o persoana mai putin obisnuita cu astfel de lucruri, daca vrei sa verifici ca pistoanele nu ating supapele faci asa:
1. pui la punct distributia ca in manual
2. bagi in vit a 5-a si rotesti roata in sensul de mers usurel, sau rotesti arborele prin alta metoda, parghii, cheie tubulara, etc.
Daca la un moment dat nu mai poti invarti de roata, atunci e ceva in neregula, pistoanele lovesc in supape, daca poti invarti de 2 ori roata incearca sa pornesti motorul, nimic nu se poate intampla, succes
1. pui la punct distributia ca in manual
2. bagi in vit a 5-a si rotesti roata in sensul de mers usurel, sau rotesti arborele prin alta metoda, parghii, cheie tubulara, etc.
Daca la un moment dat nu mai poti invarti de roata, atunci e ceva in neregula, pistoanele lovesc in supape, daca poti invarti de 2 ori roata incearca sa pornesti motorul, nimic nu se poate intampla, succes
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am uitat sa va spun ca am reusit sa pun totul asa cum trebuie la loc, doar cu manualul de la Haynes, apropo care e de vanzare la 200 ron:D,
Pot sa ma numesc doctor in modelele de 2.4 benzina de la Frontera , daca are careva nevoie de sfaturi, in ceea ce priveste functionalitatea motorului de 2.4 il ajut cu mare placere.
Pot sa ma numesc doctor in modelele de 2.4 benzina de la Frontera , daca are careva nevoie de sfaturi, in ceea ce priveste functionalitatea motorului de 2.4 il ajut cu mare placere.
pcovidiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1993 C 24 NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Cand pistonul 1 este la PMS atunci supapele A si E de la 1 sunt inchise, la fel si supapa de A de la 2 si supapa de E de la 3, restul sunt deschise sau intredeschise. Dupa o rotatie completa a arborelui motor toate supapele care au fost deschise sunt acum inchise iar cele enumerate la inceput ca fiind inchise sunt deschise sau semideschise.
Spor la munca!
Spor la munca!
- radu_moto14
- OP
- 105 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Frontera 1993 C24NE
- Cluj
radu_moto14
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut, acelasi tip de motor il am si eu, si consumul este normal. Eu am un consum extraurban intre 13-15, iar urban intre 15-17 aproximativ. Este totusi un motor de 2.4. Te vei obisnui, toti am facut-o . Daca ai nevoie de ceva sfaturi, te pot ajuta, eu am facut bucati motoru meu si l-am montat la loc.
pcovidiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1993 C 24 NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
pcovidiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1993 C 24 NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am rezolvat cu motorul , dar am o alta problema cu relantiul am observat ca daca scot mufa de la iac merge bine dar cand se incalzeste motorul, am bagat iac ul in decarburol sa l spal dar nici o schimbare
Are cineva idee cum se desface iac ul si cum se poate repara?
Precize ca , cu mufa bagata sta relantiul pe la 1800
Are cineva idee cum se desface iac ul si cum se poate repara?
Precize ca , cu mufa bagata sta relantiul pe la 1800